PDA

View Full Version : God morgen og TFIF


Someone
04-10-2013, 07:19
God morgen fra Prærieekspressen. Jeg har tatt tranen min og er klar for dagens arbeidsinnsats, som blant annet innebærer flytting av kontor. Tredje plassen på et år, så det gjelder å holde arkivet på et minimum. Til Trysil med noen vennepar i kveld. Ha en fin dag

robertaas
04-10-2013, 07:43
God morgen fra Oslo. Skal endelig ut og fly litt igjen, men det er med SkyTeam så jeg må klare meg uten lounge og fast-track.

Ståle
04-10-2013, 08:19
God morgen fra Oslo! Har lagt opp morgenen slik at jeg kan sitte og halvtitte litt på ankomsten til Queen Mary 2 via Oslo havns webkameraer - herremin, hun er vakker! ;)

Los er nå bestilt til 16.45, så det spørs om jeg gidder å dra hjemom før det.. Oktoberfest på Chateau Neuf står også på programmet ikveld så full blir jeg sikkert idag også.

Ha en fin dag!

nime
04-10-2013, 08:19
God morgen!

Skal ikke ut på noen flytur, men en reise er startet. Nytt og bedre liv er igang (starta for ca 2 uker siden etter MegaDo) og forhåpentligvis finner jeg igjen den jeg var før :)

Ha en fin dag, og god tur til alle som skal ut på tur!

Chriscross
04-10-2013, 08:38
God morgen fra Bergen. Levert kone og ett barn på bgo i dag tidlig, så nå skal yngstejenta og jeg herje gjennom helgen.

Fikk også en påminnelse om hvorfor jeg sykler til jobb til daglig. Strafferunde på 400 m om en prøver parkere 07.50....

robertaas
04-10-2013, 08:58
God morgen fra Oslo! Har lagt opp morgenen slik at jeg kan sitte og halvtitte litt på ankomsten til Queen Mary 2 via Oslo havns webkameraer - herremin, hun er vakker! ;)
http://www.oslohavn.no/no/?template=webcam

Det er utrolig at de enda ikke har oppdatert teknologien her. Det er snart 20 år siden jeg hadde et automatisk system for animerte webcambilder på en av sitene jeg styrte.

Fnate
04-10-2013, 09:08
God morgen fra Oslo! Har lagt opp morgenen slik at jeg kan sitte og halvtitte litt på ankomsten til Queen Mary 2 via Oslo havns webkameraer - herremin, hun er vakker! ;)

Los er nå bestilt til 16.45, så det spørs om jeg gidder å dra hjemom før det.. Oktoberfest på Chateau Neuf står også på programmet ikveld så full blir jeg sikkert idag også.

Ha en fin dag!

Ha ha ha. Jeg koser meg med de oppdateringene dine!!!

God morgen fra Nasjonalteateret. Straks opp til kontoret der det idag skal brainstormes. Men hrldigvis ikke før etter lunch.

Elefanten m/kompiser sitter hjemme og venter på å dra på tur.

Ha en fjong en

Ståle
04-10-2013, 09:21
Ha ha ha. Jeg koser meg med de oppdateringene dine!!!

Ha en fjong en

Så flott å kunne glede noen, takk det samme forøvrig! ;) Hun er i by`n igjen åttende november, og innen da har skuta krysset Atlanteren fire ganger om jeg ikke husker helt feil! :)

Hpkris
04-10-2013, 09:56
Go fredag fra Royal Slik loungen i BKK.
Ferie til Malaysia er på trappene og begynner jo bra når Thai mannen bak bardisken fyller 70% av glasset med vodka.. Og her skal vi sitte i enda en time :D mens vi venter på å sette oss i sete 14 foran i kabinen til TG?

Ha en flott dag alle :)

Bizflyer
04-10-2013, 10:30
God morgen fra det Sørlandske!

Her meldes det regn i dag. Er på plass på kontoret for dagens gjøremål.
Trofekjerringa skal på jobb i kveld og moder'n vil ha bandittene på overnatting, så da tror jeg at jeg tar min egen private oktoberfest i kveld gitt.

Ståle: Ser at du har en god mulighet til å få deg et Oslo til Oslo cruise med QM2. Ut i dag og hjem 8 november. Merkelig at du ikke har booket deg inn på den for lenge siden.

Er fortsatt ikke helt overbevist at QM2 kommer til å forlate Oslo uten blindpassasjer, hehe

God helg!

