Flyprat >
Flyforum > Flyprats julebord 2013 - 12 desember Oslo Spiseforretning
View Full Version : Flyprats julebord 2013 - 12 desember Oslo Spiseforretning
Torsdag 12 desember inviteres det til det årlige julebordet. Stedet er i år som i fjor, Oslo Spiseforettning, og julebordet begynner kl 18.
Påmelding og betaling foregår gjennom denne linken, og man velger ønsket hovedrett når du betaler. Prisen er 500kr for torsk og hjort, og 570kr for pinnekjøtt.
https://www.deltager.no/julebord_2013_12122013
Menyen er som følger:
Forrett: Kamskjell med gulerotpurre, endiver og finristet fenikkel med valnøtt og appelsinskum
Hovedrett:
Valg 1: Juletorsk - skinnstekt med Ringerikserter, saltbakte rødbeter og oksehaler, med sjy
Valg 2: Dåhjort - Helstekt ytrefilet med polert emmer, sopp, timian, rosenkål og blåbærpurre
Valg 3: Pinnekjøtt - med poteter og rotmos
Dessert: Sjokolade med Tindved
Påmeldingsfristen er onsdag 4/12 klokken 12
Som vanlig kjører vi den vanlige pakkeleken hvor hver har med seg en liten flyrelatert gave også finner vi en egnet nisse for utdelingen som tradisjonen har blitt
Vel møtt!
Tentativt påmeldte:
Someone
Hickok
Dash
Jameson82
Fluxie
MsMaverick
Savipix
Discus
imm
Henshaw
JoeW
Fnate
SQ777
Bjornstrom
Islending
Fjordheim
GleanEBG
OJB +1
Jcnorway
Petter380
learjet
Fellowship
Tommy777
Robbideluxe
Michael
Thomas
SASDC8
Robertaas
Nime
NordicLane
Erikma
Corsair
Zico77
LNv22
LN-FHU
ENGM 911
papabear
nordic1
GFL
dimmaua
Vetlefo
Utflyttet
Jjessen
B757
Cecilie
McDuck
Gabriboston
Denne dagen passer faktisk ypperlig for meg (møte i Oslo). Anse meg som påmeldt.
jameson82
22-09-2013, 11:40
95% sikkert med :)
MsMaverick
22-09-2013, 11:55
Jeg vil gjerne være med!
Jag tar ut en standbybiljett på denna ;)
Kos dere så mye!
På tur til Tallinn den dagen jeg dessverre, sier boken min.. Så får bli jul et annet år..
Kim
Jeg er med, men står over wrapen og laksen :lol:
Jeg er med, men står over wrapen og laksen :lol:
Vi beställer en laxwrap till dig ;)
Burde da gå an å dukke opp på dette
Lite forbehold in case of julebord på jobb samme dag, men satser på å komme.
Julemat denne gangen, da?
Meg også... Hvorfor ikke julemat ? Er selv ikke hjemme i jula...
bjornstrom
22-09-2013, 17:39
Kul! Jag kommer gärna om jag är i Oslo då (jobbar från vårt kontor där 1-2 dagar i veckan).
Hoppas svenskar är välkomna :)
Islending
22-09-2013, 19:04
Standby? :)
Fjordheim
22-09-2013, 19:11
Standby med forbehold i.f.t. julebord på jobb / "diverse" leverandørtilstelninger.
Mvh
Fjordheim
Glean EBG
22-09-2013, 19:13
Regner med å kunne komme
Jeg kommer. Jeg tar med meg min bedre halvdel slik det ser ut nå.
Hun kan snakke om fly også! Og så tar hun bedre bilder enn meg.
jcnorway
22-09-2013, 20:39
Jeg er med! :)
petter380
23-09-2013, 05:00
Calendar blocked :)
Aaargh, ser nå at julebordet crasher med jobbens julebord, så jeg må nok melde meg av igjen. Det skal imidlertid sies at kollegaene mine ikke er de største partyløvene, så hvis det går som i fjor kan jeg sikkert møte dere på byen rundt halv ti...
