View Full Version : Billigst flybilett fra Lyon til Oslo
Hei!
jeg skal en tur til Lyon i februar neste år drar dit med tog fra Nice
men når jeg skal jeg hjem til Oslo tenker jeg å ta fly, men etterså det ikke går noen direkterute
fra Lyon til OSL så sliter jeg med å finne billig enveis billett så jeg lurte på om noen kan jeg hjelpe? tenker å reise enten 21 eller senest den 23 februar 2014.
fant en men det var til den 20 og med BA til 1140 kr , synes det var for tidlig de neste dagene ble dobbelt så dyrt. Håper noen kan hjelpe
Sjekk med Brussels Airlines, de har vel enveispriser...
Evt Air Berlin (om de flyr der)
Kayak.no - LYS-OSL, 22/2 +/- 1 dag:
36054
36055
Bestill som en single open jaw, altså OSL-NCE / LYS-OSL. Da får du t/r priser med selskapene som ikke har enveispriser som AF, KL og LH. På lufthansa sine sider (bruk linken øverst på dette forumet) trykker du på Search with more options og deretter Multi-stop flights. Kan også bestilles på widerøe sine sider (link øverst) og avansert søk, der kan man nemlig kombinere partnere som har åpent for å kombinere singe open jaws som SK, LH, SN, OS og LX.
Bestill som en single open jaw, altså OSL-NCE / LYS-OSL. Da får du t/r priser med selskapene som ikke har enveispriser som AF, KL og LH. På lufthansa sine sider (bruk linken øverst på dette forumet) trykker du på Search with more options og deretter Multi-stop flights. Kan også bestilles på widerøe sine sider (link øverst) og avansert søk, der kan man nemlig kombinere partnere som har åpent for å kombinere singe open jaws som SK, LH, SN, OS og LX.
Tusen takk :D
noen helt andre priser nå...ennda jeg har endret reisen litt
etterså det var bare en 2 timers tog tur til GVA fra Lyon så drar jeg ditt og flyr
hjem. Hadde egentlig bestilt tur/retur NCE i sas plus på salg men tror jeg endrer
den til CPH-NCE - GVA-CPH i business hos swiss :) virker bedre enn sas plus
bare synd at det nesten ikke opptjenes noe eurobonus poeng iforhold til SAS PLUS
Tusen takk :D
noen helt andre priser nå...ennda jeg har endret reisen litt
etterså det var bare en 2 timers tog tur til GVA fra Lyon så drar jeg ditt og flyr
hjem. Hadde egentlig bestilt tur/retur NCE i sas plus på salg men tror jeg endrer
den til CPH-NCE - GVA-CPH i business hos swiss :) virker bedre enn sas plus
bare synd at det nesten ikke opptjenes noe eurobonus poeng iforhold til SAS PLUS
Flott å være til hjelp. LX intra-europa i business er en helt annen opplevelse enn SAS Plus også. Lukket gardin, varm mat og ordentlig champagne er deilig!