PDA

View Full Version : Takk vår herre det er torsdag..


SudCaravelle
26-09-2013, 06:15
Nå er tydeligvis cabsesongen I gang, og jeg lå bak en svært glad britte i Camaroen sin på vei til jobb i dag. Det var en spesial tunet variant som elegant overdøvet min ”daue” slede. Gårsdagens event var meget vellykket, og man har en 20-30 kilo mindre på skuldrene i dag.. Om ca 10 timer er det helg, og den skal ekstremnytes da uken har vært litt for tøff for en norsk sjel.

Nyt helgen..

35650

LN-RRE
26-09-2013, 06:58
Takk for rapport fra (midt)østen! Her manøvrerte jeg meg gjennom Dronningens gate for ikke så veldig lenge med en temp på frysepunktet begynner det å bli kaldt å kjøre tohjuling så må snart bytte ut scooter med snøscooter.

Det er lovt bra helg med fare for ekstremnyting her også så alt er forsåvidt okei. Ha en fin dag alle sammen!

SudCaravelle
26-09-2013, 07:13
Nå er tydeligvis cabsesongen I gang, og jeg lå bak en svært glad britte i Camaroen sin på vei til jobb i dag. Det var en spesial tunet variant som elegant overdøvet min ”daue” slede. Gårsdagens event var meget vellykket, og man har en 20-30 kilo mindre på skuldrene i dag.. Om ca 10 timer er det helg, og den skal ekstremnytes da uken har vært litt for tøff for en norsk sjel.

Nyt helgen..

35650

Til de som er over snittet interresert i saakalte "white trash" biler - saa ser jeg naa at det er en kar i nabolaget som har bilen, og den er til salgs.. 580hp, men fremdeles meget dyrt for en Yankee bil her nede http://tnydu.biz/DOmiYR

Someone
26-09-2013, 07:18
Mornings. 6 grader hevder vidunderet fra Clas Ohlson det er her på Sandaker nå. Turen går ut til den vestlige provinsen i dag. Hvem vet, kanskje de er i julestemning der ute? Blir ikke overrasket om jeg etterhvert må innom Prærien også. Sesongens siste fotballkamp venter i kveld. Usikker på om det blir noe lag til neste år, så kanskje jeg da legger opp for tredje gang i karrieren. ;)
Ha en fin dag

nime
26-09-2013, 07:22
0,7 grader på morgenkvisten. Godt man fikk store mengder bjørkeved & ask levert i en diger haug i innkjørselen på godset. De sier den haugen kommer til å varme 2 ganger, vi får se, men det er meg bekjent ikke noe som stabler seg selv. Kan hende det hjelper med en øl eller 2 samtidig mens man koser seg med vedkubbene, enten det er innendørs eller utendørs.

Ruby
26-09-2013, 07:28
Kvakk fra Sola,høsten er i anmarsj, dette merkes tidlig på morgningene nå , bare 4*C da jeg kjørte hjemmefra nå i morges, med dette kommer seg straks om litt når solen stiger opp.
Her på kontoret regner jeg med å "få høre det" i dag, etter at jeg i går klarte å glemme en befaring med det resultat at jeg kom 30min for sent. Å tro meg, årsaken var ikke at jeg vaste meg bort her på forumet...

Ha en strålende torsdag der ute

Fnate
26-09-2013, 07:34
Urk fra Arlanda. Ble en i overkant lystig kveld i går.

Ihvertfall med tanke på at man har et fly videre kl 09. Åååååååååååå

ATC-flyradar
26-09-2013, 07:44
Someone skrev 6 grader på Torshov ! - Tror ikke han bør kjøpe den temperaturmåleren - den går galt, hvis det ikke er skjedd en klimaendring på Torshov :)

Oslo nord har følgende: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1380407_10151619550281260_2086597408_n.jpg

God torsdag.

Jan

PH-BXA
26-09-2013, 08:20
God morgen fra Stavanger! Ser ut som det blir en flott dag, dòg kaldt..
Imorgen står SVG-CPH-IST-BKK på programmet! Hurra! :D

Utflyttet
26-09-2013, 08:33
Entebbe melder at det er i overkant kjølig på morgenkvisten. En skarp trekk på rundt 20 grader. Derimot var det seriøst varmt og sol i går, som er en dum ting. Kombinert med en skikkelig regnskur så var det perfekte forhold for å klekke en ny generasjon "lake flies" og nå er det så mye mygg, knått og fluer og skit her at det er bare å holde seg innendørs.

6 dager igjen til man sitter godt plassert i 2C retning sivilisasjonen.

-A

Hpkris
26-09-2013, 08:57
Varmt og klamt her i Thai jungelen. Hangover deluxe etter at man ikke klarte å stoppe å drikke i natt. I morgen er det tilbake til sivilisasjonen.
Ha en bedre dag.

Bizflyer
26-09-2013, 09:20
God morgen fra det Sørlandske!

