PDA

View Full Version : God søndag fra Skopje


robertaas
03-11-2013, 08:42
Frokost og en liten fotorunde for kitcherier er på planen før jeg drar til flyplassen for å sjekke ut loungen der. Webinnsjekking hos Austrian fungerte ikke helt som den skulle så jeg drar litt tidlig for å få byttet sete.

Har med meg en reproduksjon av en 7000 år gammel keramisk figur de har gravd ut her så jeg håper det går greit med 2 kolli i håndbagasjen. Det passer hverken å sjekke den inn eller presse den ned i ryggsekken.
http://www.archaeologica.org.mk/images/aktivnosti/2012.12.04.1.jpg

Så god søndag til de som skal tilbake fra helgens oppdagelsesferder og også alle andre.

BSSW
03-11-2013, 09:24
Grynt fra Tampenområdet

Alt for tidlig for en søndag, men man får i hvert fall betalt for det.
Prøvde å kikke ut vinduet da jeg spiste frokost, men det var helt svart, så vet ikke hva slags vær det er ute.

Sitter her og venter på å få løfte utstyr slik at vi kan pakke det og reise hjem.
Ryktet tilsier at det kan bli et problem, pga ugunstig vindretning, men vi får nå se.

Tok en Japp (Twist) for Fnate i går, siden han selv gikk for Troika :8::p

Ha en fin dag forumister :)

Someone
03-11-2013, 10:57
Mornings. Regn og høstlig her i hovedstaden. Får se om jeg får mannen meg opp til en løpetur etterhvert. Kalvefilet ble kjøpt inn hos Strøm-Larsen i går, så middagen bør være sikret. Ha en fin dag

Discus
03-11-2013, 11:48
Søndagsgrynt herfra, trist vær ute i dag ifht. i går. Kanskje man får motivasjon til å gjøre unna alt som burde gjøres unna. Og kanskje spikke litt mer på AirpicsNG.

robertaas
03-11-2013, 12:14
Da var riktig sete sikret og jeg sitter i loungen på SKP og nyter deilig blåbærjuice og brente mandler.

Spurte om jeg skulle ta ut liquider, men det trengte jeg ikke sa da. Etter sikkerhetssjekken var det masse plakater med den posen man skal ha alle liquider i. Det er til og med oppslag om det i loungen. Tok med en vannflaske i ryggsekken og føler meg som en skikkelig outlaw.

Fortsatt god søndag for de som enda ikke har skaffet seg noen boardingkort for dagen.

ENGM 911
03-11-2013, 12:22
Gooood formiddag fra Hovedflyplassen. Kaffeslurping og småkakene fyker ned på høykant. En bitteliten 12-timersvakt går unna når makkerinnen skal bage eblekage på sørlandsdialekt hehe.

Bare å krysse fingre på at folk og fe vet hva de heter og hvor de skal reise......eller hva Thomas?

Ha en utroooooooolig flott ettermiddag!

AirbusTrond
03-11-2013, 13:31
God dag fra Gamle Oslo. Stilig figur - Skopje blir det først neste år, med eller uten figur tilbake. Her er stua preget at noe sigarrøyk fra i går. Det luftes. Og så skal man følge med på om det blir tre lag fra Møre (og Romsdal) i neste års Eliteserie. Uansett blir årets siste lammefilet (Lofotlam) tilberedt etter kvart. God (øsende pøsende) søndag!

Farmer
03-11-2013, 13:51
God ettermiddag fra Farmen. Jetlag i positiv forstand her på bjerget, etter 5 uker i Asia. Lysvåken kl 0300, og en nattlig tur på kontoret ble unnagjort for å ta unna litt papirarbeide. Må vel snart pakke en liten snippeske igjen, for i kveld er det avgårde igjen til Værnes, slik at jeg når mine fly til USA og Chicago i morgen tidlig

Fnate
03-11-2013, 13:52
Tok en Japp (Twist) for Fnate i går, siden han selv gikk for Troika :8::p

Dårlig gjort. Nå sitter elefanten her og strimaser på søndagsgodt.

God morgen fra Lillestrøm. Dritvær ute, men fikk syndet godt igår så jeg lever på minnene. Masse druesmoothie rant ned og ordene satt løst.

Nå er spørsmålet - hvor skal jeg bo i Boston om en ukes tid. Har en natt der og hotellene koster skjorta. Om jeg velger Marriott får jeg sølvkort, tror jeg (10 netter). Er det verd det? Baren på TAJ er jo fantastisk, og hotellet koster det samme... Aaah, valgene valgene valgene.

Ha en fin dag

kimpe
03-11-2013, 14:02
God formiddag fra Gullstuen på CPH!

Sliten Jettime-maskin fra TRD i dag tidlig, og med kun 20 passasjerer ombord måtte faktisk alle sette seg helt bakerst i flyet pga vektproblemer. :) Satt selv på 13A, og fikk være i fred, men de foran meg måtte pent finne seg i gå bak. Første gang jeg har opplevd i en 737, selv om det er nokså vanlig med WF..

Sitter nå med en velskjenket TUBORG JULEBRYG, som er himmel for en danske i førjulstida! (Ja, jeg har dansk pas.. :))

Venter på SK943 om et par timer, før turen går videre til LAS der jeg lander tidlig mandag morgen norsk tid.

Ha en fantastisk søndag der ute alle sammen, og god tur!

Kim

LN-MOW
03-11-2013, 14:16
G'morgen fra vestsørøst! Hverken boardingkort eller Japp her hos meg, men har no' marsipan/nougat gjemt unna for en spesiell anledning.

Syndere sover ikke, sier'em, og det er vel derfor jeg jobber i dag. Håper også på at Glimt er mette og sovner tidlig i dag ... Stabæk til tippeligaen 2014 !!

