PDA

View Full Version : Glad tirsdag morgen...

EB
25-04-2006, 05:44
Tidlig opp og tidlig på jobb. Litt kontorarbeid før det blir møter til sjøs i formiddag og så tilbake på land og signering av årets største kontrakt så laagt...:spin: Ha en bedre tirsdag!

Someone
25-04-2006, 07:46
God tirsdag morgen. Da er jeg på plass på kontoret og noe jeg tror blir en lang arbeidsdag ligger foran, men så lenge jeg får betalt for det jeg gjør er jeg fornøyd.

Greit å ha litt penger når studiene starter opp til høsten igjen

CK
25-04-2006, 07:48
glad tirsdag i mørket! Planen er å jobbe meg ned gjennom en haug med papirer i dag, og er jeg heldig ligger Flight International i kasse når jeg kommer hjem. I går ble det årets første løpetur uten brodder under joggeskoene og superundertrøye under genseren. Sommeren er på vei!!!

SK384
25-04-2006, 08:18
God morgen !

Fint vær i Alta i dag. Sol og 5 plussgrader. Startet dagen med en morgentrim i dag også. Ble 15,2 km på sykkel i morges. Måtte legge inn en liten ekstrasløyfe like før jobb med en virkelig ille motbakke. Det er nesten så jeg merker at litt av magen ligger igjen i bakken. :D

Savipix
25-04-2006, 08:36
Bonjour!

På väg in till kontoret strax för jobb fram till klockan 1330 och därefter föreläsningar till 1930. Men solen skiner så det är i vilket fall en bra dag.

:smokin