PDA

View Full Version : God lørdag fra Radisson Blu Scandinavia Copenhagen

Hypern
21-09-2013, 06:05
Tidlig opp, men jeg skal til Tjøme for et seminar og da har jeg lite annet valg enn å ta morgenflighten i dag. MegaDo i går var kult takk til alle som var med så får dere som er igjen i Kongens stad ha det gøy videre.

Thomas
21-09-2013, 07:36
God tåkefull morgen fra OSL!
Sitter her med implementering av CDM, så her går det i TOBT, TSAT, AOBT og TOT. Jobb til 15:00, deretter hjem å se fotball før man skal pakke for morgendagens (muligens :colgate:) 787 tur til Statene. Får sørge for at den kommer seg til BKK on time før jeg forlater åstedet.

Fjong dag.

LN-AFG
21-09-2013, 08:24
God morgen fra Radisson ja. Omsider våken etter vi fikk høylytt besøk i går kveld. Var heldigvis ingen Mega do'ere som hadde satt fyr på inventaret. Blir å sette snuten nordover rundt 12 for min del.

nime
21-09-2013, 08:28
God morgen fra det samme hotellet :) Nå venter en lang varm dusj, og så frokost før jeg kommer meg til sentrum en liten tur, deretter hjem med SK1460.

LN-MOW
21-09-2013, 08:31
G'morgen! Fått meg en kopp kaffe og sitter her og sløver litt før frokost. Daff dag venter med litt rusling rundt i Kongens By. Har ikke vært her på over 15 år, så det skal bli artig. Så får vi se hvor mange som dukker opp for noen småøl ikveld. Har fly klokken 0700 (SAS Wrap til FRA) så det blir uansett ikke sent for meg.

Ha en fin dag, uansett hvor dere er!

Someone
21-09-2013, 08:31
Mornings. Også fra Radisson Blu. Frokost er inntatt og om litt er det tid for SK1454. Rett på jobb når jeg kommer hjem, og kan ikke si det er heeeelt det jeg vil. Vel, jeg får finne frem timeføringsgaffelen. Ha en fin dag

BSSW
21-09-2013, 08:47
God morgen nr ørten fra CPH :p

Her har man inntatt frokost, så nå er det bare å vente på fortsettelsen.

Nakken min er ikke helt som den skal etter å ha ligget i en rar vinkel i natt, men håper det går seg til utover dagen.
Sen utsjekk har man også fått seg, flight hjem til SVG rundt kl 21.

Blir en dag hjemme før man skal videre til BGO for så å kjøre nordvestover på jobbtur.

Ha en fin dag forumister :)

fluxie
21-09-2013, 09:35
God morgen fra kantina på CPH. Broderen og RobbieDeluxe sløver i sofaene her. I tillegg så er det en tysker (se bilde) som virkelig har satt igang sagbruket.

Martin
21-09-2013, 10:04
God lørdag fra Kollen. Er ikke ofte man leser om så mange som har vært på do i samme God Morgen-tråd? ^_^

Vel, har selv fått stått opp og gjort mitt fornødne. Straks blir det en tur i dusjen, så litt frokost, og etterhvert går turen mot hovedstaden for middag med mor og lillesøster i anledning av at jeg ikke er hjemme på bursdagen min til uka.

Ha en god en ;)

SASDC8
21-09-2013, 10:05
Morgen fra København :) En stor takk til alle som var med å gjøre gårsdagen så magisk som den ble! På tide å komme seg ut over mot CPH for å rekke SK1458, og noen pils loungen :)

Savipix
21-09-2013, 10:20
God morgon från top floor på Ovannämnda hotell. Trött i benen men lycklig över en super tur. Nu blir det snart en liten tur på stan. Have a good one!

Helikopter
21-09-2013, 11:03
God morgen fra 910. Delmål en for dagen: Dusj

Ståle
21-09-2013, 11:11
God morgen fra tog vogn 1 i 534 på vei til Stockholm C. Takk for en nydelig dag igår folkens, ha det kult idag også ;)

Ha en fin dag :)

LN-FHU
21-09-2013, 11:28
Go formiddag fra Kastrup. Sitter og blomstrer sammen med TOS_EBG og SASDC8. To førstnevnte skal litt t/r AAL og sistnevnte til OSL kl. 14....ish....

Henshaw
21-09-2013, 11:48
Morn fra 1923. Vant til lave dusjer på hotell, men at jeg kræsjer i taket når jeg står i dusjen, den er ny. Etter dette får man forsøke å få tak i frokost.

