PDA

View Full Version : Mornings fra S'pore!


petter380
25-09-2013, 04:51
Tiden går altfor fort, og om nøyaktig 24 timer sitter jeg på fly igjen. Kjapt spørsmål: hvilken lounge bør jeg gå i på SIN når jeg skal fly SQ C med EBG? Eller finnes det kanskje bare en? :p

Jaja, på tide å stå opp nå gitt!

Thomas
25-09-2013, 05:08
God kveld fra Manhattan - just in etter ett forrykende Spidermanshow på Broadway, wow!
Har vel fort traska 2 mil idag, med 3 timer i Brooklyn.

SudCaravelle
25-09-2013, 06:12
God morgen fra FAE. 30 grader i bilen i dag tidlig?!?! Polarnatt kaller vi det her. I dag skal fire personer intervjues og en presentasjon poleres til et stort kundearrangement i kveld. Jeg merker nå at temaet jeg skal presentere ikke er min sterkeste side, men får bare gi full gass.

Nyt dagen..

35638

Hickok
25-09-2013, 06:15
God morgen fra EVE. J***** tidlig å ta flybussen kl. 04:30, men av og til må man bare gjøre det for noe møtevirksomhet. Her er det forresten deicing av fly, noe som vel er i tidligste laget ville jeg mene.

Fordelen med dra så tidlig er at jeg da er hjemme i Bergen kanskje allerede kl. 16 i dag, noe som ikke blir feil. Blir Maltatur på meg i morgen, noe som jeg kjenner kan bli helt greit! :)

Twin Otter
25-09-2013, 06:21
Frykteleg tidlig.

Morn fra SVG. Ut å fly her også. Vet ikke helt om vi kan kalle det en milagerun, men jeg er hvertfall på stø kurs mot gull i starten av november...

Ståle
25-09-2013, 06:45
Gudd morning fra hovedstadens sentrum hvor dagen forlengst er i gang. Regner med at de fleste fikk med seg SAS på Tv'n igår? Nydelig program skal sies!

Litt overtid venter i ettermiddag, så er det rett hjem til GTA! Ha en fin dag :)

Someone
25-09-2013, 07:22
God morgen. Tid for dagens økt på Prærien. Kanskje jeg skal satse på litt mosjon i kveld? Ha en fin dag

Ruby
25-09-2013, 07:29
God mornings fra Sola. Kjente snev av parafinlukt og hørte lyden av jet turbin da jeg parkerte utenfor kontoret i dag, kjenner jeg får reise abstinenser av slikt.
Mail boks er sjekket, den var tom, fantastisk, da er vi klar for morgen kaffe.

Ha en fin dag.

Kjapt spørsmål: hvilken lounge bør jeg gå i på SIN når jeg skal fly SQ C med EBG? Eller finnes det kanskje bare en? :p


SilverKris lounge i T3 er meget bra, men jeg vil absolutt tro at den i T2 er like bra.

nime
25-09-2013, 07:39
Igang med kaffekopp nr 3 allerede....
Kjekt med nye leketøy på kontoret også, men det blir litt mye av og til. Prøver muligens å kalle inn en ekstra til intervju senere i dag hvis jeg får tid.

Ha en fin dag!

SASDC8
25-09-2013, 07:54
SilverKris lounge i T3 er meget bra, men jeg vil absolutt tro at den i T2 er like bra.

Støtter SilverKris lounge i T3. Viktig å han med seg at deter C-biletten på SQ som gir deg tilgang og ikke EBG. Med EBG får du bare tilgang til en noe dårligere lounge.

Morgen for Bodø forresten. Måtte skrape bilen for første gang denne sesongen i dag. Uhyggelig opplevelse, men greit nok da det er 6 arbeidsdager igjen til ferie.

OJB
25-09-2013, 08:13
God morgen fra Forus,

Godt i gang med dagen , min bedre halvdel er sendt avgårde med fly til Tåkemoen på morgenkvisten til møter og kurs.
Det gir manøvringsrom for andre aktiviteter idag og i morgen.
Været ser jo innbydende ut for uteaktiviteter idag. Eller gjør det det?
Ha en god forumister

pgaa
25-09-2013, 08:13
God morgen fra Oslo. Her er man forsatt syk, hvilket innebærer hjemmekontor idag også.
Og siden man er det, så skjer det ikke så mye ellers i løpet av dagen.

