PDA

View Full Version : IHOP, restaurant som må likes

SQ 777
27-12-2013, 00:20
Oppdaget på forrige tur hit i september . Nærmeste nær vårt hotell.

Ba om øl, selvfølgelig . Sorry vi selger ikke øl etc. Men gå over gata til ABC ( 60 sjapper i Honolulu ). Kjøp det du vil ha, glass får du av oss !!

Vel. Hentet to Guinness og koste meg ( kun til meg , fruen drikker ikke øl/vin ).

På denne turen har jeg det klart i ryggsekken :colgate:

rkvalvaa
27-12-2013, 08:21
He, he, fantastisk.

Var på IHOP i Orlando med familien, og da var det "happy hour", som der betydde at barna spiste gratis. Betalte 180,- for mat og drikke for 4 personer (2-3 retter hver) og det var så mye mat at vi ikke hadde sjans til å spise opp :-)

SBT
27-12-2013, 12:01
He, he, fantastisk.

Var på IHOP i Orlando med familien, og da var det "happy hour", som der betydde at barna spiste gratis. Betalte 180,- for mat og drikke for 4 personer (2-3 retter hver) og det var så mye mat at vi ikke hadde sjans til å spise opp :-)

Står ikke IHOP for 'International House Of Pancakes' ? Det ligger en ved EWR, har ikke gått dit, men på Ruby Tuesday for å spise, da jeg trodde de kun solgte pannekaker.

Cecilie
27-12-2013, 12:04
IHOP and You Hop :p Variert meny, men jeg har bare spist der en gang for lenge siden. Bananpannekaker var en slager :p

Hypern
27-12-2013, 12:45
Oppdaget på forrige tur hit i september . Nærmeste nær vårt hotell.

Ba om øl, selvfølgelig . Sorry vi selger ikke øl etc. Men gå over gata til ABC ( 60 sjapper i Honolulu ). Kjøp det du vil ha, glass får du av oss !!

Vel. Hentet to Guinness og koste meg ( kun til meg , fruen drikker ikke øl/vin ).

På denne turen har jeg det klart i ryggsekken :colgate:

Tja jeg vet ikke hvordan Honolulu Liquiour Comission hadde reagert på det der. De er nesten mer nazi enn skjenkemyndighetene i Norge og det sier ikke lite. Drikke på offentlig sted i Hawaii er en big no-no, men hindret ikke oss studenter å holde illegale fester på stranda.

Fly med oss
27-12-2013, 14:57
IHOP ruler! Som 19-åring spurte jeg naivt på en IHOP i Deland, FL: "Can I have both pancakes AND fries?" Svaret jeg fikk fra servitrisen: "Oh honey, you can have ANYTHING you want, this is IHOP!":wow:

LN-MOW
27-12-2013, 15:15
Står ikke IHOP for 'International House Of Pancakes' ? Det ligger en ved EWR, har ikke gått dit, men på Ruby Tuesday for å spise, da jeg trodde de kun solgte pannekaker.

Neida - der kan du få omtrent alt magen begjærer.

kimpe
27-12-2013, 15:41
IHOP finnes stort sett overalt i USA, og er et kjempested å spise spesielt frokost, men om jeg husker rett har de åpent tilnærmet døgnet rundt med full servering!

Billig og bra, spesielt om du er på bilferie eller budsjett-tur. :)

Strawberry-pancakes anbefales, ellers er frokostfavoritten 2+2+2 :) :)

Kim

MountainDew
27-12-2013, 17:20
Herlig restaurant :up: Mistenker det blir mange stopp der i April, på tur med Speedbird i FL!

Fly med oss
27-12-2013, 17:39
Neida - der kan du få omtrent alt magen begjærer.

Restaurantene het International House of Pancakes før, nå bruker de bare navnet IHOP. Og det er bra, for det gamle navnet var både ærverdig og corny samtidig.

SQ 777
28-12-2013, 00:42
Glemte å nevne at nå har de tilbud om å ta med kvittering på siste besøk få 25% på neste..

KLM 1200
29-12-2013, 01:04
Glemte å nevne at nå har de tilbud om å ta med kvittering på siste besøk få 25% på neste..

Av og til så lurer jeg på hvorfor jeg bor i Norge.... :lol: