View Full Version : Glad lørdag morgen...
Oooops... Kundemiddagen og konserten i Spektrum endte hjemme hos oss... Nå er det bare noen timer til jeg igjen er på jobb (hvem snakket om laaaanghelg???) Ha en bedre lørdag - det er fortsatt heldigvis flere dager uten "ordentlig" jobb. Ha en bedre lørdag!!!!
Aahhh ... etter 16 timer er jeg endelig paa hotellet i Ontario. Vaat kjoeretur til Kansas City med tordenvaer og poesregn og lang, lang tur med smekkfull Southwest via Las Vegas.
ATA startet ruteflyvninger fra ONT i dag -daglig 737 til Honolulu i samarbeid med Southwest - og stasjonssjefen kunne fortelle om stor stas med vannsalutt og andre festligheter.
Hun visste ingenting om 'mine' seks 757'er i morgen foer i dag, og hun sa at hun omtrent fikk hjerteattakk da hun oppdaget flightene paa data'en. :D Men jeg skal bruke en annen handling agent og holde paa paa motsatt side av plassen, saa vi vil ikke vaere i direkte kontakt. Men jeg faar sikkert besoek av noen nysgjerrige Southwest'ere der borte.
Ellers er det ikkeno' Sunny California, selv om det er godt og mildt. Skylaget ligger lavt og tykt over hele LA-omraadet og stanger mot fjellene i oest.
Men naa er jeg sulten. Ut og finne mat!
God morgen fra Thailand. Er tilbake her etter 3 dager i Dubai. Nå er det fri i 3 dager, familen har kommet fra Norge og livet leker i varmen. Har nettopp kommet inn fra en times gåtur på stranda. Finfin start på dagen som holder formen og humøret oppe.
Nå skal jeg bare få vekket slappfiskene som sliter med jetlag før en bedre frokost på en av områdets mange restauranter står for tur. Det er så grisebillig her at det ikke lønner seg å styre med mat selv .. og så slipper vi oppvasken etterpå;-)
ENGM RAMP
29-04-2006, 07:46
Sukk så jeg misunner deg og gjengen din der nede Odd...
Stod opp hjemme i Heggedal kl. 0515 i morgest og hørte det regnet ute...Dro fra gardinene bare for å konstatere at det sluddet ute :(
Men men, lørdags formiddag skal tilbringes her oppe i regntungt vær og grått grått grått....
Ha en strålende helg alle som har fri iallefall :lol
:nor
God Morgen fra London.
Hadde en fin tur med Eurostar toget fra Brussel. Meget behagelig opplevelse i 300 km/t.
Bor nå hos venner i nærheten av Greenwich. Her er STOR trafikk over oss. LHR approch rett over oss, og borti gata her ligger London City AP. Her kan en avstandsspotte!
God morgen fra Oslo. Idag er planen å gjøre litt skole arbeid samt få fullført søknaden til master på NHH. Blir ikke skikkelig blåruss før om 2 år:p
Skal også jobbe litt i eiendoms megler bransjen det jeg skal overlevere en utleie leilighet til mine foreldre til en ny leieboer.
God morgon från Monaco!
Efter en hård kväll igår steg jag upp för ett par timmar sedan. Solen skiner och om ett par timmar kommer mor och far på besök för att ta med den första av flyttlådor (idag är det exakt 7 veckor kvar innan färden går hemåt).
En vårtur är också bokad i slutet på maj med Air France till Stockholm för att delta i studentfestligheter hemma.
Njut av dagen allesammans och hoppas att dagen blir lika bra för er andra.
Da er vi klare til aa sparke igang dagens operasjoner. Den foerste kjerra lander om rundt halvanmnen time.
Mercury melder om wi-fi nettverk, saa kanskje kommer det en 'direkterapport' senere? :up: