PDA

View Full Version : God morgen skalleknarper!

Fnate
12-09-2013, 03:36
Her sitter man i senga i Bangkok. All jobb er over på denne reisen, og man feirer at man faktisk har klart å gå igjennom nesten 2 ukers rundtur i Asia uten å legge på seg et sølle gram. Det betyr at man føler seg relativt sikker på å nå målet for slankekuren innen 5/10, som er deadline.

Om et par timer blir man hentet til EK sin flight til Hong Kong. En dag der, og så CX sitt dagtog hjem til Noreg.

Elefanten har adoptert elefanter til den store gullmedaljen, og jeg trener på å kommunisere med flere Singapore Girls neste gang. Øver foran speilet... "Estoy muy cachando"...

Tarraaaaa!

Twin Otter
12-09-2013, 03:41
Hva er en skalleknarp?

Hoy fra Stavanger. Drøye tre timer igjen av nattevakta og så bærer det hjem for å pakke litt før man setter kursen for Stavanger Central Station og dagtoget østover. Ender opp i Inderste Gokk i kveldingen og blir der til søndag.

SudCaravelle
12-09-2013, 05:12
Gjeeesp fra Midtøsten. En ny dag med kaos coming up før man kan lettet sette seg ned i en EK maskin på vei til Mauritus med jentene.

Nyt dagen.

Someone
12-09-2013, 05:45
Mornings. I et svakt øyeblikk sa jeg ja til å kjøre kona til OSL før jeg skal på jobb. Hun begynner bli bortskjemt. Etter jeg var litt ivrig og sjefene tente på ideen min på gårsdagens møte så innebar det jeg ga meg selv masse jobb i dag :rolleyes: Ha en fjong dag

fluxie
12-09-2013, 06:20
God morgen alle knaldebøssefisser, farbror Lars knaldneknepper Faxe Olsen er våken.

Etter jeg er tilbake fra pappaperm er 0545 den nye tiden å stå opp. Ungen sover godt, men jeg må likevel opp. Heldigvis har jeg kontoret for meg selv i noen timer, så jeg får gjort masse.

ATC-flyradar
12-09-2013, 08:00
God morgen fra Oslo nord. Bilde forteller været utover dagen i dag.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1185251_10151594845851260_1054157508_n.jpg

LN-FHU
12-09-2013, 08:19
Guten morgen aus Drontheim
Holder på med litt arbeid før man må begynne å forberede litt helgeting.
Ny bank er et blitt også - og det sparer man jo litt på :)

Ha en fantastisk dag :up: :up:

Ståle
12-09-2013, 08:36
God morgen fra den norske hovedstaden, littegranne trøtt etter at man ikke ga seg før 00:30 i natt men det var jo like trivelig som det pleier å være på by`n! ;) Hornbattle ble det også mellom Mein Schiff 1 og Europa!

Jeg er av den typen som ser på torsdager som ukens siste normale arbeidsdag, fredager er så mye lettere da jeg er fri som fuglen etter endt arbeidsdag! Og imorra er det freda igjen! Ikke en hvilken som helst fredag heller, det er Oslo kulturnatt noe som innebærer noe veterantrikkjøring, (vogn 70+647 går forøvrig kl 18, 19 og 20 fra Jernbanetorget), litt sighseeing, fyrverkeri og mer øl! :)

Ha en finfin dag!

DY_ENZV
12-09-2013, 09:11
God morgen fra københavn! Dagen startet med 1 time og 20 min forsinkelse fra Stavanger grunnet teknisk på motoren. Sitter på SAS Buisness Lounge og venter på at klokken skal bli sosialt akseptabel nok til å ta seg en øl mens man også venter på maskinen som skal ta meg avgårde til IAD. Helgen blir tilbrakt på blandt annet Smithsonian Air & Space Museum :) Ha en fin dag!

Ståle
12-09-2013, 09:47
God morgen fra københavn! Dagen startet med 1 time og 20 min forsinkelse fra Stavanger grunnet teknisk på motoren. Sitter på SAS Buisness Lounge og venter på at klokken skal bli sosialt akseptabel nok til å ta seg en øl mens man også venter på maskinen som skal ta meg avgårde til IAD. Helgen blir tilbrakt på blandt annet Smithsonian Air & Space Museum :) Ha en fin dag!

