PDA

View Full Version : God onsdag fra Forus!


sirpjalle
30-10-2013, 08:11
God morgen godtfolk!

Dagen i dag blir en dag i logistikkens navn. Litt av hvert som står på tapetet, samt flere møter for å få klarlagt saker og ting før man flytter inn i nytt bygg i Januar.

Ha en fin en forumister! :)

Someone
30-10-2013, 08:25
God morgen. På Smestad for en liten "mellomlanding" da det var raskest i dag. Jobben kaller og selv om jeg har mitt månedsoppgjør under kontroll er det en haug andre løse ender. Sats i kveld. Ha en fin dag

LN-FHU
30-10-2013, 08:52
Go morn fra bartebyen. movember er her straks, med alt det medfører....*savnersmileymedbart*
Idag blir det....tadaaa... overtid igjen. Begynner å nærme meg 50 timer den her mnd... Passer bra de :D :D :D

Ha en flotters dag :) :) :)

SQ 777
30-10-2013, 08:53
God morgen fra Lillestrøm.... Livet begynner å normalisere seg etter en groggy ankomst mandag... Poeng inn på UA konto under 36 t...

Ha en god vår(? )dag... Hagen venter med mye løv...:(

robertaas
30-10-2013, 09:10
God morgen fra Oslo.

Dagens første overraskelse var at SAS kundeservice sier jeg til tross for EBG ikke kan få reservert sete på SAS-flight da jeg bestilte med et annet kort. Det var en ny vri og de bør oppdatere reglene for Eurobonus til å vise dette. Mulig det er en del av EB 2.0 som allerede er implementert... :angry:

Eriksan
30-10-2013, 09:14
God morgen! Straks på OSL og klar for en langtur, egentlig bare for å endelig fly Swiss business class. OSL-ZRH-YUL, kun én overnatting i Montreal og hjem med Lufthansa via MUC. 48 timers champagnegalopp!

Twin Otter
30-10-2013, 10:00
Morn fra Forus. Godt i gang med den siste vakten før jeg tar en ukes ferie. Gleder meg til langhelg i London.

Henshaw
30-10-2013, 10:40
Morn!
Siste innspurt før ferie, samt et par timer lønnet arbeid så begynner ting å bli klart. Er dog fortsatt bare EBB...

Hypern
30-10-2013, 12:07
God morgen fra Oslo.

Dagens første overraskelse var at SAS kundeservice sier jeg til tross for EBG ikke kan få reservert sete på SAS-flight da jeg bestilte med et annet kort. Det var en ny vri og de bør oppdatere reglene for Eurobonus til å vise dette. Mulig det er en del av EB 2.0 som allerede er implementert... :angry:

Tja du kan jo prøve på chatten eller prøve agentrulletten.

Uansett god dag fra Pilestredet, først en tannlegetime kl 09 som var så lite stressende som det kunne blil, var bare en enkel kontroll av en tidligere behandlet tann og den så fin ut. Så litt lønnet arbeid før det er skolejobbing og forelesninger og da var vel onsdagen fylt tenker jeg.

learjet
30-10-2013, 12:52
God formiddag fra Fjellhamar

Her er det en rolig dag på kontoret og det føles godt å få hodet litt over vannet igjen.
En smule trøtt da de siste dagene har vært sene. Mandag var det min tur til å avslutte dagen, og da var jeg hjemme 0300, og i går var det ut med en kunde og hjem 0100. Gjensynet med kaffemaskinen i dag tidlig var utrolig bra...

Nå er det bare å holde kaffe strømmen gående resten av dagen.

Ønsker alle en trivelig onsdag

S

Bizflyer
30-10-2013, 14:03
Mrumf fra det Sørlandske!

Her sitter man på jobben og kjenner at magen ikke er helt fornøyd. Tror jeg skal snike meg hjem litt tidlig i dag.

Boardingpass for morgendagens ferietur er printet, så da er man klar for siste gullræs!

Sånn går no dagan. Plutselig er det vel helg også, skal man se....

Martin
30-10-2013, 14:34
Kjempe-grompf!! Et par dritdager på jobb hittill denne uka, og når man trodde man var ferdig med det, så fant man ut at problemet antageligvis varer ut uka og kanskje litt til.
Fint at man har en plan B. (Evt. en plan H. H for Hamar.)

Ha en god en.

LN-MOW
30-10-2013, 14:38
G'morgen, ja .. ikke det helt store å våkne til nedbæsjet stue .. El Senilo er synderen - ikke greit å være hund og 15 år. Men i natt sover han ute ...

Fått kastet ut kone og barn til jobb og skole, men jeg trenger nok minst en kopp kaffe til fpr å bli menneske i dag ...

BSSW
30-10-2013, 18:39
Good afternoon fra Snorre A

Her sitter man på lugaren og venter på at mekaniker skal få snudd en brille, ute i prosessen, slik at vi kan få på flow før vi tar kveld. Halvannen time til det.

Leste Enders spill (Ender's game) i bokform på mandag og tirsdag. Meget bra bok, gleder meg til filmen kommer på kino.

Ha en fin kveld forumister :)

Bizflyer
30-10-2013, 19:59
God morgen! Straks på OSL og klar for en langtur, egentlig bare for å endelig fly Swiss business class. OSL-ZRH-YUL, kun én overnatting i Montreal og hjem med Lufthansa via MUC. 48 timers champagnegalopp!

Også jeg som trodde det var toppen på kransekaka å dra på dagstur til Nice. Så feil kunne man ta........ :p

Ruby
30-10-2013, 20:09
God onsdags kveld fra Sunnfjord hotell. Etter stri tørn på fjellet var det godt å få oppgradert rom, sitter nå å knasker noe fra minibaren med beina på bordet. I morgen blir det en aldri så liten tur på By`n i Bergen :) før jeg reiser hjem på fredag.
Ha en fin en

TG923
30-10-2013, 21:02
God kveld fra Chiang Mai

Ryktet om at det bare er jordens krumming som får A340 opp i luften ble (delvis) motbevist i går kveld, gulasjsuppen som sto på menyvalget overlevde ikke take off fra Zurich.

Rask forbindelse, bare tiden av veien fra Osloflyet via rautetoget til E-terminalen

Fnate
30-10-2013, 21:10
God kveld fra Lillestrøm. Elefnaten har hengt over skuldrene mine mens det ble booket en dugelig rundtur i USA med United. ORD-LAX-DEN-BOS-YUL-ORD. United har rett og slett et utmerket multi-city verktøy, og elefanten passet på at det ble F på så mange ruter som mulig.

Ellers har man vært ute og trimmet i iskulda.

Ha en brrrrrrrrr aften.

Bizflyer
30-10-2013, 22:36
Det suger grevling å sette vekkerklokka til 04:45.

Nattings!