PDA

View Full Version : Så var det på`n igjen, god mandagsmorgen!

Ståle
30-09-2013, 06:30
Selvom jeg fant loppekassa sånn i nitida igår føltes det som at jeg ikke la meg før fem i natt..lurer på hvor deilig det blir å komme hjem etterpå til indretjeneste egentlig??

Bikkja til opphavet fikk påvist blindhet i det ene øyet igår, så jeg får også se å finne en passende dag hvor jeg kan stikke utover og hilse på resten av familien. Men nu, trikken går!

Ha en fin dag!

Someone
30-09-2013, 07:17
Mornings fra melkeruta ut til Prærien. Blir å få mest mulig ajour før månedsoppgjøret begynner denne uten. Planen i kveld et en rulleskiøkt. Ha en fin dag

nime
30-09-2013, 07:35
Gruff!

Høst-forkjølelsen er i ferd med å snike seg innpå, kjenner jeg... får prøve å holde unna med noen kopper kaffe så lenge.

Ruby
30-09-2013, 07:37
God morgen fra Sola. Vet ikke hva som gikk galt i dag, men gikk in døra på kontoret 05:00 i morges... huff
Ellers er det en nydelig høstmorgen her i dag, innflygning fra nord, her DY 122 fra BGO, for en strålende kontorplassering.

Nå må jeg se til å få ombooket en flybillett før morra kaffen.

Ha en fin dag.

mcduck
30-09-2013, 07:42
God morgen fra UAE.

Reiser hjem til kulden idag på Norwegians første avgang til Oslo for sesongen. Kjenner jeg ikke er helt klar for 7 timer i 737, spesielt etter den fine turen ned (BA F).

Dagen idag blir et panikkartet forsøk på å shoppe såpass at jeg ikke sender bag nr 2 tom på flyet, samt at jeg mangler et par artikler til The Box Appeal boksen min (en boks man fyller med ei tshorte, caps, håndkle, toalettartikler og barbersaker som så gis til en fattig fremmedarbeider).

Ha en finfin dag alle sammen!

LN-FHU
30-09-2013, 09:27
Mårnings fra Trondheim
Klar som et egg for siste dag i mnd -jobb jobb jobb står på programmet. Planlegger ellers fint lite idag, da det HELT sikkert blir overtid ;) ;)

Ha en strålende dag :up: :up: :up:

Discus
30-09-2013, 12:30
God formiddag fra jobben, høstferiestille her så da får man gjort unna en god del. Happy working!

mcduck
30-09-2013, 12:58
At det er mandag er det ingen tvil om, der kom SMSen fra Norwegian om at de forsinker flyet mitt med 12 timer (DY5003), noe som betyr en natt til på hotell her i Dubai. Noen som er flinke på flyrettigheter her? Tenkte på hva jeg har krav på. Har jeg krav på både hotell og standarderstattning 600 euro? høres mye ut for meg... ;)

Bizflyer
30-09-2013, 13:03
God mandag fra det Sørlandske!

Vinteren nærmer seg. Bare 4 grader i dag morges.
Dagen startet med besøk hos øyelege for sjekk, og han konstaterte at jeg fortsatt kunne se. Så det var 320 kr for 10 minutters besøk hvor han bekreftet noe jeg allerede visste.

Nå er det kontoret som gjelder, og heldigvis minimalt med planer for kvelden. Fint det!

Ergrer meg forøvrig grønn over SAS Eurobonus som sender ut mail til alle dere andre om at dere kan beholde gullkortet hvis dere foretar 2 t/r reiser i Pluss innen utgangen av oktober. Mens jeg får ingenting. Får aldri mail fra Eurobonus jeg. Ingen reiseutfordringer, ingen tilbud om ekstra opptjening og nå heller ikke dette. Betyr jeg virkelig ingenting for dem?

Er det rart jeg drikker! Selv på en mandag?

BF:angry:

CRJ900
30-09-2013, 13:09
Får aldri mail fra Eurobonus jeg. Ingen reiseutfordringer, ingen tilbud om ekstra opptjening og nå heller ikke dette. Betyr jeg virkelig ingenting for dem?

Er det rart jeg drikker! Selv på en mandag?

BF:angry:

Har du sjekket spamfiltrene? Og e-posten om gull-tilbud i dag var den første jeg har fått fra SAS på år og dag...

LN-MOW
30-09-2013, 13:48
Yeesp! Da var kone og guttunge ute av huset .. selv har jeg fri i dag, så da tror jeg man skal utnytte dette maksimalt. Har noen busker som skal kappes for vinteren, men det skulle ikke ta så lang tid ...

12-13 grader ute - skal sånn circa fordoble seg - dette er beste tiden på året.

Martin
30-09-2013, 14:15
God mandag fra New York. Utsjekk i dag tror jeg, siden det bare er en frokostvoucher igjen, og det lå en regning under døra. Den stemte også meg det jeg booket, og ikke det som Hilton eller hotellet et øyeblikk endret det til i bookingen på HH-kontoen. Mer om det et annet sted.

Skal høre om det kanskje er mulighet til å sjekke ut litt senere enn 12, siden flyet mitt går altfor mange timer etter det. Men nu, frokost.

Ha en god en :)

Bizflyer
30-09-2013, 16:09
Har du sjekket spamfiltrene? Og e-posten om gull-tilbud i dag var den første jeg har fått fra SAS på år og dag...

Får mailer fra SAS til de gamles eurobonuskontoer inn på min konto. Så det går fint. De har reist like mye og har like mange poeng på konto. Allikvel får gamlingen minst dobbelt så mange mail fra SAS som det moder'n gjør.

Underlig.