PDA

View Full Version : Gooood morning, Molde...


kimpe
24-10-2013, 01:03
Eller God Natt for de fleste..

Grei tur nedover med Hurtigruten i dag, heldigvis hjem med SK via OSL i formiddag. :)

Ønsker alle av dere med regn, snø eller godt varmt vær en fantastisk dag! :)

Litt synd at man ikke har tid å være i Molde til MFK-RBK lørdag kanskje? :(

Kim

LN-REF
24-10-2013, 08:21
God morgen fra Pointe Noire i Congo etter ei god natts søvn.

I dag går turen videre til Luanda og Angola visstnok... :)

Someone
24-10-2013, 08:24
Mornings fra Oslo. Regnet ser ut til å ha gitt seg og det er omtrent 10 grader ute. Så lot parkassen henge. Jobben kaller og siden ledelsen har budsjettet til behandling regner jeg med det kommer i retur i løpt av dagen med beskjed om å forbedre og kutte, så får se når jeg kommer meg hjem. Trippel trumf i dag, hvilket passer fra med at lagrene hjemme begynner å minke. Ha en fin dag

ATC-flyradar
24-10-2013, 08:41
Dette er været i Oslo denne morgen.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1385731_10151665909436260_1278196445_n.jpg

Jan Støkkebo

LN-MOW
24-10-2013, 08:44
Aaaaah .. Da var endelig Peet's Major Dick kommet seg i kaffekoppen min ...

Mildt ute, men fortsatt is i gågata utenfor. Forsvinner vel etterhvert. Ligger an til en rolig dag. Setter nesa sørover i morgen ettermiddag.

Ståle
24-10-2013, 08:56
God morgen fra Oslo, termostaten i kjøkkenvinduet viste 11C når jeg våknet - jeg var litt usikker på om det var sant før leiligheta ble forlatt til fordel for trikken. Tenk, det er vinter på søndag og fortsatt har vi en grei temperatur på mårra`n! :)

Satser på at denne dagen på jobb ikke blir så stressende som de siste har vært, SK4769&68 venter ikveld i sete 1A!

Ha en finfin dag!

LNv22
24-10-2013, 08:58
God morgen fra loungen på CPH.

Frokost inntatt og straks klar for neste hopp på veien til KUL via WAW og IST med SK og TK.

Live rapport i TripReport forumet.

Ønsker alle en super dag!

petter380
24-10-2013, 10:27
2 måneder til jul, 3 uker til DXB - need I say more? hepp hepp!

TriStar
24-10-2013, 11:15
God morgen fra Ottobeuren i Bayern. Solen skinner her ute på landet, og det er nesten sommertemperatur:) Hjem til Oslo med LH-metall i ettermiddag.

Ha en aldeles fortreffelig dag!

Eirik
24-10-2013, 11:27
´Morings fra Radisson Blu i Stavanger.
Vurderte et øyeblikk i natt å ta morgenflyet ned til Køben for å få en siste Sas MD-80 tilbake nå kl 11.55, men fornuften (?) seiret til slutt. Så nå er det i stedet sen frokost og kaffe på rommet, mens vind og regn setter sitt preg på Stavanger, der på andre siden av vindusruta. Koselig ! :)

Henshaw
24-10-2013, 11:44
2 måneder til jul, 3 uker til DXB - need I say more? hepp hepp!

2 måneder til jul, 1 uke til HDS/FAHS og 2 uker til LVI :colgate:
Før det er det riktignok no innleveringer + jobbhelg som må ordnes.

Ruby
24-10-2013, 12:01
God mornings fra Sola, kjipt vær her da, men vi er jo ikke alene om det. I dag har jeg oppdatert reiseinfoen inne på Check my trip appen, og nå var alle mine flighter på DM turen kommet med, turen er rykket et hakk opp og nedtelling er startet.

Ellers dukket det i dag opp en utenlandstur ifm med jobb, noe som er svært uvanlig her i gården.

Ha en fin en.

mcduck
24-10-2013, 12:43
God formiddag fra Oslo!

Har hviledag etter NCE i går. Gøy å hilse på flypraterfolket!
Blir å besøke litt familie mens jeg er her i Oslo før det bærer ut på tur igjen i morgen.

Ser ut som vi blir litt av en gjeng, den største så langt til NCE ifølge lista. Var vel 6 bekreftet i går og vi ble 9 (av 12 i plus). 11 bekreftet i morgen, tør jeg gjette på 15?

Ellers har det gått opp for meg at jeg ikke har booket retur til Kristiansand i morgen...

Ha en god dag folkens!

joamykle
24-10-2013, 12:59
God formiddag fra et vått og grått Bergen! Her er man tilbake etter en snau uke på østlandet, med bl.a. 2x t/r NCE innlagt! Hyggelig å hilse på deg mcduck i går, på en flyprat-dominert flight (i allefall i plus)! :)

Ha en strålende dag!

Bizflyer
24-10-2013, 13:30
God rett over lunsj fra det Sørlandske.

Her har man sovet relativt dårlig i natt. En uke siden operasjonen nå, og nå står besøk hos legemannen for tur for en liten sjekk. Greit å finne ut om man er fit-4-flight i morgen.

Ellers ingen andre planer enn å rekonvalesere.

BF:cool2

ENGM 911
24-10-2013, 14:58
Innenriksministeren skal ha sine sedvanlige kyllingføtter og annet innmat så her må mister`n på handlerunde før siste nattvakt. Er det rart jeg holder meg LANGT unna diverse indonesiske matretter? Døden nær er stekt fiskeyngel i "sambal terasih", men O`Store har varme og omtanke for sin mann, det lager hun når jeg er på nattvakt i kveld.

Ingen oppføringer står det på kalenderen fra i morgen, jaggu er kalenderen tom til neste fredg. Slikt kan vi like.

Ha en kongeaften snupper!

SQ 777
24-10-2013, 15:34
God kveld fra Manila, fiskeyngel med sambal er godt... Har tross alt vært gift i nabolandet :colgate:

Twin Otter
24-10-2013, 17:02
Vurderte et øyeblikk i natt å ta morgenflyet ned til Køben for å få en siste Sas MD-80 tilbake nå kl 11.55, men fornuften (?) seiret til slutt ! :)

Akkurat det skal jeg gjøre i morgen. :) Er ombord på den siste landingen av MD80 på Sola.

Hel fra Forus. Siste kveldsvakt er i gang før det er helg! Skal bli en ytterst interessant helg. Men det blir forhåpentligvis mest gøy;)

Ellers klarte jeg det kunststykket å nesten forsove seg til jobb. Skulle bare ta en liten cowboystrekk. Men så feilet vekkerklokka på telefonen. Så det blir vel å forske litt på hvorfor det skjedde...

Ha en god kveld!!

Bizflyer
24-10-2013, 17:39
Yes!
Da er man sjekket ut hos legen, og ingenting galt annet enn at narkosen kan sitte litt igjen og gi meg litt groggy følelse i kroppen. Så ingenting galt i å fly i morgen!

Om jeg gleder meg til korttidsferie i Nice? Veeeeeeel, føler meg egentlig mer sprø tror jeg!

Sikkert derfor jeg drikker!

Moro med 11 flynerder på tur i morgen! Gleder meg til å treffe dere. Jeg er herren i sort om noen skulle lure.

BF:cool2

eirikma
24-10-2013, 17:45
God ettermiddag fra Bodø, som plutselig hadde helt bare veier igjen!

Her har dagen gått til å skrive skademelding, samt å instruere i rullestolfesting under YSK etterutdanning. I morgen skal jeg ha med en (u)heldig sjåfør på økonomikjøring (hirr hirr)...
Skademelding ja. Var i et møte på jobb, parkerte på et hjørne, og en kollega var uheldig og la over litt for tidlig med en buss, så han kom borti høyre hjørne bak. Hele bakfangeren og høyre baklys må skiftes. Venter på taksten fra Mazda verkstedet her. Men hell i uhell, kjekt å få seg ny bakfanger da! Var en del småriper på den, så like greit å få den bytta nå. ;)

Uten vann, pga lekkasje på hovedvannledninga, så får se hva jeg får til å mekke til middag. Må bare ha fantasien i orden. :)
Ha en flott dag videre!

badsofa
24-10-2013, 18:26
Afternoon fra Hardanger.

Tunge skyer og regn fortsetter i dag.
Arbeid og middag unnagjort for i dag. Satser på en liten powernap før det blir fotballtrening i kveld, og 3-4 timer (ca 02:30) senere avreise til BGO. Prøver igjen å nå SK 236 i morgen for å plukke opp klistremerket som gir innreise til bjørnen i øst. Håper jord og stein holder seg unna veien i natt! Blir Go over fjellet og Plus på SK 267 hjemover litt senere på dag.

Ha en strålende dag folkens!

mcduck
24-10-2013, 18:36
Yes!
Da er man sjekket ut hos legen, og ingenting galt annet enn at narkosen kan sitte litt igjen og gi meg litt groggy følelse i kroppen. Så ingenting galt i å fly i morgen!

Om jeg gleder meg til korttidsferie i Nice? Veeeeeeel, føler meg egentlig mer sprø tror jeg!

Sikkert derfor jeg drikker!

Moro med 11 flynerder på tur i morgen! Gleder meg til å treffe dere. Jeg er herren i sort om noen skulle lure.

BF:cool2

Toppers! Jeg stiller i hvit genser (om den tørker) og flytog-sekk. Finner meg i loungen fra 7:30. Sprø? Det er vi helt sikkert, merker jeg har store problemer med å forklare dette for venner og familie!

Bizflyer
24-10-2013, 19:04
Toppers! Jeg stiller i hvit genser (om den tørker) og flytog-sekk. Finner meg i loungen fra 7:30. Sprø? Det er vi helt sikkert, merker jeg har store problemer med å forklare dette for venner og familie!

Da får du holde igjen flyet for meg og Cecilie (pluss hennes anstand) i tilfelle flyet fra KRS kommer sent inn. Jeg er ikke i form til å løpe dessverre.

Cecilie
24-10-2013, 22:41
Tror ikke det blir nødvendig å holde igjen 4703, for flyet som Bizflyer og jeg kommer inn med fra KRS som SK208, LN-RNN, er nemlig morgendagens partyvogn med vinger! Da blir det parkering på utland for oss, og så buss til innland, før vi må gå tilbake til utland. :p

Bizflyer
24-10-2013, 22:47
Tror ikke det blir nødvendig å holde igjen 4703, for flyet som Bizflyer og jeg kommer inn med fra KRS som SK208, LN-RNN, er nemlig morgendagens partyvogn med vinger! Da blir det parkering på utland for oss, og så buss til innland, før vi må gå tilbake til utland. :p

Da nekter vi heller å gå i land, hehe

Someone
24-10-2013, 23:06
Trippel trumf i dag, hvilket passer fra med at lagrene hjemme begynner å minke.

Tror jeg var over MTOW da jeg gikk fra Kiwi i kveld. Måtte ha en pause på de 70 meterene fra butikken og armene har nå blitt noen cm lenger.

Ellers fikk "teknikkeren" jeg er både koblet opp nytt trådløst nett og EpleTV idag, så straks er skikkelig Netflix på plass