Log in

View Full Version : Strålende søndag

LN-FHU
15-09-2013, 07:34
To småtroll synes det var en god ide å stå opp kl 0648 idag.....er ikke helt enig i det men... ;-)
Idag blir det besøk til svigermor, da middagsplanene ikke er i boks i heimen :)
Ha en fantastisk dag :) :)

SQ 777
15-09-2013, 07:45
God morgen Norge fra Honolulu... Tidlig sengetid her ...Hjemover om 24 timer, men never mind, tilbake om eksakt tre mnd....:drink

nime
15-09-2013, 08:41
Hvor er det strålende? Her bøtter det ned... hadde tenkt meg ut i dag, men da blir det i tilfelle med ego-tak :D

ATC-flyradar
15-09-2013, 08:48
God morgen fra Oslo Nord - plene har blitt vannet godt i natt - det yrer litt fremdeles og værdamen sa at det skulle komme mere vann fra himmelen i løpet av de neste 2 døgn.

Ha en god søndag folkens.

Jan

SudCaravelle
15-09-2013, 09:54
Strålende ja.. Jeg hadde jo glemt seminarene jeg har vært på tidligere som forteller om hvor mye tynnere ozonlaget er på sørsiden av ekvator. Vi smurte oss med Dubai faktor, som gjorde at hele gjengen ble nesten britisk solbrendte i går. Kun førti mail i dag så langt, så far roer seg mer og mer ned..

Nyt dagen.
35593

Discus
15-09-2013, 09:57
God morgen - her trenger man definitivt ikke solfaktor.

kimpe
15-09-2013, 10:07
God morgen!

Smekkfull frokostsal og maaange turister på Radisson Blu Scandinavia i dag. Fikk nå lurt inn et speilegg og litt melon.. hehe.

Fuktig hovedstad ja, om et par timer bærer det tilbake til verdens navle igjen noen dag, før Finnmark skal erobres senere i uken. :)

Kos dere rundt i verden! :)

Kim

Fnate
15-09-2013, 10:53
Kan søndager pr definisjon bli strålende? I det hele tatt?

Jeg er usikker, men skal tenke på saken.

Ha ein glimrande dag!

Someone
15-09-2013, 11:03
Mornings fra London. Litt tussling rundt i byen før det blir BA768 hjem i kveld. Bilen står på OSL så får holde meg på vannvognen. Og reiser uansett i Y....hvilket pleier bety wrap. Ha en fjong dag

LN-MOW
15-09-2013, 14:02
God morgen, ja .. Tidlig oppe her også da en av hundene desperat ville ut ved halvsyv-tiden. Så da var det å få seg en kaffe og overgangen til dagslys, kun akkompagnert av naboens spinnville hane ...

Kun tre arbeidsdager igjen før avreise .. dukket opp en Saver Business på ua.com i går, men avreise 0700 er tøff .. Ha litt is i magen kanskje, og håpe på at det dukker opp noe litt senere på morgenen ..

Velvel - på tide å sparke igang litt skikkelig frokost. To guttunger i huset som skal ut og spille paintball i dag ...

robertaas
15-09-2013, 14:06
God dag fra regnlandet. Har fått ånden over meg i ryddet i heimen. Nå er det nesten presentabelt.

Strålende ja.. Jeg hadde jo glemt seminarene jeg har vært på tidligere som forteller om hvor mye tynnere ozonlaget er på sørsiden av ekvator.
Husk en tur med katamaran ut til den flate øya i nord-vest. Flyfiskene som følger båtene er motto for hele familien.

Bizflyer
15-09-2013, 14:54
God ettermiddag fra det Sørlandske.
Oppholdsvær iallefall.

Kjenner på hodet at jeg ble litt tørst i går kveld og natt.
Vurderer å se White House Down på kino i kveld. Time will show. Føler også for en fredelig kveld hjemme alene. Ikke dumt det heller.

Fortsatt god søndag!

BF:cool2

robertaas
15-09-2013, 18:06
Vurderer å se White House Down på kino i kveld.
Til forveksling lik Olympus Has Fallen som jeg så ombord på Air New Zealand.

http://screencrush.com/white-house-down-olympus-has-fallen/