PDA

View Full Version : Høsttur til Sør Korea - Japan - Taiwan - Thailand med OZ,UA,TG(F) & LH,BR,SK(C)

Jamesbond_ppk
27-10-2013, 23:23
Hei!

Som avtalt her kommer lenken til siste trip reporten min:

http://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1516220-autumn-trip-south-korea-japan-taiwan-thailand-oz-ua-tg-f-lh-br-sk-c.html

Kommentarer / spørsmål kan postes / stilles her på Flyprat.

//

Insomnia4u
29-10-2013, 19:30
Fin TR sålangt. Ser frem til fortsettelsen :)

Fredrik KH
02-11-2013, 12:00
Knallbra TR! Kjempe spennende å lese gjennom ettersom jeg skal på nesten nøyaktig samme rundtur om 3 uker. Venter spent på resten.. :)

Chriscross
05-11-2013, 12:53
Bra rapport så langt jeg har lest, men du har ikke gjort hjemmeleksen din før du reiste. De har champis på bakrommet i sen-loungen!

3cseat
08-11-2013, 14:05
Bra rapport så langt jeg har lest, men du har ikke gjort hjemmeleksen din før du reiste. De har champis på bakrommet i sen-loungen!

Mener du at man kan få champis om man spør om det ? Hvem spør man da, de som står i baren ?

Jamesbond_ppk
25-11-2013, 18:07
Fin TR sålangt. Ser frem til fortsettelsen :)

Takker. Har begynt å poste en del mer igjen. Mer kommer denne uken også.

Knallbra TR! Kjempe spennende å lese gjennom ettersom jeg skal på nesten nøyaktig samme rundtur om 3 uker. Venter spent på resten.. :)

Takker. Hvordan var turen din?

Haha! Ja vel, nå vet ejg det for neste gang.

Mener du at man kan få champis om man spør om det ? Hvem spør man da, de som står i baren ?

Godt poeng. Hvem skal man spørre?

Fredrik KH
26-11-2013, 01:32
Takker. Hvordan var turen din?

Reiser på onsdag, der LH C og OZ F er først ut! Er spent! :)

jameson82
26-11-2013, 07:31

Champagnen sto fremme i isbøtte søndag. var bare å spørre bartenderen

SASDC8
26-11-2013, 22:47
Meget bra TR så langt :) EVA Air sin Helly Kitty fetish er ikke helt enkel å forstå for oss Nordmenn, men når du ser Japanske familier som drar ut til flyplassen bare for å se Hello Kitty lande og ta av, skjønner du hvorfor de har gjort dette. Det gir dem en ekstrem produkt gjenkjennelse i den delen av verden hvor Hello Kitty er blant det kuleste som finnes :)

Når det gjelder TG F har jeg også hatt blant mine best TG flighter mellom Bangkok og Hong Kong. Når det gjelder F kabin på 380en vs. 747en er jeg uenig med deg. Der 380en er lys og luftig er den nyeste kabin på 747en trang, mørk og overfylt. Min personlige erfarig er også at servicen er bedre ombord på 380en enn på 747en.

Uansett når man får rett crew på TG F er det blant de alle beste i verden :)

Jamesbond_ppk
08-12-2013, 22:27
Reiser på onsdag, der LH C og OZ F er først ut! Er spent! :)

God tur!

Champagnen sto fremme i isbøtte søndag. var bare å spørre bartenderen

Flott, da vet jeg det for neste gang.

Meget bra TR så langt :) EVA Air sin Helly Kitty fetish er ikke helt enkel å forstå for oss Nordmenn, men når du ser Japanske familier som drar ut til flyplassen bare for å se Hello Kitty lande og ta av, skjønner du hvorfor de har gjort dette. Det gir dem en ekstrem produkt gjenkjennelse i den delen av verden hvor Hello Kitty er blant det kuleste som finnes :)

Når det gjelder TG F har jeg også hatt blant mine best TG flighter mellom Bangkok og Hong Kong. Når det gjelder F kabin på 380en vs. 747en er jeg uenig med deg. Der 380en er lys og luftig er den nyeste kabin på 747en trang, mørk og overfylt. Min personlige erfarig er også at servicen er bedre ombord på 380en enn på 747en.

Uansett når man får rett crew på TG F er det blant de alle beste i verden :)

Takk for info om Hello Kitty. Min sammeligning av A380 v 747 var mer i forhold til fargene de brukte, ikke nødvendigvis størrelsen. Helt enig med deg at det er mye mer luft i A380, også sikkert fordi de har 12 suites da :) Service på langturen BKK-CDG var derimot ikke akkurat bra. Har akkurat publisert denne. Resten og slutten kommer i løpet av uken.

Hypern
10-12-2013, 14:01
Tja man kan da gå til gaten også i BKK så slipper man jo det security maset mer enn nødvendig. Virker unødvendig at de må kjøre på ankomstplanet.

Jamesbond_ppk
22-12-2013, 18:59
Tja man kan da gå til gaten også i BKK så slipper man jo det security maset mer enn nødvendig. Virker unødvendig at de må kjøre på ankomstplanet.

Akkurat. Rapporten er nå ferdig. God jul alle sammen!

HS-TLD
22-12-2013, 23:29
Da var hele rapporten lest...

Meget bra Jamesbond_ppk - takker og bukker... :up:

Jamesbond_ppk
03-01-2014, 09:24
Da var hele rapporten lest...

Meget bra Jamesbond_ppk - takker og bukker... :up:

Tusen takk. Ønsker med dette et godt nytt år til alle :)

Fly med oss
05-01-2014, 20:36
Tusen takk for en super rapport, dette var jo nesten som å være med! Jeg kaster meg jo over alt som har med Taiwan å gjøre, og jeg er veldig glad for at dere trivdes de få timene dere var der. Bare spør hvis du trenger tips til neste besøk :cool:

Jamesbond_ppk
09-01-2014, 11:53
Tusen takk for en super rapport, dette var jo nesten som å være med! Jeg kaster meg jo over alt som har med Taiwan å gjøre, og jeg er veldig glad for at dere trivdes de få timene dere var der. Bare spør hvis du trenger tips til neste besøk :cool:

Takk for det :)