Fellowship
23-09-2013, 13:39
Jeg ser i kalenderen at dette skal gå, og igjen er jeg jo kanskje den som får kortest gangavstand fra jobben :)
Tommy777
23-09-2013, 14:38
Bekreftet! Jeg er i byen den dagen
'Dessverre' New York på meg den dagen. :)
Flott, folkens, så mange strømmer på, men er det plass i de vanlige lokalene ??:spin
Flott, folkens, så mange strømmer på, men er det plass i de vanlige lokalene ??:spin
Ja, vi har tidligere bare hatt halve....og det har aldri fyllt hele da heller.
Dessverre crash med jobb-julebord:(
Robbiedeluxe
23-09-2013, 20:10
Jeg kommer! Og Spanjolen vil gjerne ha helt vanlig, konservativ og kjedelig julemat :)
Melder på Thomas og meg, med forbehold om at vi ikke jobber den dagen..!
:up:
Fjordheim
23-09-2013, 21:06
Der krasjet det dessverre med et annet julebord man må delta på, ergo count me out.
Mvh
Fjordheim
Så femst det ikke krasjer med jobbens julebord eller annet tull med "møteplikt", tar jeg flyet ned og hiver meg med :)
robertaas
23-09-2013, 22:04
Om folk tropper opp i sin gildeste pysjamas-skjorte fra F eller C så er dette noe jeg ikke bør gå glipp av.
Om folk tropper opp i sin gildeste pysjamas-skjorte fra F eller C så er dette noe jeg ikke bør gå glipp av.
Duger Van Laack fra LH F mon tro? :p
Dato avmerket i kalender, satser på å få blitt med.
NordicLane
23-09-2013, 23:17
Blir gjerne med hvis jeg er hjemme
robertaas
23-09-2013, 23:25
Duger Van Laack fra LH F mon tro? :p
Da er vi minst 2 i Van Laack. Kan ikke skjønne at det er noe som er mer passende å ha på seg. :up:
Kan godt hende jeg hiver meg med. Har jo egentlig aldri møtt gjenget her inne IRL, så kunne vært en opplevelse! :)
Count me in, med forbehold om andre ting, som jobb, julebord med jobb, årsfest i foreninga e.l.
Torsdag 12 desember inviteres det til det årlige julebordet. Stedet er i år som i fjor, Oslo Spiseforettning, og julebordet begynner kl 18.
Meny, mer detaljer og endelig påmelding kommer nærmere, men for de som planlegger å komme: kom gjerne med en tentativ påmelding, så jeg kan i det minste estimere hvor mange vi blir
Vel møtt!
Tentativt påmeldte:
Someone
Hickok
Dash
Jameson82
Fluxie
MsMaverick
Savipix
Discus
imm
Henshaw
JoeW
Fnate
SQ777
Bjornstrom
Islending
Fjordheim
GleanEBG
OJB +1
Jcnorway
Petter380
learjet
Fellowship
Tommy777
Jeg vil gjerne delta på dette julebordet 121213 på Oslo Spiseforrtning og møte andre flyentusiaster og lurer på om det er mulig å melde seg på nå og hva jeg skal gjøre videre innbetaling osv.
Regn med meg også! Her istemmer jeg Robbiedeluxe; vi må gå for julemat denne gangen!
Jeg vil gjerne delta på dette julebordet 121213 på Oslo Spiseforrtning og møte andre flyentusiaster og lurer på om det er mulig å melde seg på nå og hva jeg skal gjøre videre innbetaling osv.
Info kommer senere, en eller annen gang uti november ;)
Tror jeg hører med regjeringa om jeg kan hive meg på denne.... Anse meg som tentativ...(har uansett reservert rom på Radisson Scandinavia for natta...)
ENGM 911
28-09-2013, 15:52
Plass til en byramp? Melder meg på standbylisten.
Robbiedeluxe
30-09-2013, 06:05
Jeg er med sa jeg! :D
Jeg er med sa jeg! :D
Mañana mañana :p
Longhaul gutta er med! :drink
Litt av en oppslutning i år!
