PDA

View Full Version : God morgen fra SVG


BSSW
21-11-2013, 06:20
Her sitter man på SVG og venter på boarding på SK1871 til CPH. Hvor man skal være i et par timer før man reiser videre til NCE. Hele turen i wrap-class :8:
Der skal jeg være i ett døgn før man returnerer til SVG via CPH. På hjemturen så skal man være på CPH så lenge at hvis været tillater det så kan det bli en tur inn til byen.

Hvis noen skal være innom på CPH i dag mellom 7 og 9, eller i morgen ettermiddag så er selskap alltid hyggelig.

I Tananger var det ca 0 grader og opphold da taxien fraktet meg hit, NCE melder noe varmere :p

Ha en fin dag forumister

SE-AER
21-11-2013, 07:13
God morgen fra BGO! På vei å boarde KL1184 til AMS, skal på en dagstur til Rotterdam.

Oppdatering: Noen som har blitt syk ombord, boarding avbrutt mens de vasker opp inne i kabinen (var det noen som sa). Klokken er nå 06:22, så nå blir vi forsinket.

sirpjalle
21-11-2013, 07:50
God morgen fra Forus!

Ser at to av to er på reisefot i dag. Og snart er det undertegnede sin tur. Kaldt på morgenkvisten, men slapp iallefall å skrape bil :)

Dagen i dag vil stort sett bestå i å ferdigstille store og små ting, samt ha et par pow wow's slik at andre kan vikariere på mine arbeidsoppgaver slik at hjulene kan gå rundt i mitt fravær....

Ha en fin en forumister! :)

Someone
21-11-2013, 08:13
Hepp hepp fra Oslo. -2 her rett innenfor Ring3 i morges. Nå venter en arbeidsdag på Prærien. Ha en fin dag

LN-FHU
21-11-2013, 08:29
Gomorra igjen fra Trondheim
-8,2 grader - glad jeg har webasto på bilen.Straks er kaffen klar og undertegnede venter på første kunde. Lurer på hva vi skal ha til midda' idag....?

Ønsker alle reisende onkel Mac'er god reise og alle andre en riktig så god dag :) :) :)

VC-10
21-11-2013, 08:38
God morgen fra Drammen! På tide å prøve hotellfrokosten her på Clarion Collection. Været er bra og det ser kaldt ut - brrr ;)

Ruby
21-11-2013, 08:48
Skip-O-hoy fra Kristiansand. Her skal vi delta på HLR kurs i dag før kursen settes i retning Stavanger.
Ha en flott dag forumister.

Jan
21-11-2013, 08:59
Mornings herlidt syd fra BLL :)
6 blå på gradestokken her morgen, tid til vintergummi på Honda'en !

Ha et glimragende dag !

FestiVal
21-11-2013, 10:37
God ettermiddag fra kantina i BKK. Straks klart for boarding på TG 517 til DXB. Ha en fin dag folkens...

Bizflyer
21-11-2013, 11:02
Grompf fra det Sørlandske!

Kom hjem etter å ha kjørt ned fra Østlandet kl 2 i natt. Kjenner at det ikke ble nok søvn før jeg måtte komme meg på kontoret igjen. Vanskelig å jobbe med dataen når øyelokka bare faller ned.

Må kanskje ta meg en powernap har for å komme videre?

Godt det snart er helg sier jeg bare!

BF:cool2

OJB
21-11-2013, 11:24
God morgen fra Forus,
-1 i min del av Tananger på morgenkvisten. Vinterens første kuldedag i bygda vår. Og det er en del under snitt temperaturen for årstiden.
Fint vintervær er det uansett her over i sørvest idag.
Litt å ta tak i idag og her på huset.
I øyeblikket står vi for 10% av produksjonen av hydrkarboner i fedrelandet.
Det er rimelig respektabelt bidrag til velferden for folket vil jeg tro!
Ha en fin dag Forumister.

Fellowship
21-11-2013, 11:30
God formiddag fra ruinparken i gamlebyen :) Kaldt nok ute her i dag etter min mening.
Forøvrig en dag der litt årsplan og "kabal" i kalenderen før jul skal gå opp :)

Ha en fin dag :)

Fnate
21-11-2013, 11:43
God morgen fra kontorpulten min, som på sett og vis også er en ruinpark.

Her helles det på med kaffe mens man gleder seg til fredag. Ikke stort mer å si om den saken.

Ha en fin torsdag

petter380
21-11-2013, 13:57
Kunden jeg jobber for har blokkert VG og NRK streaming fordi det har visst godt utover business kritiske applikasjoner. En forklaring: sjakk. En enkel løsning er da mobiltelefonen med evig data :)

Hadde Norwegian vært kule hadde de satt ham som halehelt på en av B787'ene når(!) han vinner ;)

Ellers flott vintervær. 1 måned til OSL-SVG-CPH-NRT-SIN, blir episk!

Discus
21-11-2013, 14:18
God formiddag fra heimen, i dag var det deilig med en Pæriefri dag :)