PDA

View Full Version : Good Sunday Morning

Bizflyer
22-04-2006, 19:24
God søndagsmorgen fra Thai Business Lounge på Bangkok Int Airport.

Her har klokken passert midnatt med 20 minutter i skrivende stund og om en time skal Thai Airways TG950 ta oss til CPH. Skal bli godt å sette seg i gode seter, nyte en 4 retters med gode viner og ellers litt godt brennetrevin sånn her og der. Så sover man nok godt noen timer over de østlige egne.

3 ukers ferie går skarpt mot slutten, og nå skal det egentlig bli godt å komme hjem igjen. Må beklage at jeg ikke har fått oppdatert enkelte interesserte underveis, men det ble så mange andre ting å gjøre i løpet av ferien at det ikke ble tid. Men jeg sater på å få oppdatert dere litt på flyopplevelsene i løpet av noen dager.

Forrige natt ble tilbrakt på hotel Stable Lodge i Bangkok. Et utmerket danskdrevet hotell i soi 8 på Sukumvit Road. De har et superbt dansk kjøkken som man skal lete lenge etter å finne maken til selv i danmark. Og til noen priser som er hinsides hva vi kjenner her hjemme på berget. De har en halv meter lang smørbrødsliste og kjente danske retter. Meget autentisk. De har til og med svenske og norske retter der. Joda, Thai mat er fint det, men etter 3 uker på tur skal jeg si at det smakte med danske klassikere.
Mener at deres internettadresse er : www.stablelodge.com

Prøv den neste gang du er i BKK. Overnatting er også billig. Rundt 1300 baht. Og kjempesentralt. Det får være dagens reklame.

Nå skal jeg over i den frie baren og hente meg en gratis drink til! Skål!

Og happy day!

BF:cool2

Savipix
22-04-2006, 19:25
Originally posted by Bizflyer

Forrige natt ble tilbrakt på hotel Stable Lodge i Bangkok. Et utmerket danskdrevet hotell i soi 8 på Sukumvit Road. De har et superbt dansk kjøkken som man skal lete lenge etter å finne maken til selv i danmark. Og til noen priser som er hinsides hva vi kjenner her hjemme på berget. De har en halv meter lang smørbrødsliste og kjente danske retter. Meget autentisk. De har til og med svenske og norske retter der. Joda, Thai mat er fint det, men etter 3 uker på tur skal jeg si at det smakte med danske klassikere.
Mener at deres internettadresse er : www.stablelodge.com

Var det det hotellet/restaurangen som hette Little Mermaid tidigare?

Bizflyer
22-04-2006, 19:30
Det vet jeg ikke. Hotellet har eksistert siden 1991 fikk jeg høre. De er hovedleverandør av catering til den danske ambassade. Da vi var der var det både personell fra den danske og norske ambassaden i bangkok til lørdags lunsjbuffet (som iøvrig var uuuuuuutmerket!) De har en svensk kokk der som er veldig bra! All mat lages helt fra bunnen av! Jeg er kjempeimponert!!! :devot:

EB
22-04-2006, 20:30
Velkommen hjem...:nor

Someone
23-04-2006, 03:35
God morgen eller god natt fra Oslo...jeg er mildt sagt litt brisen etter å ha kommet hjem fra en liten tur fra "lysløypa"....men litt gør må man jo ha det:D

EB
23-04-2006, 06:37
Da var det blitt søndag morgen i Norge også...(...klokken er 06.36) og jeg er på vei til kontoret for å få unna en del kontorarbeid. I ettermiddag håper jeg terrassen skal ordnes og gjøres klar for vår og sommer. Ha en bedre søndag...

sail4fun
23-04-2006, 07:25
God morgen fra Vollen :zzz :zzz :zzz , hvorfor skal 4 åringer være så innmari morgen friske & raske ....:zzz :zzz :zzz , vel vi får prøve med noen kopper kaffe ...

Om det ikke blir for mye regnvær så blir det en tur til Kilen og sjøflyhavna på Jr. og Sr. i dag.

/G

MD11
23-04-2006, 09:52
God morgen fra et lettskyet TRD:D
Her skal uniformen på og kursen settes snart for Værnes der WF 354/355 TRD-CPH-TRD venter.

Vil du bli med Airwolf?:thumbup

Savipix
23-04-2006, 10:27
och en GOD morgon från Monaco där solen skiner och termometern visar på 21 grader just nu.

Har suttit ute på min balkong och njutit av en "Skandinavisk frukost" med både det ena och det andra på bordet samt en marketing research bok. Det är inte lätt att motivera sig till studier i det här vädret men det blir en tur ner på stranden under eftermiddagen i vilket fall.