Hallo! Du er i Danmark, go for morrapils! ;)

Bizflyer
12-09-2013, 10:30
God morgen fra det Sørlandske!

Borte bra men hjemme best. Ble en underlig tur med WF fra CPH i går. Hjul ut midt ute i Skagerak, og laaaaang omvei for å komme ned på Kjevik. Vi kom inn helt ute ved Søgne, og uten noen annen trafikk i området var dette merkelig. Men det er vel ikke kapteinen selv som bestemmer dette. Så også DY og SK som kom rett etterhverandre ned fra Oslo senere også fikk en laaaaang tur rundt for å snu. Noen som ville trekke ekstra fuel ut av flyene i går kveld tydeligvis. Til tross for vindstille, ble det landing med et brak på KRS. Som flyvertinnen sa: Da har vi definitivt landet i KRS, til flir fra flere. Da jeg gikk av sa jeg til kapteinen at "Du lander som om du skulle ha stjålet både fly og fuel". Parkering ble i enden av innenriksterminalen, så det ble jo laaaaaaangt å gå opp til ankomst utland. Regner med at flyet skulle roteres videre til BGO neste morgen i stedet for tilbake til CPH.

Nuvel. Godt å være hjemme og fikk god søvn i egen seng i natt. I ettermiddag venter foreldresamtale på skolen samt fotballtrening med jr. Utover det skal det bare slakes.... Deilig det også. Skal bli helt greit med en hvit dag i dag ja.

Fortsatt god torsdag. Snart er det helg!!

BF:cool2

Thomas
12-09-2013, 13:38
Skyfritt, BKK inn JFK ut - me' går for ruda!
Kjøpesenteret venter.

Sjallabasis!

LN-MOW
12-09-2013, 14:18
Skalleknarp, ja ... et imaginært pelsdyr skapt for Rolf Just Nilsens parodi over Per Hafslund og Naturmagasinet. En klassiker!

G'moorgen .. helgen nærmer seg med stormskritt, men hva gjør vel det .. her skal det jobbes til siste stund før avreise ...

Eirik
12-09-2013, 14:44
'Ettermiddag fra Haugeby. Her går dagen med til takrennerengjøring, plenklipping og plommeplukking, med 'godt voksne' foreldre må det trøs til i blandt.
Belønningen for flinke gutter kommer i helgen; London og 'The Wall' og Leonard Cohen, samt være 'flue på vingen'; joine kompis på flytime. :)

Glean EBG
12-09-2013, 15:25

Klokka er altid på et perfekt tidspunkt for en øl et sted, det er bare snakk om og benytte rett tidssone du er jo på internasjonalt omeråde når du sitter i loungen.

eirikma
12-09-2013, 16:07
Goood afternoooon from Budøuuu!
Her har man gått inn i langfrimodus, og skal ikke på jobb igjen før på onsdag!
Dagen starta fint, med lite folk fra Sortland (3 stk) men etter Innhavet var det ca 35 stk på rutevogna, ergo ca 60% belegg. :) Hadde noen usikre passasjerer ("sier du ifra når vi kommer til City Nord/sykehuset/flyplassen?"), en god del studenter og en som var alt for gammel for barnebillett, dog mente at det og honnør var samme produktet. Hun prøvde seg på begge deler, uten å lykkes. Ellers var noen lite begeistret for at jeg ikke stoppet på en holdeplass, når de ikke trykket på stoppknappen. Sånn går nu dagan...
Nå skal det ut og flys RC på Rønvikjordene, så hvis det er noen som føler kallet, er vi der fra ca 1630 og utover.

Ha en grym dag!

ENGM 911
12-09-2013, 17:39
Skjer bror. Nettopp kommet hjem fra EU. Oslo-Grisesund-Oslo gikk som olja lyn. Kjøring og shopping gikk unna på lit over fire timer.

Nå skal jeg blæste noen chickas og hive dem på grillen. Gullstrupen skal kjØLes ned så dette blir max chill.

Hada bror!

nime
12-09-2013, 20:03
God kveld, her sitter man atter på jobb etter bare 2 og en halv time hjemme..
Gaffelpennen benyttes flittig!