Her gjelder det å kaste seg rundt før det blir fullt, skjønner jeg. Jeg er med.
robertaas
30-09-2013, 20:52
Teller 38.
http://www.oslo-spiseforretning.no/index.php/spisesalen-selskaps-og-motelokaler-.html
"Selskapslokaler i 2. etasje.
Inntil 60 stoler i et stort rom"
Hadde vært greit å få plass til litt bord også...
Teller 38.
http://www.oslo-spiseforretning.no/index.php/spisesalen-selskaps-og-motelokaler-.html
"Selskapslokaler i 2. etasje.
Inntil 60 stoler i et stort rom"
Hadde vært greit å få plass til litt bord også...
Dette er vel ikke en gjeng ukjent for overbooking! ;)
papabear
30-09-2013, 23:45
Første gang jeg poster på dette forumet men dere virker som en hyggelig gjeng og tror jeg har møtt noen her i andre anledninger. Jeg hopper uti det og melder meg på :)
Var med for noen år siden. Legger en tentativ påmelding for iår.
Hva koster det å være med?
Hva koster det å være med?
Normalt har det ligget på rundt 500kr for maten, og drikke er opp til enhver
Satser på å få vært med på dette. Count me in.
Får nok det ikke til i år desverre. :-(
Ser ut som jeg er i oslo her, så tar gjerne turen innom!
Sålenge det ikke krasjer med reiser eller annet uforutsett; Sign me up! Stiller forhåpentligvis i ny ANA Cardigan fra returen fra DM-tur uken før ;)
GinTonic
22-10-2013, 01:27
I alle dager, her har jeg faktisk glemt å melde meg på..sign me up!
Ser at det er midt i en arbeidsuke, så det blir ikke mulig for meg å ta fri denne uken, så det glapp for meg denne gangen, dessverre! :(
Utflyttet
24-10-2013, 21:49
Kansje man skulle tatt turen og tittet på hvem som skjuler seg bak nickene?
-A
Kansje man skulle tatt turen og tittet på hvem som skjuler seg bak nickene?
-A
Det bør du gjøre!:)
Ser det ikke ble registrert første gangen jeg skrev jeg skulle være med, men er altså et JA fra meg også :)
Jobber for at alle skal bli fornøyde.....;)
Regner med at endelig påmelding vil åpne om et par uker, med frist en uke før julebordet
GinTonic
09-11-2013, 20:53
Da ser det jaggu ut til at jeg må trekke min stand-by i år også da nærværet er ønsket i Brasil denne gangen.
Sett meg gjerne på listen over tentative :)
Tentativ her også, jobber for å få det til. Krasjer litt med tur til Praha / Eureka Poker Tour (Jeg spiller ikke poker, men skal se på), men mulig jeg kan dra 13.
gabriboston
13-11-2013, 00:11
Hei jeg kommer på julebord denne år.
Vi ses
Da fikk jeg endelig bekreftet at jeg ikke kan komme, da jeg er bortreist til 13. :(
Corsair renger med stor sikkerhet å komme. Julebord utvikler kommunikasjon.
Da har vi åpnet for betaling og endelig påmelding til julebordet
Påmelding og betaling foregår gjennom denne linken, og man velger ønsket hovedrett når du betaler. Prisen er 500kr for torsk og hjort, og 570kr for pinnekjøtt.
Menyen er som følger:
Forrett: Kamskjell med gulerotpurre, endiver og finristet fenikkel med valnøtt og appelsinskum
Hovedrett:
Valg 1: Juletorsk - skinnstekt med Ringerikserter, saltbakte rødbeter og oksehaler, med sjy
Valg 2: Dåhjort - Helstekt ytrefilet med polert emmer, sopp, timian, rosenkål og blåbærpurre
Valg 3: Pinnekjøtt - med poteter og rotmos
Dessert: Sjokolade med Tindved
Påmeldingsfristen er onsdag 4/12 klokken 12
For de som opplever problemer med betalingen eller har andre spørsmål så ta kontakt på PM
robertaas
25-11-2013, 20:43
Har 2 spørsmål som jeg velger å ta i plenum:
-Er det mulig med alternativ forrett for de som ikke kan spise skalldyr? (2-3% har skalldyrallergi og kristne som følger Bibelen kan heller ikke spise skalldyr)
-Det er 2 måter å tilberede pinnekjøtt: den ene koker/damper kun kjøttet, den andre setter også til slutt pinnekjøttet et par minutter til lett bruning i stekeovn. Er det mulig å sikre at man får pinnekjøtt av den siste varianten?
