Log in

View Full Version : God mandag

Someone
07-10-2013, 07:24
Mornings. Over gjennomsnittlig trøtt i dag, men jobben kaller. Ligger an til at jeg må tilbringe svært mye av de tre neste dagene der forresten. Ja ja, blir vel cash av slikt. Ha en fin dag

Fjordheim
07-10-2013, 07:39
Mornings fra Haugebyen, allerede inntatt 2 kopper kaffe her på kontoret, foreløpig meget stille i gangene men snart myldres det vel her også. Blir en lang dag på jobb. altfor mye å ta fatt i rett og slett. Ha en fin dag.

Mvh
Fjordheim

Ståle
07-10-2013, 07:57
God morgen fra hovedstaden, vet ikke om Someone prøver beskrive "mandagstrøttheten" med "over gjennomsnittlig trøtt"? Jeg er hvertfall like trøtt som jeg pleier å være på mandager, og jeg går inn i den 19ende dagen med "THE DAY IS MY FAVORITE DAY" på brystet.. et jævlig dårlig veddemål som ble satt ut i livet på NordicDO ligger bak det hele men jeg gir meg ikke!

Burde brukt shorts idag, men holder temperaturen seg i morgen som ryktet vil ha det til blir det å legge bort buksa! ;)

Urk..tom kaffekopp allerede, ha en fin dag folkens!

robertaas
07-10-2013, 08:16
God morgen fra hovedstaden.... i Armenia. Har allerede hatt en to times fottur for å få fin utsikt til mont Arafat, men skyene hang fast rundt toppen. Skal fly hjem med Aeroflot idag, booket én dag for mye her. Litt forvirrende at Aeroflot sier flighten både er 13:50 og 14:50.

sirpjalle
07-10-2013, 08:22
ZZZZ fra Forus!

Men man skal vel overleve, da det er 2,5 arbeidsdager før det er er høstferie på unge lovende Sirpjalle. Og forhåpentligvis er man "online" igjen i løpet av morgendagen med ny telefon. Merkelig følelse må man si, og ikke ha en liten dingsboms å trykke på...... ^_^

Ha en fin en forumister! :)

BSSW
07-10-2013, 08:29
Grynt fra andre siden av Sola

Det var vanskeligere enn normalt å dra seg utav senga i morges. Kan ha noe med at jeg la meg til vanlig tid, og stod opp en time tidligere enn normalt.

Endelig blitt lyst her nå. Helt grei temp her, uten at jeg vet nøyaktig hva den er. Opphold akkurat nå, men det kommer nok til å bli våtere i løpet av dagen hvis jeg kjenner lokalområdet riktig.

Dessverre ingen reiseplaner på planen, annet enn en tur ut i havet i slutten av måneden en gang.
Etter planen å lese så skal jeg visst ut på båten til OJB i desember, noe som kan bli interessant værmessig :drunk:
Men planer er til for å endres, så hvem vet...

Ha en fin dag forumister :)

SudCaravelle
07-10-2013, 08:36
God morgen herifra også.. Formen begynner å komme seg svakt etter helgen, så man ser et lys i tunellen igjen. Gårsdagen var meget rolig med Peking duck levert på døren og en eneste liten Hoegaarden.

I kveld skal Dragen på ”girls night out” så blir det en gåtur med senior i Dubai Marina etterfulgt av en liten matbit på Barasti.

Nyt dagen..

Twin Otter
07-10-2013, 10:32
God morgen fra Stavanger. Er rimelig trøtt her også. Det henger nok sammen med litt mindre søvn i helga en optimalt. Netflix og "Bones" får skylda for det da man kan si at man ble rimelig hekta. Nuvel. Jeg har fortsatt to fridager før jeg skal på jobb igjen på onsdag. De dagene skal nytes til det fulle!

Riktignok ikke helt sikker på om nytelse er det passenende ordet akkurat nå da man er i ferd med å ta turen til tannlegen for å borre og fylle igjen et hull. Ergerlig. Både for smerteterskelen og lommeboka... Nuvel...

jameson82
07-10-2013, 12:15
God dag fra Gardermoen. Selv om selv NSB har forandret stasjonsnavnet til Oslo Lufthavn vil dette alltid for meg være Gardermoen.
Denne uka skal jeg forsøke meg som arbeidsinnvandrer og satse på å få orden på jernvägen rundt Stockholm..

ha en ordnet en folkens

petter380
07-10-2013, 12:59
Morn fra flytoget etter ca. 1 time søvn siste 30 timer. Jobb i morgen. #fml

LN-MOW
07-10-2013, 17:12
G'morgen, ja! Sjekka inn på morgendagens DL-flight til Baltimore og sendte en tweet til @DeltaAssist med spørsmål om hvilken 'tail' som var satt opp og fikk som svar at det var en MD90 .. DET visste jeg jo .. :rolleyes:

Nattens uvær er blåst over og solen er såvidt begynt å titte frem. Nå skal jeg en tur på dynga. Ingen jobb før konferanse i London i slutten av neste uke. Fortsatt god mandag !!

Hickok
07-10-2013, 19:29
God kveld fra BOO. Da er en dag med møter på TRD og i Bodø over, og jeg sitter nå og venter på kveldsflyet til MJF. To dager skal tilbringes ca. midt i Norge, og det blir nok sikkert artig, ja. :)

Tommy777
07-10-2013, 21:23
God aften fra Cathays First lounge på LHR.

God cowboystrekk på Hilton ved T4 etter ett par møter i byen. Nå bærer det videre til Dubai og møter i Qatar i morgen, deretter toppmøte i Flyprat teppeselgerklubben på ett eller annet sted dekket av gull i morgen kveld.

Qantas til Dubai snart

Fnate
08-10-2013, 00:31
Får ta sånn LN-MOW post jeg da...

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20131007_162158.jpg

Livet smiler på verandaen. Straks en kåbbåistrekk før middag.

Bizflyer
08-10-2013, 00:34
Dette er vel ikke hjemme hos deg MoW?

GOd sen aften fra det Osloske hvor man straks skal tørne inn etter en lang dag i jobbens tjeneste.

I morgen er det møte og hjem igjen!

Nattings!

LN-MOW
08-10-2013, 01:08
Hæhæ - nei, dette er langt fra Harmony Hill. Ser imidlertid ut som at harmonien råder uansett. :)