View Full Version : God tirsdag fra Forus!
sirpjalle
24-09-2013, 06:54
God morgen fra Forus!
Trøtt.no for min del, da det ikke har blitt for mange netter i det siste med god søvn. Litt av hvert som skal gjøres i dag, samt at man må vel en tur ut og handle inn litt litexplater i dag.
Ha en fin en forumister! :)
Mornings fra Prærieekspressen. Utrolig hvor mye mikk-makk det skulle til for å få på plass et budsjett. Men jeg vet i det minste hva dagen skal gå med til. Ha en fin dag
ATC-flyradar
24-09-2013, 07:41
God morgen fra Oslo nord - mangler noen meter fra Akershus, mens fremdeles Oslo vis de ikke slår i sammen Oslo og Akershus de nye samarbeidspartnere i regjeringen eller kanskje de ikke blir enig på torsdag.
Dagens vær:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1236301_10151616451901260_650454480_n.jpg
Ha en god dag i solen :)
Jan
SudCaravelle
24-09-2013, 08:26
God morgen fra UAE – man begynner å komme seg ovenpå i arbeidsbunken, men à jour følelsen ligger nok noen uker frem i tid. Temperaturen om dagen tilsier at besøkene fra Oslo og noen av våre andre ”kaldere” kontorer øker betraktelig. 35 grader på dagen og nede i 28 på kvelden kan vel kalles behagelig. I kveld er det svømming og grilling som gjelder når man får karret seg hjem.
Nyt dagen
35630
God morgen fra Bodø :)
De siste gjestende jagerfly tar nå av og flyr hjemover etter endt øvelse, og igjen blir utsikten fra kontoret litt kjedeligere.
Trøster meg med at det kun er en uke til ferie :)
Bizflyer
24-09-2013, 09:13
Urk fra det Sørlandske!
Han som fant opp det å stå opp tidlig om morgenen burde vært skutt! Twice!
Har nå kommet meg på kontoret og fyller på med Cola Zero i håp om å friskne til litt. Men den holder hardt kjenner jeg. Skal til å dykke ned i revisjon av interne rutiner og det er like spennende som se på prøvebilde på tv.
Nuvel! Solen skinner og jeg har ikke engang vindu ut her jeg sitter. Er det rart jeg drikker??
Happi tirsdag!
BF:cool2
God morgen fra Oslo.
Kanskje feil å si den er god, da en er blitt syk. Så blir hjemmekontor idag likegodt, men går det å..
Ha en frisk mandag hvor enn dere er i verden.
Go tirsdag fra BKK. En tur med ThaiSmile til Ubon før taxi til Surin. Mye flom i Thailand nå, så skal bli spennende å se om vi kommer frem til jungelen etterhvert.
Ha en flott tirsdag :)
Scanflyer
24-09-2013, 11:06
God formiddag fra Carlsbergmuseumet!
Tro det eller ei, men 2 dagers seminaret jeg er på skal avsluttes her med lunsj. Regner med det blir noen glass med godt innhold.
Dagen startet grusomt tidlig kl 0730 med møte på Borgen.
Blir noen timer i kantina på CPH før hjemreise med SK i kveld.
God morgen fra Frostating Lagmannsrett i Trondheim, hvor vi på Trøndelag Teater nok en gang skal stille Jeanne d'Arc for retten, i dag for elever ved en eller annen videregående. Krysser fingrer og tær for at det er veloppdragne publikumere som kommer.
Fredrik KH
24-09-2013, 14:26
God tirsdag fra Thai sin lounge på BKK. Noen timer i loungen her før man setter seg på TG954 mot oslo. Forøvrig, er det noen lounger som er å foretrekke av *loungene? Tok første og beste(?) jeg fant :D
New York!
Obama in town - fint vær, men blåser litt. Turen går til Brooklyn for å utforske nye marker.
God moooorgen! Skyet, men fint her i den nord-georgianske fjellheimen. Snart klar for en dag i arbeidslivets ånd. Blir nok litt tungt å komme i gang etter helgens festligheter, men det går nok greit.
iOS7 er installert på telefonen .. iPad'en holder på .. litt snålt, men det blir vel en vane det og ..
Bizflyer
24-09-2013, 14:56
God tirsdag fra Thai sin lounge på BKK. Noen timer i loungen her før man setter seg på TG954 mot oslo. Forøvrig, er det noen lounger som er å foretrekke av *loungene? Tok første og beste(?) jeg fant :D
Nei, de er nokså like. Velg den som er nærmest gaten, du! God tur!:fly
God ettermiddag fra first class lounge i Frankfurt (A-gates). Nettopp landet etter en fantastisk fight med LH741 fra KIX. Utreisen til NRT for én uke siden var med en A380 som var helt full i F (8 pax), og det var stor forskjell i servicenivå fra dagens fight der vi kun var 3 pers. Bare å begynne å spare opp EB-poeng igjen, har lyst å prøv f eks ANA i F ;)
God ettermiddag, pust stønn pes, bare kaos og mas på jobben. Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden
Twin Otter
24-09-2013, 19:54
God kveld fra Forus. Timene på vakt tikker unna. Tre timer igjen av vakta før det blir hjem å sove noen timer før man skal ut på vingene en tur i morgen.
Ellers meldte SAS om høstsalg i Norge og Skandinavia i dag. Så da fikk man sikret seg en siste tur i MD80 også. Får gjøre det til min egen lille "DO" (dersom Mad Dog'en fortsatt er satt opp på ruta når jeg skal dra). Og det betyr også at jeg med 99,9 % sikkerhet kan si at man blir EBG i løpet av høsten...