PDA

View Full Version : God morgen fra Stavanger


Twin Otter
28-10-2013, 07:23
Overraskende utfhvilt til å være en tidlig mandags morgen. Var passe utslitt etter en travel helg så det var ikke så vanskelig å sove. Nå er det tre effektive arbeidsdager før jeg tar ferie på torsdag. Det skal bli digg å komme seg vekk. Denne gang for et noe lengre opphold i utlendighet. Håper den varslede stormen der nede har rast fra seg inntil jeg kommer ned.

SQ 777
28-10-2013, 07:56
Samme fra Senator A. Nok en flott tur med SQ.. The best også for min klasse..

sirpjalle
28-10-2013, 07:56
God morgen fra Forus!

Da var man på jobb etter å ha vært på kurs og tilbragt helgen på hotel. Kjenner det kan være godt å jobbe med ting man kan i motsetning til helgen der man måtte jobbe med ting man ikke kunne.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Someone
28-10-2013, 08:26
Mornings fra Prærien. På plass på jobb og kan konstatere det er endel ukjente elementer som kan påvirke arbeidsdagens lengde. Ha en fin dag

flappflapp
28-10-2013, 08:50
God morgen fra hjemmekontoret på Skøyen! Blir en liten økt her først, før nesen vendes mot sentrum og litt jobbing der.

Litt snodig landing på 19R OSL med SK379 fra Værnes i går kveld: Vi hadde hovedhjulene nedpå et godt stykke før PAPI, men deretter ble bremsene omtrent ikke benyttet i det hele tatt. Tror nesehjulet først tok bakken da vi var et sted mellom A7 og A6, og da kom oppbremsingen. Antar dette var raskeste metode for å komme seg til gate (når man hadde landet så langt ut på en laaaaaang bane), men har aldri opplevd det før.

Nuvel, ha en fin dag alle sammen!

Bizflyer
28-10-2013, 09:53
God morgen fra det Sørlandske!

Grått og trist ute. Typisk høst vel. Prøver meg på kontoret denne uken. Massevis som skal tas fatt i etter ei uke borte, og da er det jo ingenting som passer bedre enn møte på jobben fra 9-15. Og ikke bare i dag, men i morgen også.

Er det rart jeg drikker?
Jeg kunne egentlig tenke meg å sove frokost nå!

BF:cool2

LN-FHU
28-10-2013, 10:52
Go formiddag fra Trondheim
Tegner til å bli eb flott høstdag her i bartebyen,jobber er godt igang, og det ser ut som det blir årnings med hyttetomt også.
Prosjekt Hytte blir da prioritet en framover !!!

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

BSSW
28-10-2013, 11:37
God formiddag fra SVG

Her venter man på SK4016 som skal ta meg til OSL før WF134 skal ta meg til FRO, 30 min på OSL går nok bra. Men følsomt for forsinkelser herifra da.
Håper Rampen parkerer oss slik at det går raskt å komme seg til gatene ytterst på innland :p

Sender en beklagelse til de i SGH som må håndtere den ene kollien min. Veier bare 40 kg :p

Det blir en tur ut på bøljan blå, men om man kommer i land som planlagt, på fredag, spørs :drunk:

Ha en fin dag forumister :)

BSSW
28-10-2013, 12:31
God formiddag fra SVG

Her venter man på SK4016 som skal ta meg til OSL før WF134 skal ta meg til FRO, 30 min på OSL går nok bra. Men følsomt for forsinkelser herifra da.
Håper Rampen parkerer oss slik at det går raskt å komme seg til gatene ytterst på innland :p

Sender en beklagelse til de i SGH som må håndtere den ene kollien min. Veier bare 40 kg :p

Det blir en tur ut på bøljan blå, men om man kommer i land som planlagt, på fredag, spørs :drunk:

Ha en fin dag forumister :)
Hrmf.... TD på SK4016

Får noen timer på OSL ser det ut til

Utflyttet
28-10-2013, 12:35
Morn fra gjemmekontoret. Her sitter man veldig stille og sier så lite som man må, for å unngå noe spontan og ambulerende innsanking av bonuspoeng. Her satser man på en rolig dag på kontoret og ikke noe farting rundtom.

Men nå, straks brunch!

-A

Thomas
28-10-2013, 12:40
Kveldsvakt venter - wuhu!
Sjallabais!

(Jo, også skal det planlegges juletur til NYC!)

ENGM 911
28-10-2013, 12:58
Spot on, blå himmel over penthousleiligheten i Oslo. Ser det derimot drar seg til fra syd så ettermiddagen blir neppe like bra som nå. Ikkeno stress av den grunn, her har vi langfri og tar dagen som den kommer.

Nå litt mer kaffeslurping så blir det en tur ut.

Fortsatt phin dag phintpholch.

Thomas
28-10-2013, 13:37
Spot on, blå himmel over penthousleiligheten i Oslo. Ser det derimot drar seg til fra syd så ettermiddagen blir neppe like bra som nå. Ikkeno stress av den grunn, her har vi langfri og tar dagen som den kommer.

Nå litt mer kaffeslurping så blir det en tur ut.

Fortsatt phin dag phintpholch.

Skal holde "First Responder'n" varm i trøya til du kjem'at! :colgate:

LN-MOW
28-10-2013, 14:32
Øyrh .... g'whateveritiscalled ..... Godt man har fri i dag.

Årets møkkauke, hvor dere skifter til vintertid og vi ikke, er i gang .. skulle ikke tro at en liten time gjør så stor forskjell, men det gjør den.

Slutt på reisinga for i år og Flyverelgen forbereder seg på å gå i dvale. Imidlertid virrer han rundt her uten av stand til å bestemme seg for hvor det er best. Og well. Forhåpendtligvis titter solen frem snart ...

mcduck
28-10-2013, 14:33
God morgen fra Duck Island i Kristiansand.

Her blir det dagstur til Danmark med Color Line i ettermiddag/kveld for å sosialisere seg litt med familien og kose seg i bølgene (Meldt uvær).

Ha en fin dag alle sammen!

Bizflyer
28-10-2013, 16:10
Her blir det dagstur til Danmark med Color Line i ettermiddag/kveld for å sosialisere seg litt med familien og kose seg i bølgene (Meldt uvær).


Jammen så fornuftig da!!!
God tur. Blir ikke verre enn 4 meter bølger, og det er jo peanuts!
Kjøp mye!!

BF:cool2

mcduck
28-10-2013, 16:15
Jammen så fornuftig da!!!
God tur. Blir ikke verre enn 4 meter bølger, og det er jo peanuts!
Kjøp mye!!

BF:cool2

Takk takk :)

Desverre ikke mer en 3-4 meter, når vi bestilte i går lå de an til 6-7 meter. Litt synd, men når familien er invitert kan jeg ikke trekke meg pga finvær ;)

Mye skal kjøpes! Frys skal fylles opp, det samme skal barskapet og godteriskuffen.

Godt jeg ikke kjører bilen.... ;)

OJB
28-10-2013, 17:35
God ettermiddag fra Forus,
En travel dag går mot slutten. Dog helt ferdig er den ikke. Det blir straks å hive seg i bilen for å kjøre ut til den lokale fygeplassen for å ta SK4627 over til LHR og et par møte dager på hovedkontoret i Sunburry utenfor London.
Regner med at det verste været har gitt seg der over nå.
Helgen var helt fantastisk med en flott MD80 avslutning på lørdagen.
Ha en fin dag og god uke alle.