Islending
21-09-2013, 12:15
God dag fra overnevnte hotell. I dag blir det litt vandring rundt i byen og gleder meg til middag og øl med gjengen i kveld.

Hilser også fra min roommate, Peppep.

Henshaw
21-09-2013, 12:30
noe egentlig bestemt på den fronten Islending?

ToreD
21-09-2013, 12:33
Flere av oss har avtalt å møtes på Peder Oxe i 15-16 tiden for å legge en slagplan

Hickok
21-09-2013, 12:44
Go formiddag fra Kastrup. Sitter og blomstrer sammen med TOS_EBG og SASDC8. To førstnevnte skal litt t/r AAL og sistnevnte til OSL kl. 14....ish....

Sitter i 2.etg på kantinen på CPH. En rolig øl på bordet, klar for kamp i kveld. Småsliten etter en fin tur, men ikke verre enn at det kan repareres!

Ruby
21-09-2013, 13:10
Ser ut som de fleste poster i mornings tråden kommer fra Kongens by i dag, jeg er ganske sikker på at dere har hatt det skikkelig fett.
Vel, god dag fra Sirevåg, her er fiskelykken prøvd uten hell. Nå sitter jeg godt plassert i godstolen med en kopp kaffe og ser ut på havet, fascinerende. Det blir nok en ny runde med fisking om en stund.
Enn hvor du er deruterundtomkring, ha en fin lørdag :)

Bizflyer
21-09-2013, 13:20
God ettermiddag fra stua mi!

Glad jeg ikke var på noe tøys i går, for her har jeg slitt med hodepine siden jeg våkna.
Håper en dusj skal få formen i bedre retning. Trofekjerringa vil ha oss ut på tur, og jeg stritter i mot. Satser på litt tøysevann i kveld, så har man iallefall en grunn til å ha hodepine.

Akk ja. Er det rart jeg drikker?

BF:cool2

Twin Otter
21-09-2013, 13:55
God morgen fra Stavanger. Ble en lang sovemorgen dette her. Men det hadde man nok godt av. Ikke så veldig store planer for dagen bortsett fra litt indretjeneste i grunn. Regner med det blir pizza i kveld. Ha en fortsatt fin dag forumister.

Fjordheim
21-09-2013, 14:13
God dag fra ... Haugesund, her er man alt hjemme igjen etter flotte opplevelser i Oslo, Stockholm og København (WF tok oss til Haugesund litt før kl.1200 i dag).

Har aldri truffet noen fra flyprat "live" før, og det var utelukket kun en særdeles positiv opplevelse.

Takk for laget.

Mvh
Fjordheim

LN-MOW
21-09-2013, 14:24
Da sitter det en snømann og en MOW på Jensens Bøfhus ved siden ov Oxen. Rimelig travelt her og, men ikke fullt så ille som på Oxen.

nime
21-09-2013, 15:01
God ettermiddag fra CPH. Lettere vondt i hodet, og ikke klar for sild-i-tønne på SK1460 nå... Satser på lite folk i dag.

SASDC8
21-09-2013, 15:59
God morgen x 2. Da kjører man flytog på vei mot Plaza for andre gang på to dager. Hodepinen er ennå tilstede og det mener jeg er TOS_EBG sin skyld! Selv 5 øl og tre akevitt hjalp ikke på den.. Ser fram til en bedre pizza middag på Villa Paradiso i kveld :)

petter380
21-09-2013, 16:02
Savipix, Zico77, BSSW og Cecilie (aka Skyteam), samt undertegnede koser oss i gull loungen i 2. etasje - kom og hils!

Noen skal være her i 6 timer andre kun i 2. Ulike grader av #avgeek ;)

Cecilie
21-09-2013, 16:06
Sitter og nyter den klassiske retten tomat, kjøttboller og tyttebærsyltetøy i kantina med en gjeng boys. Likestillingen har ikke slått til for fullt enda innenfor MegaDO :p

Takk for en fantastisk tur!

learjet
21-09-2013, 16:12
God ettermiddag fra Lillestrøm stasjon

Her sitter man og blomstrer litt før fruen får plukket meg opp.

Ser at dagens lounge stafett på CPH holdes gående og at vi har folk der kontinuerlig fra morgen til kveld.

Stappfull 736 fra CPH. Og de fleste fikk sidemann. Enten man satt i wrapclass eller ei.

Nå blir det litt rolig kveld før man fyrer løs med barnebursdag i morgen.

På gjensyn !!