Njut av dagen!

sail4fun
23-04-2006, 14:11
Originally posted by P.A. VIKING

Om det ikke blir for mye regnvær så blir det en tur til Kilen og sjøflyhavna på Jr. og Sr. i dag.

/G

Og en fin søndagstur ble det ;

http://x3m.sni.no/kilen/P4230046.JPG
http://x3m.sni.no/kilen/P4230047.JPG
http://x3m.sni.no/kilen/P4230053.JPG

Martin
23-04-2006, 14:22
Søndag ettermiddag, og bilen har fått på sommerdekkene (den jobben går nesten fortere for hver gang.. Om noen år er det kanskje morsomt :lol )

Nå skal bagen pakkes, en perm skal leses, og i morgen er det tiiidlig avgårde til OSL, og første avgang til Stockholm. Hele neste uke tilbringes på Scandic Hotel infra City mellom Arlanda og Stockholm, samt hos Fedex Stockholm hvor jeg deltar på et kurs for Fedex-sjåfører. Ikke er jeg sjåfør engang, noen mente bare jeg kunne trenge kurset (en av sjåførene er forresten også med..)

Tror uansett det blir greit med en uke vekk fra kontoret, etter et par litt stressa dager nå før helgen..

PS! Om noen vet reg. på SK844 i morgen tidlig, så kom gjerne med det..

FBU 4EVER
23-04-2006, 15:12
God morgen fra Nærsnes,også! Tokyo-turen (les mangel på søvn!) slo til for fullt i natt/dag: opp kl. 13:20 og frokost inntatt litt før kl.15:00! Litt daff i dag.Ikkeno' problem å utsette ting som allerede er utsatt tidligere!:zzz

EB
23-04-2006, 15:26
Ble både 3 timer på jobben... Fin spasertur hjemover via hagesenteret og nå er terrassen klar for hvitvinssesongen...:up: Nå legger jeg meg i badekaret, med Alfa159 brosjyren og i morgen er det takst på dagens Alfa...

GFL
23-04-2006, 15:36
PPL-lesing hele dagen, men avslutter dagen i fotballens tegn. Redigerer og bestiller bilder fra USA-turen også. Skal bli en fin bok med bilder, boardingkort og inngangsbillettertil diverse ting. Hyggelige turer må godt dokumenters.

sail4fun
23-04-2006, 16:07
Originally posted by FBU 4EVER

God morgen fra Nærsnes,også! Tokyo-turen (les mangel på søvn!) slo til for fullt i natt/dag: opp kl. 13:20 og frokost inntatt litt før kl.15:00! Litt daff i dag.Ikkeno' problem å utsette ting som allerede er utsatt tidligere!:zzz

! Sjekk PM :hi2

FBU 4EVER
23-04-2006, 16:21
Originally posted by P.A. VIKING

Originally posted by FBU 4EVER

! Sjekk PM :hi2

Er herved sjekket.Det var som jeg trodde.Etter hvert som de norske c/a'ene på langrutene går i pensjon,blir de ikke erstattet av andre norske,men kun danske.Da blir det stusselig på langrutene.Det eneste de snakker om er penger,penger,penger...og om hvor mye de klarte å prute ned prisene på markedet. :sarc

Bizflyer
23-04-2006, 16:49
Og da var jeg hjemme igjen! Grei tur hjem i overetasjen på TG's 744, reg TGA.
Mer info om dette i løpet av noen dager.

Blir nok en tidlig kveld i dag!

Farmer
23-04-2006, 17:04
God kveld fra Østen. Da er jeg tilbake på kontoret etter en bedre middag med en av mine glade medarbeidere som har valgt å feriere en måned her nede etter å først ha jobbet her måneden før. Har trent mye denne uka, og må si at jeg kjente den halvflaska med rødvin som ble konsumert med en bedre biff.
Nå er det snart natta her, for jeg skal opp om noen timer. Først litt jobbing og i morgen kl 16 er det taxi til flyplassen og reise til Dubai. Se tripreporten som jeg skal holde i live utover uka ..
OG .. BIZ.. hva skjedde.. Hørte aldri noe mer fra deg. Gikk du deg fast i lysløypa ? :cheers:

LN-MOW
23-04-2006, 17:21
God senmorgen fra Watertown, hvor jeg har sovet lenge, lenge ...
Ute regner det, saa det blir nok mest fotball og TV-kikking idag. Team Antonsen paa nett-TV har faatt stor renessanse!

Originally posted by Bizflyer
Og da var jeg hjemme igjen! Grei tur hjem i overetasjen på TG's 744, reg TGA.

HS-TGA har vi sett foer ..... :up: