PDA

View Full Version : Helsinki + Radisson

Fjordheim
22-10-2013, 23:12
God kveld,

Har vært noen ganger i Finland, men aldri i hovedstaden Helsinki. Bestilte billetter på SAS salget som pågår nå; HAU-HEL t/r NOK 1356 t/r, og da må man jo bo på et Club Carlson hotel (siden man fikk en viss status der nylig).

Så hva er best, Radisson Blu Royal eller Radisson Blu Plaza? Det skiller 6 Euro i sistnevntes favør (10000 poeng + 80 euro), så pengene betyr intet.

Mvh
Fjordheim

TOS
22-10-2013, 23:24
Jeg har kun bodd på Royal (og vært på en konferanse på Plaza). Plaza ligger etter min mening mye mer sentralt til, og jeg ville valgt det hotellet nettopp av den grunnen.

K3nn7
23-10-2013, 02:25
Jeg bodde i et standard rom på Plaza tidligere i år, og opplevde det som et veldig bra hotell. God service, bra frokost (sjekk juicedispenseren!) og utsjekk 18:00!

Basse-HAU
23-10-2013, 06:29
Bodde på Royal for noen år tilbake, helt greit hotell, var bra standard da. Billig vinterstid, og vi hadde ett forholdsvis stort rom i forhold til vi betalte. Er vel nokså sentralt , men ingen av hotellene er vel midt i suppa.

jjessen
23-10-2013, 06:49
Har bodd på begge men foretrekker Plaza. Litt mere sentralt og nyoppussede rom. Bodde der for 3 uker siden og alle jeg hadde booket for (3 rom) fikk oppgradering til business class rom:-)

apeks
23-10-2013, 10:53
Har kun bodd på Plaza.
Men det var et sentralt og typisk Radisson hotell.
Anbefales.

3cseat
23-10-2013, 12:02
Jeg har bodd på begge mange ganger. Det er riktignok noen år siden nå. Jeg har alltid foretrukket Plaza, som jeg synes er mer sentralt. Der ble jeg forøvrig ofte oppgradert da jeg bodde der mye, og de hilste meg velkommen med navn. Begge deler er jo hyggelig. Et par ganger ble jeg spurt om hvilke suiter jeg ikke hadde bodd på, så fikk jeg en av de. Tror jeg bodde i de fleste etter hvert.

Fjordheim
23-10-2013, 22:58
God kveld,

Takker så mye for svar. Ikke helt bestemt meg enda, men tenderer da mot å booke på Radisson Blu Plaza, jo tror nok at det blir slik.

Mvh
Fjordheim