View Full Version : Noen som har flydd med Virgin Atlantic?
BraathensSafe1985
17-01-2014, 20:12
Noen som har flydd med Virgin Atlantic ?
Vurderer en tur til New York og har tidligere brukt mye KLM / Air France / Delta ( og Pan Am for lenge siden ). Tenkte kanskje jeg skulle prøve noe annet denne gangen ...
Et av selskapene er altså Virgin Atlantic. Noen som har erfaring med de på lang distanse ? Hvordan stiller de seg i forhold til:
KLM / Air France / Delta
Lufthansa
British Airways
SAS
Jeg kommer eventuelt til å fly vanlig economy
jameson82
17-01-2014, 20:39
Ligger noen tripreports her
http://forum.flyprat.no/search.php?searchid=2086861
thorhansen
17-01-2014, 22:01
Fløy Upper Class til Dubai. Veldig godt fornøyd :)
Loungen på Heathrow er fantastisk.
jonkebassen
17-01-2014, 23:33
Fløy de til Miami fra London i fjor(Økonomi). Et helt greit produkt, hvor man ble servert et par ganger på turen. Helt grei benplass, hvor man i tillegg har mulighet for 50 dollar å kjøpe seg litt bedre benplass. Undertegnede benyttet seg av dette, og med 190 på strømpelesten var dette virkelig noe å anbefale. Kontra de andre kan jeg på LH kun kommentere KLM/Air France/Delta og SAS, men det er hvertfall ikke noe bedre enn KLM.
BraathensSafe1985
17-01-2014, 23:44
Takker :-)
SpaceNeedle
18-01-2014, 20:50
Har hatt en tur i økonomi fra Tokyo til London.
Det eneste som skiller fra andre Europeiske selskaper på long haul som jeg kommer på, er at jeg fikk en amenity bag. Vet ikke om det fortsatt er slik.
De fleste produktene er såpass like at for meg som er lang teller benplass mest.
Fløy dem fra HKG-SYD med A340, hvis det er det flyet du skal fly med må du unngå de bakerste radene i midten der det kun er 3 seter. Satt der og det var kjempe dårlig benplass.
Et ganske bra selskap i Eco, men intet ekstraordinært. Det kan trygt velges