PDA

View Full Version : 40% på kjøp av Eurobonus poeng

Tjab
12-11-2013, 09:15
Ser det er ett rimelig bra tilbud på poeng nå. 40% reduksjon i pris fram til 15.11.2013

I den forbindelse så lurte jeg på å kjøpe meg noen poeng for å bruke til reise da det ser ut til å generelt sett være billigere.

Men det som er det største spørsmålet er om disse poengene går som opptjente poeng, og således endrer statusen på kortet mitt? Enkelt å greit, kan jeg kjøpe meg Gull status i samme slengen nå?

Ph34r
12-11-2013, 09:52
Nei.. Dette er ekstrapoeng. Man kan også kjøpe seg grunnpoeng, men de er langt dyrere.

40% er jo et greit avslag, men lønner seg sjelden å investere så voldsomt mye i poeng hos SAS, med mindre du mangler litt for å gjøre en reise du drømmer om.

pingo
12-11-2013, 09:54
Ser det er ett rimelig bra tilbud på poeng nå. 40% reduksjon i pris fram til 15.11.2013

I den forbindelse så lurte jeg på å kjøpe meg noen poeng for å bruke til reise da det ser ut til å generelt sett være billigere.

Men det som er det største spørsmålet er om disse poengene går som opptjente poeng, og således endrer statusen på kortet mitt? Enkelt å greit, kan jeg kjøpe meg Gull status i samme slengen nå?

Nej, de gælder kun som "extra" point, som du kan anvende, men de påvirker ikke din status. På den danske side står der:

Bemærk at Ekstrapoint ikke tæller i forhold til opgradering til et højere medlemsniveau.