Har 2 spørsmål som jeg velger å ta i plenum:
-Er det mulig med alternativ forrett for de som ikke kan spise skalldyr? (2-3% har skalldyrallergi og kristne som følger Bibelen kan heller ikke spise skalldyr)
-Det er 2 måter å tilberede pinnekjøtt: den ene koker/damper kun kjøttet, den andre setter også til slutt pinnekjøttet et par minutter til lett bruning i stekeovn. Er det mulig å sikre at man får pinnekjøtt av den siste varianten?
1) Ja, for de som har allergier eller andre årsaker ikke spiser skalldyr regner jeg med at restauranten fikser det. Så de det gjelder; send PM
2) Ja, i følge restauranten får den en omgang i ovnen
Pinnekjøtt: Når disponenten kommer fra Stranda, er det ikke til å unngå at man damper opp noen kilo med tørka lammeside i løpet av julestria... Når kjøttet er i ferd med å slippe beinet, tas det av risten og legges under kraftig overvarme, så den får en sprø skorpe. Kokte poteter og en god rotmos er et must.
robertaas
25-11-2013, 21:14
Høres ypperlig ut. Veldig bra initiativ. :up:
Da er det bare å finne fram Van Laack fra Lufthansa. :colgate:
Som vanlig kjører vi den vanlige pakkeleken hvor hver har med seg en liten flyrelatert gave også finner vi en egnet nisse for utdelingen som tradisjonen har blitt
petter380
26-11-2013, 20:40
Fornuftige og gode spørsmål robertaas ;)
Sees om litt over to uker! Kjenner jeg gleder meg kjempe masse! :D
Aldri truffet en sjel her, og har vel ikke vært blandt de mest aktive, men innom på forumet er jeg flere ganger daglig, dette er vel kanskje en god annledning til snakke litt fly og treffe hyggelige mennesker (og drikke litt øl)?
robertaas
26-11-2013, 21:07
Den infoen kom kanskje litt sent for nykomminger som med bedre frist kunne funnet mye rart fra rundtom i verden.
Noen eksempler på hvor man har lagt lista her?
Den infoen kom kanskje litt sent for nykomminger som med bedre frist kunne funnet mye rart fra rundtom i verden.
Noen eksempler på hvor man har lagt lista her?
Tja, alt fra fly, lego, bøker, pysjamasser, vekter etc har vel vært gitt bort
Glean EBG
27-11-2013, 16:37
Tja, alt fra fly, lego, bøker, pysjamasser, vekter etc har vel vært gitt bort
FLY!!!det var da ikke smått!!!
Får sett å betale jeg å så får vi se hva jeg finner på av gave, hvertfall rimlig sikker på at det ikke blir et fly grunnet økonomi og praktiske hensyn.
Edit: da er det betalt og bekreftet.
bjornstrom
27-11-2013, 21:45
Jag har precis insett att Pinnekjøtt inte är Grillspett :)
Ha ha ha, kanonbra. :)
Kan ikke du kreve svenske köttbullar och julskinka? Jeg stemmer for.
Grunnet en del enringer på jobb, kan jeg dessverre ikke delta i år :(
Ha et supert julebord alle sammen :)
Kan ikke du kreve svenske köttbullar och julskinka? Jeg stemmer for.
For deg er bare det beste godt nok. Vi spesialbestiller dampet laks til hovedrett og har fått et cateringfirma på Gardermoen til å spesiallage en laks- og dilliskrem til desserten.
Bizflyer
01-12-2013, 16:42
For deg er bare det beste godt nok. Vi spesialbestiller dampet laks til hovedrett og har fått et cateringfirma på Gardermoen til å spesiallage en laks- og dilliskrem til desserten.
