PDA

View Full Version : Glad mandag morgen

EB
24-04-2006, 06:08
Ny dag, ny uke og det skulle gi oss en haug med nye muligheter... Hovedstaden byr på overskyet og regn - men det er bra for pollenallergikere.. Ha en bedre start på uken...

Someone
24-04-2006, 07:51
God mandag morgen....hvis den kan kalles god. Tror det er lenge siden jeg har vært så trøtt når jeg kjørte til jobb :(

CK
24-04-2006, 08:06
glad mandag! Denne uken blir det både OSL-AES-OSL og OSL-BGO-OSL!! Ut og strekke vingene!"!

SK384
24-04-2006, 08:26
Riktig god morgen fra Alta.

Alta melder om pent vær og 3-4 plussgrader nå på morgenkvisten. I dag ble første dag på lenge at jeg har syklet til jobb. Herlig å starte dagen med 13,5 km på sykkel. Har en rute jeg sykler hvor det er ganske lite biler, noe som er meget behagelig. Nå blir det sykling hver dag fremover. Må se om jeg klarer å bli kvitt noen kilo rundt magen før sommer. Erfaringsmessig renner det fort av noen kilo med sykling frem og tilbake til jobb.

FBU 4EVER
24-04-2006, 12:31
Glad mandag! I dag skal billett hentes,leiebil bestilles og kofferten pakkes! Lago di Garda og Sirmione,here I come! Årets første,av tre,Italia-ferier starter imorgen!

EB
24-04-2006, 13:49
Vi skal ha "Italiatreff" med min far i kveld... Sommerferien ved Garda og Como skal planlegges...:spin:

LN-MOW
24-04-2006, 14:59
Siste dag i Watertown, i morgen tidlig baerer det hjemover med en ASA CRJ. Graatt og vaatt, men kaffen er god og varm. Siste flight i ettermiddag - skal bli veldig, veldig godt aa komme hjem igjen.

dc-8-63
24-04-2006, 15:09
....ogsaa paa Bainbrigde er kaffen varm og New York Times fersk...i tillegg er vaeret straalende sol over Cascades.....og om noen minutter er jeg klar for foerste sykkel etappe paa vei til jobb....en etappe som i likhet med SK384 byr paa svaert lite biltrafikk...men etappe nummer igjennom Seattle, er noe helt annet.....

Farmer
24-04-2006, 15:09
Da er dagens farligste øvelse over, 2,5 timer i bil fra Jomtien til Don Muang er ikke å spøke med, men jeg overlevde denne gangen også.
Nå sitter jeg i TG sin Royal Orchid Lounge og avventer avgangen på Etihad til Abu Dhabi og videre til Dubai. Har fått sete 6F, og det skal nå bli et spennend bekjentskap det her. Reklamen sier at de har wifi ombord, så da får vi se om jeg ikke er på nett snart igjen.
Slik skal jeg i alle fal sitte ;-)
http://www.etihadairways.com/Presentation/images/seatfold-250.gif

LN-MOW
24-04-2006, 15:14
Originally posted by dc-8-63

....og om noen minutter er jeg klar for foerste sykkel etappe paa vei til jobb....en etappe som i likhet med SK384 byr paa svaert lite biltrafikk.....

Heeeeh .... da har ting endret seg siden jeg flyttet .... :p

LN-REF
24-04-2006, 15:14
Kaldt, men ellers en nyyyyyyyyyydelig dag her i Malaga og Ålesund idag, det er tid for å starte årest Grillsesong! :) Samtidig kokes det fersk torsk katten, livretten hans!

EOS 350D er komt i hus idag, står på lading nuh! Må vel ta meg ei fotorunde seinare i ettermiddag...

Og taket på barnerommet er malt ferdig idag, så da er det klart til å tapesere!

Kan det bli bedre? :nor :nor :nor

enml
24-04-2006, 15:30
Originally posted by CK

glad mandag! Denne uken blir det både OSL-AES-OSL og OSL-BGO-OSL!! Ut og strekke vingene!"!

Hvilke ruter er det du planlegger fra AES da...?;)

LN-MOW
24-04-2006, 15:38
Originally posted by LN-REF

Kan det bli bedre?

Ja. Du kunne vaert ferdig. ;)

FBU 4EVER
24-04-2006, 16:01
Originally posted by EB

Vi skal ha "Italiatreff" med min far i kveld... Sommerferien ved Garda og Como skal planlegges...:spin:

Har selv planer om sommerferien ved sjøene i nord.Sikkert er det at jeg skal avlegge sjøflyklubben i Como et besøk.Muligens med en sjøflytur i veteranfly.De har en todekker fra 30-tallet der.Breda eller Caproni.Ikke helt sikker.

dc-8-63
24-04-2006, 16:59
Originally posted by LN-MOW

Originally posted by dc-8-63

....og om noen minutter er jeg klar for foerste sykkel etappe paa vei til jobb....en etappe som i likhet med SK384 byr paa svaert lite biltrafikk.....

Heeeeh .... da har ting endret seg siden jeg flyttet .... :p

...klart den som leter finner masse biler paa Bainbrigde...men gjennom skogen ved Gazzam Lake har det aldri vaert mye biltrafikk.....:p

dc-8-63
24-04-2006, 17:02
Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by EB

Har selv planer om sommerferien ved sjøene i nord.Sikkert er det at jeg skal avlegge sjøflyklubben i Como et besøk.Muligens med en sjøflytur i veteranfly.De har en todekker fra 30-tallet der.Breda eller Caproni.Ikke helt sikker.

...den 4-6 May tilbringer vi sammen delen av familien som bor i Como...saa gaar det via Torbole (nesten familie) til Venezia.....foer vi setter kursen for de sydlige deler av Italia.....

Scandinavian
24-04-2006, 17:13
God ettermiddag, solen skinner for harde livet her i Bergen. Mesteparten av dagen har gått med på å gjøre klar til morgendagens tur BGO - OSL - GDN. Opp klokken tre og hive seg på første flybuss som går klokken kvart over fire.

EB
24-04-2006, 19:28
Da var vi booket... 8-22 juli... Garda fra 9. juli og noen dager - så noen dager ved Como - før det blir en tur via Sveits på vei tilbake til Munchen og Lufthansa som flyr oss hjem...

LN-REF
24-04-2006, 21:51
Originally posted by LN-MOW

Originally posted by LN-REF

Kan det bli bedre?

Ja. Du kunne vaert ferdig. ;)

Nå er eg ferdig med å tapesere, så da er det bare tre strøk med maling igjen... :)