PDA

View Full Version : Nytt kredittkort med reisebonus: Star Tour First

Fly med oss
13-12-2013, 18:30
DNB og Star Tour har lansert kredittkortet Star Tour First. Det er et Visa-kort, og hver krone som belastes kortet gir 1 poeng. Oppstartsbonus er 30 000 poeng, noe som tilsvarer 300 kroner. Uttak kan gjøres i form av reiser hos Star Tour og TEMA-reiser. Et årsforbruk på kr 100 000 skulle da gi en tusenlapp i avslag på en sydentur, med mindre jeg har regnet feil. Så nå kan folk med charterfeber også havne på bonuskjøret, men jeg synes kanskje ikke bonusopptjeningen er så mye å skryte av, uten at jeg har brukt så mye energi på å regne det ut. Jeg skal ikke ha dette kortet :p

Mer info her: http://www.startourfirst.no

Someone
13-12-2013, 21:04
Prinsippet 1% avslag, så ikke allverdens da bruksområder er litt begrenset

chrisljo
13-12-2013, 21:18
Trumf med 1% cash back og mulighet for rimelige EB poeng er vel hakket vassere ja.

Bizflyer
13-12-2013, 21:40
"First" og "Star Tour" hører liksom ikke sammen i samme setning i mitt hode iallefall.

Men det er jo mulig det bare er meg som er litt sær?

BF:drunk:

Fly med oss
13-12-2013, 21:57
"First" og "Star Tour" hører liksom ikke sammen i samme setning i mitt hode iallefall.

Det samme med "First" og DNB... hvis disse kundene skal betjenes av de samme som i dag betjener "premiumproduktet" American Express EuroBonus Platinum, så kan det jo bli interessant. I tillegg ser jeg en liten navnekonflikt med First Card, som er et kredittkort som leveres av konkurrenten Nordea.

Bizflyer
13-12-2013, 21:59
Det samme med "First" og DNB... hvis disse kundene skal betjenes av de samme som i dag betjener "premiumproduktet" American Express EuroBonus Platinum, så kan det jo bli interessant. I tillegg ser jeg en liten navnekonflikt med First Card, som er et kredittkort som leveres av konkurrenten Nordea.

"First" er på fly, ikke i bank!:old