Du glemte forretten med røkelaks!:lol::p:colgate:
Røkelaks i wrap :p
Røkelaks i wrap :p
Takker for omtanken ;)
robertaas
01-12-2013, 21:27
Da er det bare å finne fram Van Laack fra Lufthansa. :colgate:
Håper jeg ikke har lovet for mye for en hvit skjorte med blårutet krage klarte jeg ikke finne under dagens endevending av klesskapet. Kan ikke skjønne hvilket "veldig lurt" sted jeg kan ha lagt den. :cry:
Glean EBG
02-12-2013, 05:59
Håper jeg ikke har lovet for mye for en hvit skjorte med blårutet krage klarte jeg ikke finne under dagens endevending av klesskapet. Kan ikke skjønne hvilket "veldig lurt" sted jeg kan ha lagt den. :cry:
Kan ta med en ekstra jeg om det skulle bli krise, har både størelse M og L blå og grå.
Glean EBG
02-12-2013, 06:01
Hvor mange påmelte er det til nå? Sånn ca?
Hvor mange påmelte er det til nå? Sånn ca?
20 da jeg sjekket i går morges
Minner alle om betalingsfristen for bekreftet påmelding nå på onsdag kl 12
20 da jeg sjekket i går morges
Minner alle om betalingsfristen for bekreftet påmelding nå på onsdag kl 12
La inn opplysninger igår kveld så tallet er iallefall 21.... :D :D :D
Jeg melder meg også på.
Har valgt rett og betalt nå nettopp.
Men de tok ikke Americano Express gitt :( så det ble ikke bonuspoeng av dette julebordet.
Men ser stort fram til å treffe andre fly interesserte :)
Og her dukket det opp vaktstart 05:00 på Fredag så have fun gutta!
Tommy777
02-12-2013, 17:04
He he.. Har opplevd amerikanere som trodde det var norske Spareribs ;)
Kjøpt og betalt som man sier. Ser frem til litt rock & roll
La inn opplysninger igår kveld så tallet er iallefall 21.... :D :D :D
26 nå, 12,5 time før bestalingsfristen går ut. Så blir vel trolig ny rekord?
Jag måste tyvärr passa på det due möten på jobb :/
Hm, der klarte jeg å rote dette til. Da blir det ikke julebord på meg. Jeg satser likevel på å komme innom senere på kvelden, siden jeg uansett er i Oslo den kvelden.
gabriboston
05-12-2013, 10:34
ohh Jeg har klempt å betale på net og påmedling frist er ut nå. Beklager.
Men jeg kan betale med cash denne kveld.
Jeg tar Lutefisk.
bjornstrom
05-12-2013, 10:40
Jag har verkligen sett fram emot detta - och få chans att testa era norska specialiteter :D
Men tyvärr blev det Köpenhamn och London istället nästa vecka!
robertaas
05-12-2013, 13:44
Kan ta med en ekstra jeg om det skulle bli krise, har både størelse M og L blå og grå.
Takk for tilbud, men jeg vil nok stå for min egen påkledning. I verste fall må jeg ta en tur til på F, men det rekker jeg ikke før julebordet.
Kom hjem fra Sierra Leone i går kveld. Har ikke fått betalt. Er det en mulighet fortsatt, selv om deadline er ute?
(Trip repport fra turen kommer om en dag eller to).
Glean EBG
06-12-2013, 20:42
Hvor mange ble vi til slutt? Etter fristen gikk ut.
Hvor mange ble vi til slutt? Etter fristen gikk ut.
33 ser det ut som vi blir
robertaas
10-12-2013, 22:45
Van Laack er funnet, hadde gjemt seg i min samling fra Club Med. Håper det er flere som møter opp like standsmessig. :fly
Robbiedeluxe
11-12-2013, 05:09
Hehe skal folk altså møte opp i F-pyjamas?
Må desverre melde avbud på morgendagens julebord. Takket være Color Lines kanselleringer 2 dager på rad i forrige uke ble hele førjulsturen til Danmark forskjøvet og jeg rekker ikke hjem i tide i morgen.
Om noen har lyst å hoppe på i siste liten og spiser pinnekjøtt så kan jeg selge min plass til en "fornuftig" pris. Ta kontakt på PM i så fall.
