PDA

View Full Version : Advarsel! Automatisk redemption av Club Carlson-poeng


Cecilie
27-11-2013, 09:18
Skrev en post i den andre Club Carlson tråden, men etter svaret jeg fikk på Mail fra CC, synes jeg denne issue fortjener en egen tråd, da dette kanskje gjelder flere enn meg.

Jeg har tydeligvis (kan ikke erindre dette) sagt ja til automatisk redemption av CC-poeng. Jeg finner ikke tilbake til hvordan jeg endrer dette heller, så om noen vet er jeg takknemlig.
Dermed har det forsvunnet 120K CC-poeng ut fra min konto, og på mystifistisk vis transformert seg til 12000 EB-poeng. Jeg har mye mer bruk for CC-poengene enn EB. :cry:

Det er dessuten ingen måte å få disse poengene tilbake på, dessverre. Det fikk jeg akkurat Mail om fra CC. :8:

LN-FHU
27-11-2013, 09:33
Skrev en post i den andre Club Carlson tråden, men etter svaret jeg fikk på Mail fra CC, synes jeg denne issue fortjener en egen tråd, da dette kanskje gjelder flere enn meg.

Jeg har tydeligvis (kan ikke erindre dette) sagt ja til automatisk redemption av CC-poeng. Jeg finner ikke tilbake til hvordan jeg endrer dette heller, så om noen vet er jeg takknemlig.
Dermed har det forsvunnet 120K CC-poeng ut fra min konto, og på mystifistisk vis transformert seg til 12000 EB-poeng. Jeg har mye mer bruk for CC-poengene enn EB. :cry:

Det er dessuten ingen måte å få disse poengene tilbake på, dessverre. Det fikk jeg akkurat Mail om fra CC. :8:

Logg inn - Redeem - Airline Miles....Antar da at du finner mulighet til å fjerne program og kortnummer....

C-klasse
27-11-2013, 12:30
Det samme skjedde meg etter 50K kampanjen for en stund siden. :)
Har endret på nettsiden så nå blir poengene hos CC:

Important Information: When you select Miles as your earning preference your entire balance of Gold Points and all future Gold Points earned will automatically convert to Miles with the airline you have selected in 10,000 point increments. Miles can not be converted back to Gold Points. All miles with this auto conversion option will be redeemed at an 10:1 ratio.

matsh
27-11-2013, 13:07
Logg inn - Redeem - Airline Miles....Antar da at du finner mulighet til å fjerne program og kortnummer....
Eller bare My Account -> My Profile -> Endre fra Miles til Points :)

Cecilie
27-11-2013, 16:32
Skjønner at dette er en litt rookie-feil men shit la gå. Så lenge EB-poengene dukker opp etterhvert så skal jeg nok klare å få brukt dem på no' arti'.

matsh
28-11-2013, 03:10
Tror for øvrig at man skal kunne konvertere points til miles, mener jeg har gjort det før. Så da er det jo ikke nødvendig å ha automagisk miles-opptjening (hvis man ikke bare er lat, da) :)