S

pgaa
21-09-2013, 16:49
God ettermiddag fra Nydalen. Da er en hjemme igjen etter ett par fantastisk morsomme dager med andre likesinnede. Ikke planer om noe resten av helga heldigvis. Takk til arrangørkomiteen for en fantastisk tur. :)

Eirik
21-09-2013, 17:13
'Ettermiddag fra bussen mellom Haugesund og Stavanger, med en god følelse i kroppen som sier at dette har vært en megahelg med bra påfyll på mange plan. Litt misunnelig på dere som er der nede ennå. :) Fikk ikke hilst på i nærheten av så mange av dere som håpet og trodd, det får tas igjen ved neste korstog. God helg, og god tur hjem ! :)

nime
21-09-2013, 17:34
God ettermiddag fra Flytoget. Med kø til kassa gjennom hele taxfree på OSL ble det ikke stort på meg i dag, gidder ikke stå i kø når man ikke må.. :p

God tur til alle som er på reisefot, og spesielt Petter380 som helt sikkert har valgt den lengste veien hjem.

Discus
21-09-2013, 18:04
God ettermiddag fra lokaltoget fra OSL. Litt sliten, men fin tur hjem med SK. Vi som reiste statusløst på SAS Minus fikk også ledig midtsete på SK1460. Kjekt å ikke sitte på fulle tre-setere i Pluss :colgate:

petter380
21-09-2013, 18:05
God ettermiddag fra Flytoget. Med kø til kassa gjennom hele taxfree på OSL ble det ikke stort på meg i dag, gidder ikke stå i kø når man ikke må.. :p

God tur til alle som er på reisefot, og spesielt Petter380 som helt sikkert har valgt den lengste veien hjem.

Hehe takker. Vi fløy omvei i går og trenden fortsetter som du sier, hehe! Why fly west when you can fly east? ;)

jjessen
21-09-2013, 19:45
God kveld fra stua hjemme på Skedsmokorsert. Ligger slakk i sofaen etter litt for mye boblevann i går. Man kom seg hjem til slutt tross 1,5t forsinkelse på SK1454.

Litt humor når det rett før avgang måtte fjernes en "mistenkelig gjenstand / dildo)" fra setelommen på raden rett bak meg (gjenglemt av et utdrikkingslag).

Takk for en morsom og fuktig dag i går!

notus
21-09-2013, 19:49
God morgen fra LAS. Blir nok et slitsomt døgn i møte med først en kort flytur til SFO, før SAS tar meg til CPH og så videre på en liten omvei innom BGO før man ankommer TRF.

Peppep
21-09-2013, 20:53
God kveld fra CPH. Vi satt på restaurant og spiste/drakk i fem timer og har nå beveget oss til pub... klokken 20, når vi alle følte at klokken var 01:30. God stemning! :p Det er ledig plass på på Dubliners hvis flere fortsatt er i Kongens by.

Hilsen Henshaw, Islending, Helikopter, jameson82, Fellowship, Mats og Peppep.

Peppep
21-09-2013, 20:56
Man føler seg for øvrig populære når 10 nordmenn sitter i timesvis og drikker og snakker tulledansk.

Savipix
21-09-2013, 23:24
Hemma och fortsatt hög av en fantastisk upplevelse!

Someone
21-09-2013, 23:30
Mornings. Også fra Radisson Blu. Frokost er inntatt og om litt er det tid for SK1454. Rett på jobb når jeg kommer hjem, og kan ikke si det er heeeelt det jeg vil. Vel, jeg får finne frem timeføringsgaffelen. Ha en fin dag

Å forsøke å kurere en helt grei fyllesyke med Excel funket overhode ikke, og måtte faktisk ty til paracet. Og jeg som ikke pleier få vondt i hodet. Må være den nye C-class coctailen til SAS...... Heldigvis hjalp det med noen reperasjonspils i kveld ;)

vegardg
21-09-2013, 23:54
God kveld fra baksetet i en TrønderTaxi! Hadde planer om en hvit lørdag, men SASDC8 lurte meg til å bli med på akevitt-kjøret. Etter en snartur til Aalborg ble det ny runde i loungen hvor Savipix var skikkelig i storslag og stod for underholdningen. Avslutta kvelden med å miste ei flaske rødvin i gulvet på taxfree på Værnes...

Bizflyer
22-09-2013, 02:17
\ Avslutta kvelden med å miste ei flaske rødvin i gulvet på taxfree på Værnes...

Det kaller jeg alkoholmisbruker! Skamme seg! :old