Twin Otter
03-11-2013, 16:03
God morgen fra London. Vært ute og fartet litt i morgentimene. Ganske kjølig ute og en kald vind ute. Så nå slapper man heller av litt på rommet litt før man tar turen ut igjen litt senere. Begynt å fundere litt på hvor man skal gjøre av kofferten i morgen. Har ikke flyavgang før 1800. Men må vel ut av hotellet i tolv-tiden...

LN-MOW
03-11-2013, 16:07
... Stabæk til tippeligaen 2014 !!

Jaaaaaa !!!! :nor:nor:nor:nor

Martin
03-11-2013, 16:11
Begynt å fundere litt på hvor man skal gjøre av kofferten i morgen. Har ikke flyavgang før 1800. Men må vel ut av hotellet i tolv-tiden...

Spurt om evt. sen utsjekk? Evt. kan vel hotellet oppbevere den for deg noen timer? Evt. om planen er Heathrow Express til LHR, så finnes det oppbevaringsmuligheter på Paddington.

Twin Otter
03-11-2013, 16:14
Spurt om evt. sen utsjekk? Evt. kan vel hotellet oppbevere den for deg noen timer? Evt. om planen er Heathrow Express til LHR, så finnes det oppbevaringsmuligheter på Paddington.

Tenkt på akkurat det. Hotellet ligger bittelitt usentralt ifht. tuben så jeg heller kanskje mot oppbevaring på Paddington...

Henshaw
03-11-2013, 16:47
Sola skinner, godt og varmt, øllet er kaldt og flodhestene grynter i elva. Intet nytt å melde fra Bushriver mao. Snart fyre opp bål for braai ikveld. Nå nok ha en øl til snart også

robertaas
03-11-2013, 16:51
Har oppgradert til Ginger Ale i gullstua på VIE, men transit her er altfor lang. Det var nesten så jeg vurderte en bytur, men det er ikke noe særlig med 2 kolli.

Ha det fortsatt strålende.

robertaas
03-11-2013, 16:55
Sola skinner, godt og varmt, øllet er kaldt og flodhestene grynter i elva.
Høres ut som et passende sted å sette opp webcam.

De burde kunne slå denne:
http://www.ustream.tv/djumacam

Henshaw
03-11-2013, 17:00
Ikke helt internett kapasitet til det her ute, ellers en artig ide

Bizflyer
03-11-2013, 18:14
Brdomf fra det Sørlandske!

Her er det en dårlig dag! Vondt i magen, groggy, småkvalm og litt svimmel innimellom. Faktisk så jeg gleder meg til mandagen og jobben. Skal prøve å ta stingene igjen i morgen. Fortsatt betent, så jeg lurer på hva heksedoktoren kommer til å si.

Starter ribbesesongen her i kveld. Står i ovnen nå. Burde vel hatt rødvin til, men siden jeg må på et transportoppdrag senere i kveld pga manglende bussforbindelser, får man holde seg til det usyndige. Prøver meg frem med en ny oppskrift jeg kom på selv her, men kvalitetseplejuice og eplebiter nede i formen sammen med grønnsakene. Så får vi se om ribba tar skade eller glede av det.

Regnet har høljet ned i hele dag, så det passet greit med en dag hvor jeg har byttet litt mellom senga og pc/tv. Tror jeg fortsetter slik!

Mandag, kom igjen!!

BF:cool2

learjet
03-11-2013, 18:53
God ettermiddag fra Flesland

Her er man på vei hjem etter en trivelig helg med fotballcup hos en kunde. Tapte alt av kamper, fikk noen blåmerker og slo opp en skade i armen. Helt klart en sukses så dette gjør vi igjen neste år :)

Men fytti hvor kjipt det er på Flesland nå. Alt for trangt og folk over alt.
Og inntrykket blir ikke bedre når berta i pizza sjappa viste tydelig hvor mye hun hatet å være her.

Nå venter 1A på DY 641 i retning hjem. Satser på en stille og rolig tur hjem og at kofferten remler inn kjapt i Oslo.

S

Dash
03-11-2013, 21:28
Sier god kveld ombord i Jarlebank Viking. Stjernegrisen ser ut til å førfølge meg, tre av de siste fire turene har nå vært med denne fuglen. WiFi funker perfekt og crewet er opplagt. Crewet tok like godt å sang bursdagsang for en pax som hadde bursdag, og overrekte en flase med musserende vin :D Well done :D

Fellowship
03-11-2013, 23:21
God søndag kveld!
Hjemme igen etter en flott helg i Harstad, og ikke minst nydelig vær!

Hjem i ettermiddag med LN-RRS, også den hadde wifi, men jeg var for travelt opptatt med å følge oss på flyradaren til å huske å skrive inlegg her ;)
Men SAS leverte bra service begge veier, og var helt i rute med ganske fulle fly.

mcduck
03-11-2013, 23:31
God kveld fra Kristiansand.

Da var Alt for Norge finalen endelig over (sett litt forsinket) og kvelden begynner å senke seg etter selvlaget peppes pizza og iskrem med skogsbær!

Nå vil jeg til varmen! HKG står høyt på lista nå og jeg vurderer å reise så fort det lar seg gjøre. Ser SAS.no har akseptable priser (5700kr t/r), hadde vært grei tur å innvie gullkortet på.

Regnet har høljet ned i hele dag

Det kan jeg skrive under på. Det ble en lang gåtur fra Løvika til Andøyakrysset idag!

Handleliste: Paraply. Skotørker. Vanntett jakke som faktisk er vanntett.

Ellers håper jeg dere har hatt en strålende helg hele gjengen!