PDA

View Full Version : God tirsdag


Someone
17-09-2013, 07:47
God morgen fra hovedstaden. I motsetning til en Dreamliner har jeg tenkt meg opp om morgenen og på jobb i dag. Satser på jeg rekker en løpetur før det blir dobbeltdate på kino for å se Pionér. Ha en fin dag

zico77
17-09-2013, 08:01
God morgon frå Jåttåvågen :)

Regn og vind er jo ein flott kombinasjon for ein god dag... Anyways, har brukt bilen til jobb, så då gjekk det fint.

Trening i dag -etter lang tids opphold. Eg aner såre muskler i morgon, men ein gong må ein komme i gong ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Ståle
17-09-2013, 08:05
God morgen fra Ruter loungen i Vestre Aker kirke hvor bussen dukker opp hvert øyeblikk, desverre tok ikke ambulansehelikopteret som lettet fra Ullevaal nå med meg for gratis skyss. Lov å håpe om at det skjer imorgen! :p

Pionér kan du glede deg til Someone! :)

Tirsdag kveld på Nydalen med full bevertning venter ikveld!

Ha en fin en!

Ruby
17-09-2013, 08:07
Mornings fra Sola. Da jeg kom på jobb i dag, viser det seg at noen har hatt det morsomt på kontoret mitt etter jeg gikk hjem i går.
Kanskje noen på huset mener jeg må begynne å samle på slike remedier også..... neppe.

LN-FHU
17-09-2013, 08:21
Morn morn fra bartebyen.
Sitter med kaffe og forum og venter på at freden skal bli brutt av to småttiser. Sykdom på minstemann,så han blir hjemme med besteforeldre,mens størsten skal i bgh som vanlig. Deretter jobb på far og mye å ta tak i.

Ha en fantastisk dag :D :D

Twin Otter
17-09-2013, 08:22
God morgen fra Forus. Ny dag, nye muligheter. Er det ikke det de sier? Kom ikke helt i gang med ferieplanleggingen i går. I stedet ble en tur på kino for å se "White House Down" i stedet. Og det var litt av en film i Die Hard-sjangeren. Helt etter min smak! Terningkast 6.

Well well. Det er vel å komme til bunns i den første kaffekoppen og så komme i gang med dagens gjøremål.

ATC-flyradar
17-09-2013, 08:36
God morgen fra Oslo Nord, denne høstmorgen :)

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p320x320/999205_10151602924321260_60279473_n.jpg


Jan

Fnate
17-09-2013, 08:57
Mornings fra Sola. Da jeg kom på jobb i dag, viser det seg at noen har hatt det morsomt på kontoret mitt etter jeg gikk hjem i går.
Kanskje noen på huset mener jeg må begynne å samle på slike remedier også..... neppe.

Hvaaaaah??? Ser du treverket på kontorpulten din? Det får da være måte på ryddighet.

God morgon fra Lillestrøm. Her gleder man seg til NordicMegaMadDogDO1. Hører at crewet også gleder seg. Det må baseres på en misforståelse. Når Flyerelgen til MOW og Elgen Helge har forsynt seg av nedfallsfrukten blir det neppe noen dans på roser.

Vel, vel... Koz og klemz fra Lilleztrøm.

Discus
17-09-2013, 09:30
God morgen fra prærien - vi er vel en hel liten underavdeling av Flyprat som jobber eller bor utpå her nå, noe som på et eller annet tidspunkt burde borge for en Flyhistorikk&Øl

Fjordheim
17-09-2013, 09:32
God morgen fra et særdeles høstlig Haugesund,

Her gleder man seg også til MD flightene til helgen. Dagen startet ellers med at det lå en mail i innboksen med en "forespørsel" (eller snarere en anmodning med et forventet ja som svar tilbake) om man kan reise en tur til Curacao i uke 40. Så da blir det snart en tur til et sted man aldri har vært før, jaja.

Mvh
Fjordheim

Bizflyer
17-09-2013, 13:15
God litt over lunsj fra det Sørlandske!

Her har det vært øse-pøse morgen. Fortsatt tung i hodet av forkjølelse så drøyde litt med å dra på jobb i dag. Men nå sitter man da her og koper. Litt for mye ting å gjøre, og vanskelig for å bestemme seg for hvilken ende man vil begynne i.

Godt man ikke har noe på tapetet i ettermiddag.

Fortsatt 3 dager igjen til helg. Er det rart jeg drikker??


før det blir dobbeltdate på kino for å se Pionér.

What?? Ha med både kjerringa og elskerinnen på kino? Høres risikabelt ut!:stir

God morgen fra Ruter loungen i Vestre Aker kirke hvor bussen dukker opp hvert øyeblikk, desverre tok ikke ambulansehelikopteret som lettet fra Ullevaal nå med meg for gratis skyss. Lov å håpe om at det skjer imorgen! :p

Bare legg deg på bakken og sprell og se alvorlig syk nok ut, så henter de deg sikkert i morgen!! Ikke rart at du drikker!! :D


BF:cool2

Halvorsn
17-09-2013, 13:22
God tirsdag fra 36.000 fot og Norwegians flight heading for Dublin. Nå flyttes det til høstligere strøk enn Oslo/Volda for et halvår med utveksling som fotografistudent! Ha en strålende dag, mens jeg reiser 1 time tilbake i tid og får 25 timer tirsdag, hoho.

