PDA

View Full Version : Gonsdag!

LN-MOW
29-09-2004, 06:26
Bainbridge Island hilser Gamlelandet (og koloniene). :D Ingen rapporter om at Fru CK har nedkommet ennaa ..???

Maanen sto svaer og orange foran meg da jeg gikk tur med vovsen isted. Det skal visst bety noe, men kommer ikke paa hva. Forhaapendtligvis ikke vulkanutbrudd ... det har nemlig begynt aa rumle i fjellkjedene i omraadet ....

Originally posted by LN-MOW

Airliner Word laa i postkassen idag - erfaringsmessig er da neste Airways under 48 timer unna ... Fergeuken er reddet!

Som sagt, saa funnet! Airways laa i kassa da jeg kom hjem. KOG har vaert paa Banak - reportasjer om A380, TAM og diverse annet. Og noen bilder som jeg personlig synes var svaert triste ...... Men neste maaned ser det ut som det dukker opp en fargerik Twin Otter! Stay tuned ...

Utflyttet
29-09-2004, 07:15
Morn!

Da var det en adskillig bedre dag enn i går og jeg ser for meg at vi skal kunne unngå utposting av bananer i dag :)

LN-MOW
29-09-2004, 07:17
Vel - noen helt stor onsdag blir det neppe, for naar RBK og Arsenal spiller, holder jeg sikkerhetskurs paa Sea-Tac ... grrr ....

EB
29-09-2004, 08:02
Jo da... Klokken 01.14 kom det ei gylden halvmeters prinsesse...

Ha en flott dag...

LCH
29-09-2004, 08:13
Jeg våknet faktisk klokka 5.15 i morges (se egen tråd: "Takk for meg...") og fikk ikke såve igjen, så for første gang i min studietid skal jeg leve opp til fordommene om at jusstudenter er på lesesalen presis klokken 8.00! :)

EB
29-09-2004, 08:20
Har du ikke alltid vært på lesesalen 08.00??? Hvordan skal det gå med deg dagen etter Fly&vin???

G-COLE
29-09-2004, 12:09
God formiddag fra Bergen også !
-Og i dag har vi sett lyset ! -Sola skinner fra en skyfri himmel ! Noen dager siden sist vi så den ivertfall !

LCH
29-09-2004, 18:09
Originally posted by EB

Har du ikke alltid vært på lesesalen 08.00??? Hvordan skal det gå med deg dagen etter Fly&vin???

Som sagt har jeg ikke forelesning før 14.15 på tirsdag, så jeg får heller ofre noen timer på lesesalen. Satser på at du anbefaler en vin som ikke gir meg skallebank dagen derpå!:D Rakk forresten ikke frem til 8.00 i dag heller, var der 8.05 og måtte se meg slått av en kompis.:sarc Vel, vel fikk ihvertfall lest litt om konkursrettens mystikk og mysterier, mnja.

Concorde
29-09-2004, 18:41
Originally posted by LCH

Jeg våknet faktisk klokka 5.15 i morges (se egen tråd: "Takk for meg...") og fikk ikke såve igjen,

Såve? Må nok belage deg på mer lesesal for den grammatikken ja:p

LCH
29-09-2004, 18:45
Originally posted by Concorde

Originally posted by LCH

Jeg våknet faktisk klokka 5.15 i morges (se egen tråd: "Takk for meg...") og fikk ikke såve igjen,

Såve? Må nok belage deg på mer lesesal for den grammatikken ja:p

Æsj, jeg så den der, og hadde tenkt å rette den opp før noen andre så den, men jeg glemte det!:hoho