Jeg tar med noen småting som jeg lodder ut til inntekt for barnehjemmet My Home. Så hvis du vil kjøpe lodd, så ta med noen småpenger. :)
robertaas
11-12-2013, 15:16
Hehe skal folk altså møte opp i F-pyjamas?Har du forslag om noe flyrelatert som er mer passende så kan det alltids vurderes, men da til neste julebord.
robertaas
11-12-2013, 15:20
Om noen har lyst å hoppe på i siste liten og spiser pinnekjøtt så kan jeg selge min plass til en "fornuftig" pris. Ta kontakt på PM i så fall.
Klippet fra et herværende flyselskap:
Avgift for navneendring - Per passasjer
1012 NOK / € 110
1472 NOK / € 160
1012 NOK / € 110
1472 NOK / € 160
Akkurat. Og skulle noen komme for sent til forretten, så må man betale hele selskapet om igjen. Man får selvfølgelig ikke lov å spise hovedrett og dessert om man ikke har tatt forrett. Og prisen for kun hovedrett og dessert er muligens langt over det du først betalte.
1012 NOK / € 110
1472 NOK / € 160
Har funnet en som overtar plassen og festkomiteen virker heldigvis ikke å ha samme politikk som Ryanair på navneendring:-)
Hehe skal folk altså møte opp i F-pyjamas?
Regner med flere kommer rett fra jobb..?
Den er tynn og kan lett være under benklær og noe større skjorte istedenfor t-shirt:lol:
Ja, så stiller opp i økonombunaden.....aka dress
Regner med flere kommer rett fra jobb..?
Har ikke du pysjamas på jobb? Amatør
Tommy777
11-12-2013, 20:20
Folkens,
Beklager, men jeg har dessverre fått ett meget viktig møte på tapeten i Chicago på Fredags morgen, så jeg måtte i dag endre billetten og reise hjem i morgen
Dersom noen vil ha plassen min, ta kontakt.
Folkens,
Beklager, men jeg har dessverre fått ett meget viktig møte på tapeten i Chicago på Fredags morgen, så jeg måtte i dag endre billetten og reise hjem i morgen
Dersom noen vil ha plassen min, ta kontakt.
Det var da som svarte! Etter alle de uenigheter og krangler vi har hatt gjennom alle år, så hadde jeg sett frem til å møte deg in real life. Det sies jo at du faktisk er en både hyggelig og artig kar ;)
VENNLIG hilsen Imm
Har ikke du pysjamas på jobb? Amatør
En av perksene ved å jobbe i Norge...
Men jeeeg kommer! Jooooohoooo. Blir gøy å møte mange av dere for både første, andre og tredje gang ;)
robertaas
11-12-2013, 22:06
Dette er tredje gangen jeg nesten har truffet deg. Slik kan man da ikke holde på! :old
Siden årsmøtet er kl 17 regner jeg å være på plass fra 16:45.
Julebordet begynner offisielt 18, men er alltid lov å tjuvstarte.
ETA for maten skal bære nærmere 18:30.
I tillegg har Fluxie tatt på seg den ærefulle jobben som nisse
Folkens,
Mygge ut i siste liten kalles det der, men nå har du nok spart deg for haudeverk og en kraftig migrene i morgen ;)
Glean EBG
12-12-2013, 17:21
Da er jeg på vei venter på trikk no. 19 nå ved Oslo S
Da var årsmøtet ferdig vi kan gå løs på julebordethttp://img.tapatalk.com/d/13/12/13/yny8u7ep.jpg
Er littegrann forsinket her. Seint ankommet bil.
http://img.tapatalk.com/d/13/12/13/hyqamydy.jpg
Sauen var bra, tror de med hjorten og torsken også var fornøyd
petter380
12-12-2013, 21:00
Kveldens quote kommer fra Islendingen:
- Business føles trangt når jeg kun flyr first
Studenter altså :p
Kveldens quote kommer fra Islendingen:
- Business føles trangt når jeg kun flyr first
Studenter altså :p
Haha, kjenner meg igjen! Tok meg selv i å (nesten) irritere meg over manglende privacy på SQ A380 C med 1-2-1. Når setet ikke er privat nok til at jeg kan ta matbilder uten å føle meg dum er produktet for dårlig. ;) Tror jeg har gjort meg en bjørnetjeneste ved å lede 7-2 på longhaul first mot longhaul business. :p
Glean EBG
13-12-2013, 00:03
Takk for et hyggelig julebord.
robertaas
13-12-2013, 00:04
Takk for et bra arrangement.
