View Full Version : God fredag fra flybussen
robertaas
20-09-2013, 03:45
Dette var altfor tidlig. Utrolig hva man utsetter seg selv for for å få seg en tur.
Fortsatt torsdag her i New York. Ønsker de som skal på MD80 DO i helgen god tur og lykke til:-)
w
Grynt fra rom 3119 på Plaza
Våknet rundt 04:36 ( i hvert fall da jeg kikket på klokka) og har ikke klart å sove igjen. Om det er pga jeg gleder meg til dagens aktiviteter eller om det er pga jeg pleier å sove dårlig første natten på et nytt sted, vet jeg ikke, men våken er jeg i hvert fall...
Håper det ikke ødelegger kvelden for meg :8:
Gårdagens aktiviteter var bra, om enn litt lite mat i 33 etg. Det ble en god gjeng som fant veien til TGI for mere mat, og litt sosialisering (Spelling? :drunk:).
Satser på en god stemning på OSL, ARN og CPH, og i luften i mellom disse!
Ha en fin fin dag forumister, om det er på DO eller ikke :)
God morgon från 1721 på Plaza. This will be good!
God morgen fra Oslo Plaza avdeling Kringsjå studentby. He-he. Som student sparer man der man kan spare penger og ser nada poeng i å bruke penger på Oslo Plaza når man tross alt er permanent basert i Oslo. En times tid til jeg tar t-banen mot sentrum og flytoget ut for MegaDo. Skåret i gleden er dessverre at man må ta 08:30 flyet til TRF i morgen for et seminar på Tjøme. Ellers skulle jeg gjerne vært helga i Køben jeg. Viktigste er tross alt dagens flight. :colgate:
God morgen fra 1116! Relativt tidlig i seng for å være i toppform til Den Store Dagen. Nå blir det stor frokost før Flytoget bestiges. Jetlag beseiret.
Mornings fra Sandaker. Får vel etterhvert hive meg på trikken ned til Oslo S og Flytoget. Det skal jo DOes. Ellers fikk jeg mail fra Marriott idag om at de hadde gitt meg opup til gull ut året og en challenge ut året for å beholde det, uten at jeg hadde bedt om det. Men greit for meg, da må jeg til India eller Aberdeen blir det normalt Marriott. Ha en fjong dag
Chriscross
20-09-2013, 07:25
God morgen fra Bergen. Dagens plan er en tur på sats med kona etterfulgt av brunch på Colonialen. Dagens ansvar på jobben strekker seg til å fortelle kolleger at det er viktig å bruke refleks i mørket, så ganske oversiktelig. Heter forresten refleksbrikke reflector på engelsk?
petter380
20-09-2013, 07:26
Flytoget fra Skøyen nå mot DO :p sees om litt!
God morgen fra Bislett hvor frokosten fortæres i dette øyeblikk, det eneste som gjenstår nå er vel bare å klappe sammen kofferten og finne seg en passende trikk for turen ned til Oslo S.
Denne dagen blir helrå!
Ha en fin dag! :D
Grynt fra rom 3119 på Plaza
Våknet rundt 04:36 ( i hvert fall da jeg kikket på klokka) og har ikke klart å sove igjen. Om det er pga jeg gleder meg til dagens aktiviteter eller om det er pga jeg pleier å sove dårlig første natten på et nytt sted, vet jeg ikke, men våken er jeg i hvert fall...
Håper det ikke ødelegger kvelden for meg :8:
Gårdagens aktiviteter var bra, om enn litt lite mat i 33 etg. Det ble en god gjeng som fant veien til TGI for mere mat, og litt sosialisering (Spelling? :drunk:).
Satser på en god stemning på OSL, ARN og CPH, og i luften i mellom disse!
Ha en fin fin dag forumister, om det er på DO eller ikke :)
Da er vi naboer. Jeg er 3117.
Er i ferd med å komme meg på beina. Blir en interessant affære dette i dag, ja. Får bare håpe været i Bodø blir bedre enn det er meldt, ellers blir det ikke mye være å ha low-pass i.
God morgen fra Nydalen.
På tide å finne seg ei t-banevogn, og komme seg til Oslo S. Blir en strålende dag med MegaDo dette. Ha en forsatt god dag, uansett hva man skal idag. :)
Glean EBG
20-09-2013, 07:45
Da sitter jeg på flytoget til OSL for og vere med på min første DO.
God fredag morgen fra en Nedre Romerike taxi. På vei til min første MegaDO, gleder meg!
DO morgen fra 3205. Her er det frokost på rommet - melkesjokolade og kaffe.
Så får man etterhvert rave bort på banehuset.
Tarraaa
Mornings fra Sola.
I dag er det ikke annet å si enn God tur til alle dere som skal på MD 80 farvel.
Jeg har valgt litt annerledes denne helgen....snakke meg om å ta dårlige valg....
Ha en strålende helg alle sammen
Morn fra Plaza
Frokost fortært og kaffe drukket. Straks utsjekk og flytog.
See y'all.... (",)
God morgen fra 3014. Det ble litt senere enn planlagt i går, men er straks klar for frokost, utsjekk og Flytoget om en halvtimes tid. Det må vel holde. :)
God fredag og DO, folkens!