Her skinner solen og termometeret viste 6,5 grad. Nei, ikke i baken min, men utenfor! :lol:
Det er nok det man kaller for høstlige tendenser.

Nok en gang trakk de ut feil tall på Hamar, så jeg får ikke den store jobben med å drive med spekulasjoner på hvor jeg skal gjøre av en større forume. Puhhhh. Er det rart jeg drikker.....

Nuvel. Jobbe litt kanskje?

BF:cool2

TOS_EBG
26-09-2013, 09:31
God morgen fra TOS, halvskyet oppholdsvær, var vel faktisk helt ned mot frysepunktet i natt.......Tinden har et hvitt slør i dag.
http://weather.cs.uit.no/
http://weather.cs.uit.no/cgi-bin/wtstat?imagetime=201309260915

Er allerede sjekket inn sammen med gulljenta for en helgetur til bestefar i morgen, WF til KKN t/r. Ellers booket man tur til Helsinki/Espoo for et møte neste uke - så det blit et gjensyn med KF, og en tur til Montreal via EWR med SK907/908 i midten av oktober ble også booket. Ble litt overrasket over avtaleprisene vi har i Plus/Biz, de er ganske mye lavere enn de man finner på matrix.itasoftware, sas.no o.l. for en tur man-tors.

SASDC8
26-09-2013, 09:48
Fra Bodø kan del meldes om kaldt men strålende klart høst vær. September har så langt vært en fantasisk høstmåned minus forrige fredag da det virkelig betydde noe..

Startet forresten dagen med å skrape stålis av bilen, så valgte å la Ducatien stå i dag. Den skal på sporenstreks på vinterlagring, da italienske maskiner ikke liker kulde nevneverdig. Om en uke blir det god morgen fra So Sofitel i BKK i stedet. Kan ikke si at jeg gruer meg nei :D

eirikma
26-09-2013, 10:20
Vel, da var det på tide å hente fram frakken for vinterklargjøring igjen! Må pelle meg til Sørfold og tømme vogna for vann. Urk, og jeg som hadde andre planer i dag! ;)

Ha en fortreffelig torsdag ute i kalde og varme strøk!

JonF
26-09-2013, 11:05
God formiddag fra Oslo. Måtte skrape is av frontruta i dag :angry:
Hangler avgårde på jobb i dag, så spørs om ikke dagen blir forkortet for å få orden på skrotten. Ha'kke tid til å være syk nå.

Ha en bedre dag :)

Eirik
26-09-2013, 11:07
Yepp, det er KALDT i hovestaden, men ikke kaldere enn at vi fikk til et sjøbad i dag også, satser på å holde ut til uti oktober i alle fall. :)

Hickok
26-09-2013, 12:42
God dag fra FRA. På vei til Malta og varmen. Skal blir 4 fine dager tenker jeg. Håper bare det ikke blir altfor heftig i helgen, ettersom jeg strengt tatt trenger å slappe av litt også denne helgen... :)

roger
26-09-2013, 16:19
God kveld frå Beijing. I morgon er det siste dag på konferanse, skal bli godt å komme heim. Interessant opplegg, men... Enorme prisskilnader her borte; mat på hotellet: 150,- - 200,- +++ pr. person for "ordinær" mat. Litt borte i vegen: 37,- inkl. øl til drikke.

SAS ville ikkje gi meg bekrefta poengoppgradering på turen heim på laurdag og optiontown er kanskje i seinaste laget no; 1400,- skal dei ha frå Go til Pluss... Kan jo kanskje legge det inn. Kjem vel neppe til å angre på nett det likevel.

Thomas
26-09-2013, 17:51
Morn fra midtown Manhattan!
Check out på gang, får håpe Elna kommer i vettug tid så jeg får deiset ned i 1C og sove!
Nok en dag med 75f og sol.

LN-MOW
26-09-2013, 18:09
G'''''morg1 !!

Ingen fare for frosne bilruter her heller. Back-to-back legebesøk for gurttungen gjorde det enklest å ta en fridag. Kjerringa er hos kiropraktor og er snart hjemme med lunch. Hva for noen spennende lekkerbiskener har jeg i vente tro? :lol:

Discus
26-09-2013, 19:53
God aften - alt for mye møter i dag også. Ellers...sa jeg noe om for mye møter? Tror det er et møte eller to i morgen også, og kanskje enda et møte. Godt det snart er møtefri helg.

35651

fluxie
26-09-2013, 19:58
Discus, du får skaffe deg samme app som møte-Olsen har da :)

Tommy777
27-09-2013, 03:13
God aften fra Chicago

Her har man vært sprekksjuk og ligget flat i 3 dager, i dag var det ikke noe bønn, kjerringa insisterte på legebesøk. Diagnose og en sekk hestepiller utdelt og beskjed om å holde bingen til mandag selv om pillene allerede har begynt å virke

Hun har reist til FTU i Tampa mens jeg holde fortet til lørdag med x antall westernfilmer. Den uberstore ultimate John Wayneboksen i aluminium er henta fra arkivet. Good times!