F-skjorter slo ikke helt gjennom, får finne på noe nytt til neste gang.
Takk fra meg også, helt topp...:up:
Da er jeg kommet hjem etter en flott kveld :D Takk for i aften!
Takk for en super aften alle sammen :)
Takker for meget hyggelig lag,selv om det for min del ble noe amputert pga sykdom. Skal til lege idag for å få diagnosen på noe jeg antar er lungebetennelse. Skulle hatt med noe heimert igår.... ;-)
Hoyy fra Gardermoen, takk for trivelig kveld i går. Mitt første flyprat julebord og timene gikk fort gitt, plutselig var det bare 5 pers igjen. Må nok forsøke å delta årlig på denne begivenheten.
Robbiedeluxe
13-12-2013, 14:32
Takk for en hyggelig kveld! Spesielt kudos til kritisk syke trøndere som reiser sørover for et julebord :)
Da var det også avgjort ang. den syke.... :-) Mycoplasma-infeksjon og lungebetennelse...=sykemeldt 10 dager. Da var det plutselig litt lenger juleferie gitt....
Takk for hyggelig lag! :)
Fellowship
13-12-2013, 20:10
Takk for i går alle sammen, en god kveld som avrundet en lang dag :)
Takk for i går alle sammen, en god kveld som avrundet en lang dag :)
Takk for en hyggelig kveld alle sammen. Artig å møte så mange jeg ikke har møtt før. Og også å se igjen den gode gamle gjengen som alltid stiller opp.
Tusen takk også for stor støtte til My Home. Loddsalget innbrakte nesten 3000 kroner! Det går til utvidelse, trolig ved påsketider.
Håper vi sees igjen i vår/sommer en gang.
Imm
Takk for godt lag sist torsdag fra meg og.
Flott arrangement!
Takk alle sammen, ja. Det var som vanlig stålbra.
Til arrangementskommiteen vil jeg bare hoste opp et forslag. Jeg synes den siste retten var den klart beste. Neste år kunne man kanskje latt alle rettene inspireres av den?
Forrett: Gummibjørnsalat på en seng av seigmenn
Hovedrett: Julemarcipangris med pisket krem og pillede mandarinbåter.
Dessert: Brownie med vaniljeis, krem, sjokoladesaus, bananskiver og jordbærsyltetøys.
Til alt dette kunne det passet bra med en Tattinger 2004.
Bare et forslag.
robertaas
16-12-2013, 16:58
Forrett: Gummibjørnsalat på en seng av seigmenn
Hovedrett: Julemarcipangris med pisket krem og pillede mandarinbåter.
Dessert: Brownie med vaniljeis, krem, sjokoladesaus, bananskiver og jordbærsyltetøys.
Til alt dette kunne det passet bra med en Tattinger 2004.
Bare et forslag.
Høres ut som menyen de prøvde prakke på meg da jeg fløy F. Fysj og føy. :baeh
Dag Johnsen
17-12-2013, 11:53
Heisan og tusen takk for en hyggelig kveld og en stor takk til arrangementskommiteen... :up:
Det var artig aa se saa mange forumister paa en gang og mange interessante samtaler. Haaper ingen tar det personlig, men jeg donerte den $$$ dorullen til det lokale toalettet... ^_^
Imm, hyggelig at du fikk inn saa mange penger til prosjektet ditt i Afrika og dette er virkelig et flott prosjekt.
Dro fra OSL og mitt kjaere Norge i dag tidlig, sitter paa LHR og venter paa flyet tilbake til Chicago.
Igjen takk for en hyggelig kveld til dere alle.
Dag