Scanflyer
20-09-2013, 08:05
DO morgen fra flybussen.
Tidlig kveld i går for å være opplagt til dagen i dag. Straks fremme på Gardemoen. Dette blir gøy! :D
God morgen fra flytoget.
Her har man fått i seg frokost og satt kursen nordover mot OSL og dagens utvidede triangeltur.
Hyggelig runde på Fridays i går. Har en god følelse for at resten av dagen blir bra :)
S
GDO morgen, 9 min til ankomst OSL og klar for MD80!!
Hvor er folket samlet tro?
sirpjalle
20-09-2013, 08:20
Urk fra Forus!
I likhet med Someone har og vi outsorcet ting til India. Så i dag har man sitttet og flikket med RSA og Citrix og hatt noen utolmodige Indere som har pustet en i nakken! Våken nå!!!!! :p
Kjenner det blir noen :drink :drink i dag....
Ha en fin en forumister! :)
Twin Otter
20-09-2013, 08:27
Mornings fra Forus. Ikke helt optimal nattesøvn i natt. Men vi skal nok komme gjennom de 6,5 timene som gjenstår av arbeidsuka. Ellers ingen ting på tapetet for helga. Blir nok litt avslapping. I tillegg må resten av detaljene for høstferien spikres og på onsdag skal man jammen ut å fly litt også. Det gledes.
God morgen fra flytoget. En god natts søvn på 2820 og en god frokost gjorde susen, og er skikkelig klar for avreise:-) Dumt med all denne tåka som forstyrrer sikten, men klarer vel ha det moro læll vi.
DO morgen fra flytoget hvor man snart ankommer OSL. Stemmer for lowpass i TOS i steden for BOO med det været som er varslet ;-)
E det sjampis snart?
petter380
20-09-2013, 09:03
Sitter i Lounge, alle med gull kommer inn!
Sitter i Lounge, alle med gull kommer inn!
Jepp og vi uten ble nektet adgang....vel sitter i Aquavit Bar
Bizflyer
20-09-2013, 09:35
God morgen fra det Sørlandske!
Er er man godt plassert i kontorstolen og skal ikke fly halve norden rundt uten særlig mål og mening! :rolleyes: :colgate: [pun intended]
Hørte Plaza hadde ny rekord i går ettermiddag av folk som stod og hoppet foran disken og forlangte oppgradering på rommet mens gullkortene flagret. :lol:
Regner med at det blir en stille dag på forumet her inntil åsgårdsreien har landet i CPH og har fått vaklet seg ut av flyet.
Nuvel! Vi andre skal sitte her og jobbe, og så hjem og slappe av i heimen. Kanskje det blir et glass eller to for å skåle med dere gærninger! :cheers:
Er det rart jeg drikker??
BF:drink
God forrmiddag fra Oslo...
Får vel holde seg hjemme med så mange gærninger i lufta samtidig :colgate:
Hva blir flyets navn på fligtradar24 ???
Kanskje: "DO flyet" :colgate:
God morgen fra Grønlandsleiret. Ønsker alle DOere en riktig god tur. Her blir nok FR24 hyppig brukt i løpet av dagen.
God morgen/formiddag fra SAS loungen OSL.
Morraflyet , SK4002 og -RPN , over fjellet idag for triangleturen med Mad Dog'en.
Tåka lå relativt lavt over det meste av østlandsområdet og videre østover i retning Stockholm.
landing gikk imidlertid greit med kun få minutter forsinkelse.
Men nå ; partei!
Ha en fin dag alle
Bizflyer
20-09-2013, 10:01
God forrmiddag fra Oslo...
Får vel holde seg hjemme med så mange gærninger i lufta samtidig :colgate:
Hva blir flyets navn på fligtradar24 ???
Kanskje: "DO flyet" :colgate:
MD'er dukker vel ikke opp på Flightradar24 dessverre. Så vi kan nok ikke følge dem i dag.:headbang
NB: SK7001 til ARN er forsinket med 20 minutter. Har de ikke rukket å laste all champagnen enda??
MD'er dukker vel ikke opp på Flightradar24 dessverre. Så vi kan nok ikke følge dem i dag.:headbang
NB: SK7001 til ARN er forsinket med 20 minutter. Har de ikke rukket å laste all champagnen enda??
Masse MD på flightradar24 :colgate:
Du skal bare se litt nøye.
Ikke drekka så mye :colgate:
hurvert :)
Bizflyer
20-09-2013, 10:38
Masse MD på flightradar24 :colgate:
Du skal bare se litt nøye.
Ikke drekka så mye :colgate:
hurvert :)
Da får jeg begynne å se litt nøyere da til tross for all :drink :colgate:
Forsinket til 10:35 står det nå. Hva tok mest tid? Laste nerder eller uhorvelige mengder champagne? :stir
SE-DMB over Kongsvinger akkurat nå :)
Bizflyer
20-09-2013, 11:08
SE-DMB over Kongsvinger akkurat nå :)
Jepp! Jeg også. Dog over Sviiiden nu.
Så blir det nok fredelig her og på Facebook en stund :lol:
Så da kan du følge med på folket Biz og ha de under kontroll... :)
Toppmøte i loungen på Arlanda
http://img.tapatalk.com/d/13/09/20/2ezyhepy.jpg