Ha en bedre onsdag rundt forbi :)

Discus
25-09-2013, 08:24
God morgen fra prærien, greit høstær og sieplass på bussen så starten på dagen var ok.

kimpe
25-09-2013, 08:30
God morgen fra Skaun!

En noe våt morgen igjen, men ser ut til å klarne opp nå. Fikk i går kveld skaffet 2 bonusplasser i Business med SAS til Washington neste sommer, så da gjenstår bare "sjarmøretappen" til HNL og LAS... :) Sånn er det når man skal smis i hymens lenker. :)

Ellers er det reisefri et par dager her, før man drar som hpkris til Malta, men drar først mandag jeg da.

Så forresten at jeg da på mandag får EBG frem til ut Juni 2015 (tok 3 mnd å rekvalle seg i år...), så kan vel si at man har noen flyginger på baken... Noen som vet mer om det nye nivået til SAS og hva man må ha for å kvalle der? Med turer til Malta, Malaga og Las Vegas de neste ukene baller det på seg så kan fort komme opp dit..

Gledes til cupsemifinale på Lerkendal i kveld, og en forefallende dag her hjemme.

Ha en flott dag der ute i verden!:)

Kim

ATC-flyradar
25-09-2013, 08:49
God morgen eller formiddag fra Oslo nord.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1260851_10151618003561260_2064569063_n.jpg


Jan

Fnate
25-09-2013, 09:15
Aaaaah... dumme forsinka NSB. Grompf.

God morgen fra linje 1. Trøtt som en tørk, men i kveld blir de å gafle i seg ei lu på Restaurant AG i Stockholm. Der har de noen helt episke håndmasserte kuer med rødbrus til.

Men først noen timer på kontor

Kos dere

Bizflyer
25-09-2013, 09:17
Hei og hopp fra det Sørlandske
som byr på 8 knallheite grader på morgenquisten i dag.

Kampen med bandittene for å komme seg på skolen endte med 5 min forsinkelse i dag. Men bedre sent enn aldri. Trofekjerringa også kommet seg på jobb, og det samme har jeg. Go'morgen yogurt med jordbær er fortært og koffeinen fra Cola Zero'en gjør forhåpentligvis sitt inntog snart.

Nå blir det å dykke ned i rapporter og analyser og gjøre seg opp en mening om andres dårskap.

Ettermiddagen byr på fotballkamp med guttungen, som sikkert skal tape sin 14 kamp for sesongen. Samme som jeg håper et rødt, midtengelsk lag skal gjøre senere i kveld mot de staute karene i rødt fra kystengland. ;)

Men først: Jobb. Er nok derfor jeg drikker!!

BF:cool2

Hpkris
25-09-2013, 09:19
God formiddag fra jungelen i Thailand. Prøve å farte litt rundt her innimellom regnbygene. Nok av ødelagte veier og mye vann her pga store nedbørsmengder de siste ukene. Satser på å komme oss tørre hjem etterhvert.
Ha en fin dag :)

LN-FHU
25-09-2013, 09:36
Formiddag fra Trondheim
Jobb jobb jobb....fri og bevare meg....:cry: :cry: :cry:

gonatt :headbang :headbang

bardf
25-09-2013, 09:42
God dag fra OSL og SK338.

Arbeidsdag i trønderhovedstaden, der jobben er vertskap for royalt besøk i dag. Blir spennende!

CRJ900
25-09-2013, 09:44
God dag fra OSL og SK338.

Arbeidsdag i trønderhovedstaden, der jobben er vertskap for royalt besøk i dag. Blir spennende!

SIKT 2013 (http://www.sikt2013.no/) regner jeg med...

Utflyttet
25-09-2013, 11:03
Mårn fra Entebbe. Ingen Israelere i dag heller.

Da er man halvveis igjennom turen her, og satser på at man er trygt parkert på QR-et-eller-annet om en uke.

Været var glitrende til frokosten, men nå er det mer og mer Cb'er så det blir vel show(er) over Lake Victoria fra middagsterassen i kveld... bare vi slipper å få det over oss, det har vært vel livlig et par netter i forrige uke.

-A

Dash
26-09-2013, 19:29
God kveld fra Manhattan - just in etter ett forrykende Spidermanshow på Broadway, wow!
Har vel fort traska 2 mil idag, med 3 timer i Brooklyn.

Skulle se spiderman for ett par år siden. Men under showet deiset Spiderman i bakken og endte på sykehuset. Så da ble forestillingen avlyst.