BF:cool2

JoeW
04-10-2013, 10:35
God morgen fra Prærieekspressen. Jeg har tatt tranen min og er klar for dagens arbeidsinnsats, som blant annet innebærer flytting av kontor. Tredje plassen på et år, så det gjelder å holde arkivet på et minimum. Til Trysil med noen vennepar i kveld. Ha en fin dag

Anbefaler clean desk! Jobb, deretter øl i kveld. Fungerer.

SudCaravelle
04-10-2013, 10:42
Jada... Far og sønn koser seg..

Nyt helgen.

35690

Bizflyer
04-10-2013, 11:21
Jada... Far og sønn koser seg..

Nyt helgen.

35690

Bor du så nærme Burj al arab eller er det bare et vannhull?
I den temp'en blir vel ikke den øllen kald særlig lenge. Må vel ta den i en slurk for at den ikke blir pisslunka? :colgate:

SudCaravelle
04-10-2013, 11:31
Bor du så nærme Burj al arab eller er det bare et vannhull?
I den temp'en blir vel ikke den øllen kald særlig lenge. Må vel ta den i en slurk for at den ikke blir pisslunka? :colgate:

Bare et vannhull Biz ;) Jumeirah Beach Hotel er litt helgehangout. Øllet (som e en avart de kaller Heinekeen Extra Cold) lever ca tov minutter.

LN-FHU
04-10-2013, 13:12
Hei fra Trondheim
Strax ferdig på arbeidet -så hjem til middag, så kveld, såååå guuuuttetuuur...
5 kg rakfisk er innkjøpt,dertil tilhørende fluidium og tilbehør.

Tenker lørdagskvelden blir formidabel ;) ;) ;)

Ha en strålende dag :D :D

OJB
04-10-2013, 13:55
God ettermiddag fra Forus,
Det klarer opp igjen etter regnbygene på formiddagen.
Satser på finvær fremover.
Høstferien står for døren.
Det blir høstferie neste uke på Luhneburger Heide i Prøysser land.
Her starter vi ut fra Tananger i morgen mot KRS og tar Superspeed'en over fjorden til Danmarkland og så sydover den Europeiske hovedsti forbi Hamburg til Heide'n.
Ha en fortsatt fin dag og god helg folkens.

Hickok
04-10-2013, 14:09
God formiddag fra kantinen på LHR T5. På vei til Skottland for helgen. Kan vel bli fint det, ja. Aberdeen er målet, og der trives man da fint. Tilbake på søndag, så det blir to netter i byen. Ingen store planer, akkurat slik det skal være! :)

Ståle
04-10-2013, 15:24
Ståle: Ser at du har en god mulighet til å få deg et Oslo til Oslo cruise med QM2. Ut i dag og hjem 8 november. Merkelig at du ikke har booket deg inn på den for lenge siden.


Jeg kontaktet faktisk reisebyrået som igjen hørte med Cunard om dette lot seg gjøre, men nei.. Gidder ikke å reise helt til Hamburg for å dra på cruise til Oslo, må vite!

Det værste er også at jeg ville gått glipp av to turer med Stena Saga!! :o

Atlanteren skal også uansett krysses med båt i november, så jeg klarer nok såvidt å holde meg på land etterpå.

Fortsatt god kveld, her er det helg nå! :D

Bizflyer
04-10-2013, 15:37
Jeg kontaktet faktisk reisebyrået som igjen hørte med Cunard om dette lot seg gjøre, men nei.. Gidder ikke å reise helt til Hamburg for å dra på cruise til Oslo, må vite!

Det værste er også at jeg ville gått glipp av to turer med Stena Saga!! :o

Atlanteren skal også uansett krysses med båt i november, så jeg klarer nok såvidt å holde meg på land etterpå.

Fortsatt god kveld, her er det helg nå! :D

Ja, det er klart at Stena Saga danker jo ut QM2 any day! :rolleyes::headbang:rolleyes::headbang

Er det raaaaaaaaaart at jeg drikker? :headbang:drink:headbang:drink:drunk::drunk:

petter380
04-10-2013, 19:51
Anbefaler clean desk! Jobb, deretter øl i kveld. Fungerer.

Kunder spør ofte meg om hvor alle papirene mine er, og peker dertil på dataen.

#Hashtag #er #ubrukelig #på #papir ;)

Presentasjon og opplegg om ca. 4 timer i SEA og dertil helg. Fungerer forhåpentligvis like bra for meg som for JoeW :D

Helikopter
05-10-2013, 00:24
God kveld fra Oslo, syklet forbi en fyr med flyertalk tag og CC MegaDo festet på sekken ved Grand i dag. Noen som føler seg truffet?