Scanflyer
17-09-2013, 13:45
God formiddag fra Youngstorget!
Travel morgen med budrunde på leilighet og møter. Kvelden skal brukes til en 4-retters på Ni&Tyve. God dag ønskes! :)

roger
17-09-2013, 15:32
Morn frå Værnes. Her ser alt bra ut i dag, men det er meir mote å få kjøpt no enn sist... Ein nymotens T-hale frå Danmark kom nett inn, så snart er det avgang. Fire timar med lounge-debut på CPH, så lang tur i pluss til eit land der hundane må passe seg ekstra godt. Litt spent kjenner eg, på første Asia-turen... Ha ein bra kveld, folk!

LN-MOW
17-09-2013, 16:53
. Hører at crewet også gleder seg. Det må baseres på en misforståelse. Når Flyerelgen til MOW og Elgen Helge har forsynt seg av nedfallsfrukten blir det neppe noen dans på roser.


Å, skal Helge få være med? Da kan det bli skikkelig ståhei på kjøkkenet ... :up:

G'morgen fra vestsørøst! Siste arbeidsdag før avreise. Plenen er klippet og skjegget stusset, så nå er både Elg og Mann klare til å la Lufthansa få gjennomgå. Skal for en gangs skyld fly Business Class uten å være på ID, så her er sandaler, tennissokker, slitte shorts og en gammal Smokie-t-skjorte påtenkt som turantrekk! La det swinge !!! :lol:

Ellers er været småskyet og løvet er begynt å gulne. Høsten er utvilsomt igang.

Twin Otter
17-09-2013, 17:07
Oioioi for en travel dag. Bånn gass på jobb i dag så man bruker litt tid på å roe ned tempoet og pulsen før man tar kvelden som den kommer. Nei vent, jeg har en grandis i ovnen. Digg! Innimellom slagene på jobb fikk man faktisk trent bookingfingeren litt. Så da kan puslespillet med å planlegge høstferien fortsette...

For de som liker sånt så lanserer Apple iOS7 i morgen. Det gledes. Skal ikke se i vekk i fra at OS X Mavericks dukker opp også. Så da går nok den dagen fort forbi den også...

OJB
17-09-2013, 17:36
God ettermiddag fra ABZ,
Dagens arbeid er ferdig utført og det er tid for å sette seg på luftbussen østover sjøen.
Det er ruskete høstvær i hele Nordsjøregionen og det er vel det sikre tegnet på at høst for alvor nærmer seg.
Vel , vi får takle og leve med det og.
Ha en fortsatt fin dag folkens.
Neste tur går østover for MEGADO sener i uken.

roger
17-09-2013, 18:05
Puh. På plass i kantina på CPH, etter ein fin flytur frå Trondheim. Men berre såvidt, ja. Første frøkna/frua i døra sa "nei-nei" (sidan eg ikkje har gullkort), men frøken/frue nr. to sa velkommen og sende meg inn med eit smil. (Skal tru kva som er opp trappa... :) ) Då gjeld det for ein usivilisert reisande som meg sjølv å lære seg kotymen inne her i hulen... God kveld! (Om nokon ser ein litt meir down-dressed fyr med stripete skjorte så er det berre å seie hei).

Glean EBG
17-09-2013, 18:05
God tirsdag. I dag var min club carlson konto blitt oppgradert til concierge elite og det er bare kort tid igjen til MegaDo.

Fnate
17-09-2013, 19:03
Å, skal Helge få være med? Da kan det bli skikkelig ståhei på kjøkkenet ... :up:

Når jeg hørte at Flyverelgen skulle få være med turte jeg ikke utelukke Helge. Det hadde blitt rabalder. Så jeg reiser opp til Matmoren hans og henter han imorra kveld.

Cecilie
17-09-2013, 19:10
God aften!

Her telles det ned minutt for minutt til avreise retning Oslo torsdag morgen for litt herlig DOing. Blir kjekt å treffe både mennesker og dyr av ymse arter.
Sophie blir selvfølgelig med, dog noe tilbaketrukkent i kofferten :p

Dagen i dag har gått til opplæring av en ny mann på jobben, men det er jo bare gøy når han er så lærevillig og positivt innstilt.

I kveld skal man sende ut et par hundre mail i forkant av et møte i morgen kveld. O hoi :D

Sees torsdag, kamerater!

LN-MOW
17-09-2013, 19:22
Når jeg hørte at Flyverelgen skulle få være med turte jeg ikke utelukke Helge. Det hadde blitt rabalder. Så jeg reiser opp til Matmoren hans og henter han imorra kveld.

Da ble det plutselig travelt borti hjørnet her. Tre Kompiser ble megamisunnelige da Elgen begynte å breie ut ..

http://www.enfb.net/Elgen/Gutta.JPG

ENGM 911
17-09-2013, 19:38
Rolig kveldsvakt enn så lenge - bank i bordet! En hvit A340 tok nettopp av fra 19R, henger litt etter men den flyr vel for Norwegian? Eller bamsefritt med mye kaffeslurping og kun en telefon til Thomas & Co.

Ha en stjernefylt aften, jeg har kun dager igjen før langfrien banker på døren :lol:

Thomas
17-09-2013, 20:45
Ja, å'skann si!
Fikk ihvertfall plaget kollegaen til Cato mens han sikkert var ute å kjøpte mer kake på ankomst :lol:
Alt av store fly som det kan være feil med har nå forlatt landet, en retning øst og en retning vest, 5 timer igjen av vakten så er det pinadø meg 2 dager fri.

Sjallabais!