View Full Version : God tirsdag
Mornings fra Prærieekspressen. Ny dag kaller og tror det var lurt å ta tranen min. Dagens spenningsmoment blir vel hva vi finner på som overtidsmat og når jeg kommer meg hjem. Ha en fin dag
God morgen fra kontoret, kaffen er på høykant og jeg har fortsatt litt vondt med å innse at jeg snart blir EBG! Håper bare at gullkortet er på plass før niende november da man skal ut og fly til USA blant annet!
Hva skjer forøvrig med eksisterende bookinger som er gjort med Lufthansa mens jeg var EBS? Jeg får fulle Gull-rettigheter da??
Planlegger en dukkert etter jobb, men ellers lite planer.
Ha en fin dag!
God morgen fra Kristiansand. Her står bilen, så idag blir det bussing fram og tilbake fra diverse gjøremål mens jeg konstant ser på bilannonser og flyreiser på finn.no. Vurderer sterkt å bestille en gold run for EBG også.
Ha en strålende dag alle sammen!
SudCaravelle
08-10-2013, 08:23
God morgen fra sand og plast. Fin kveld med senior i går på Madinat Jumeirah og blir nok en fint i kveld også med en annen senior.
Nyt dagen.
God morgen fra Bergen og regn. Men klager ikke, det er under to uker til man skal på langtur igjen, med en dæsj av både Midtøsten, Sørøst-Asia og USA pluss ganske mye A380. :D
Ha en strålende dag rundt omkring.
ENGM 911
08-10-2013, 08:49
God morgen. Første av tre nattvakter er unnagjort, Rimowa er endelig i hus, OSL feirer sine 15 år og jeg har vært i luftfarten i 27 år.
Da er det bingen og nåde den jäklaren av en vaktmester om han plutselig finner på å borre i betong e.l.
Ha en utroooooooolig fin dag!
Mårn fra Trondheim
Her bøtter det ned, men likevel var man flink nok til å sykle på jobb :colgate: *STOLT*
Lite å finne på idag, kanskje man skal ta seg en runde på ellipsemaskina og kjøre litt styrketrening i kjellern senere.
Ha en mindre regnfull dag :) :) :)
S. Holberg
08-10-2013, 10:24
God formiddag fra SAS-Loungen på GM. Klar for tulltur til Praha ;)
Ellers lite som skjer i dag, mulig noe forefallende skolearbeid må tas etter hjemkomsten i kveld..
God formiddag fra SAS-Loungen på GM. Klar for tulltur til Praha ;)
Ellers lite som skjer i dag, mulig noe forefallende skolearbeid må tas etter hjemkomsten i kveld..
Stemmer rimelig bra på alle punkt. De som måtte være på utkikk så er jeg kledd i blått, surfer på mobil, har et par QC3 og sitter på med utsikt mot inngangen
sirpjalle
08-10-2013, 10:58
God formiddag fra Forus!
Ikke mye spennende på tapetet i dag gitt. Så i dag har man brukt tiden til "vindknuter", ergo ikke mye gjort i dag dessverre. Godt det er snart ferie. ;)
Og i kveld, så er man endelig "online" igjen. Må bare å huske å nå posten på vei hjem fra jobb og hente telefonen.
Ha en fin en forumister. :)
Scanflyer
08-10-2013, 15:31
God ettermiddag fra kantina.
Rutinerte til Stockholm for dagskonferane i morgen. På den halvtimen jeg har sittet her har kantina blitt stappfull. Tydelig at ettermiddagsrushet er i gang.
Noen som har restaurantanbefalinger i Stockholm? Kunne tenke meg et bedre måltid.
God morgen fra 17AB i N918DH. Stille og fint her oppe. Snart i Baltimore hvor Guttungen skal avleveres og jeg skal ha noen brewskis sammen med en ex-kollega fra ATA.
http://flightaware.com/live/flight/N918DH
Hjem igjen med en annen MD90 i morgen antagelig.
God ettermiddag - akkurat hjemme, og kun en dg til OLCI åpner :drink
Dagens spenningsmoment blir vel hva vi finner på som overtidsmat ...
Statoil på IT-Fornebu har åpnet i dag, kr. 10 pr. pølse :lol:
God tirsdagskveld fra Kollen. Eller, så god er den kanskje ikke. Denne lå i postkassa :p
http://i7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/null_zpsc0df833c.jpg
God kveld fra Mosjøen. En lang dag med befaringer i dag, og en ny runde i morgen, om jeg ikke finner ut at det fikk være bra med det jeg fikk se i dag, og drar tidligere i morgen. Uansett går turen tilbake til Bergen i morgen via BOO. Enten med direkteflyet på kvelden eller med SK på dagen via TRD.
Lad os slutte denne dag af med at mindes de mange omkomne i den tragiske ulykke i Linate for præcist 12 år siden.
http://da.m.wikipedia.org/wiki/SAS-ulykken_i_Milano
R.I.P.
Bizflyer
08-10-2013, 22:30
God aften fra det Sørlandske!
Tilbake etter et par dager i det Osloske. Styremøte i kveld, og nå er det litt avslapping før jeg ser frem til min egen seng.
God tirsdagskveld fra Kollen. Eller, så god er den kanskje ikke. Denne lå i postkassa :p
http://i7.photobucket.com/albums/y271/martin_foss/null_zpsc0df833c.jpg
Kondolerer.