View Full Version : Noen som blir med til Faro 9. november?
Heia!
Jeg har bestilt meg en tur/retur Faro 9. november! Prisene ligger på ca 1.500 for GO, og 3.000 for Wrap. Er det noen som blir med? Alltid morro med litt selskap!
Thomas
Heia!
Jeg har bestilt meg en tur/retur Faro 9. november! Prisene ligger på ca 1.500 for GO, og 3.000 for Wrap. Er det noen som blir med? Alltid morro med litt selskap!
Thomas
Jeg slenger meg med likegodt :D 2D begge veier :up:
Fortsatt ledig til ca 3000 i plus. Vi drar førstkommende lørdag. Altså om 2 dager. Noen andre som blir med meg og pgaa? PS masse ledig plass i plus. Garantert ledig midtsete :)
VirreVapp
08-11-2013, 07:39
Fristende, men har noen hjort som skal felles og må prioritere det :-(
Dere er heldige med flytypen, LN-BRE som skal fly. :)
Hvorfor heldige med denne maskinen ? Er det ikke en gammel Braathens maskin fra 1990, 400 serien som flyr saktere enn alle andre 737-typer hos SAS ?
Jeg skal bare reise ned til Faro med denne maskinen i morgen, sitter bak teppet.
Hvorfor heldige med denne maskinen ? Er det ikke en gammel Braathens maskin fra 1990, 400 serien som flyr saktere enn alle andre 737-typer hos SAS ?
Jeg skal bare reise ned til Faro med denne maskinen i morgen, sitter bak teppet.
Mine opplevelser med denne maskinen har vært så som så. Synlig aldring i kabinen kombinert med dårlig renhold var ingen vinner sist jeg fløy med den.
På den annen side er det vel bedre beinplass i den fremre delen av kabinen - om jeg ikke husker feil - men det finnes strengt tatt ingen "drømmemaskiner" med SK etter at MD-ene gikk av med pensjon.
Vanskelig å få en 737 til å bli en drømmemaskin whatsoever :colgate:
Beinplassen foran er mye bedre enn på andre 737. (med tanke på de i Plus).
Ja, den er av den eldre typen, men den er og har vært en god arbeidshest for Braathens og SAS i mange år.
Mange liker'n, andre liker'n ikke så godt.
God helg!
Nå er den endret til 737-600. Så da er vel noen fornøyde.. :rolleyes:
Nå er den endret til 737-600. Så da er vel noen fornøyde.. :rolleyes:
Haha. Sikkert noen i SAS sitt OCC som leser tråden her, og tenker at nå skal jeg lage faenskap :stir:
Haha. Sikkert noen i SAS sitt OCC som leser tråden her, og tenker at nå skal jeg lage faenskap :stir:
That's exactly how we work! :stir
-400 maskinene på ABC siden har faktisk 32" pitch på alle radene (bortsett fra EE og bulkhead selvsagt). PÅ DEF siden er det minimum 32" pitch til rad 19 og 31" bakerst.
Fin tur ned til Faro i dag. Hyggelig crew, som hadde startet i Haugesund med LN_BRE, men som måtte bytte askin på OSL, og den vi tok ned til Faro sto parkert på innland, slik at det var buss fra 47B.
Flyet var ganske fullt. Kun 2 på plus, og de så ut til å kose seg skikkelig foran der. Jeg var framme og hilste på de. Han ene bor bare 5 - 10 minutter unna meg. Og en av de var så heldig å få sitte i cockpit ved landing i Faro, den andre skulle få gjøre det samme ved landing i Oslo.
Det så ut til at de ble hentet ved flytrappen for å sjekke inn på returen, som skulle gå 65 minutter etter at vi landet. Vi landet 15 minutter før schedule.
Selv dro jeg til Vilamoura og sjekket inn med mitt nye HH gullkort på Hilton. Gratis frokost og unlimited use of SPA, men de har ikke executive lounge på dette hotellet. Fikk rom med balkong og utsikt til svømmebassenget. Leiebil på flyplassen i Faro, Seat Ibiza, € 21 fra lørdag til mandag, billigere enn taxi. Neste lørdag gjør også jeg en t/r med samme fly, til NCE.
Chriscross
22-04-2014, 10:52
Ble Faro ruten redusert til en "juli-rute" i år? Flyr SAS fra andre byer i Norden og ned hit?