PDA

View Full Version : Morn morn fra Tokyo

Utflyttet
10-09-2013, 02:05
Ut i fra oppmøtet til frokost her er jeg rimelig sikker på at jeg er i Tokyo. Jeg var vel eneste til stede som ikke var japansk. Så da er man i Japan. Tror jeg.

I dag er det på tide pakke ut og innordne seg her litt, og få unna litt jobb før man skal ut på noen elefnatøl i kveld (tror jeg det var?), så får man se om det er bere vær i kveld enn i går kveld.

Og så se å orge seg noen billetter til et annet kontinent, så ser det ut som jeg skal få fylt opp sekken med poeng denne høsten også.

Ha en bedre dag i hva nå enn Tokyo dere måtte være i!

-A

SudCaravelle
10-09-2013, 04:16
God blå morgen til alle.. Godt å se at hjemlandet skikker seg.

Dette blir vel nok en maratondag, og man kjenner allerede at denne uken har vært i overkant tøff.

Nyt dagen.

LN-DYA
10-09-2013, 04:45
God natt... Ork!!

Da var det opp å hoppe igjen... Atter en gang på toget til Norges største handlesenter, med mulighet for flyparkering... Dagen tilbringes i lufta med en tur til Split, før man setter kursen vestover til Stavanger.... Hvorfor kan ikke folk fly til normale tider??? Thomas, jeg forutsetter at fuglen er på gate, og at den selvlastende cargo'n er på plass? ;)

Han flott natt (morgen) videre!

DYA'n

Utflyttet
10-09-2013, 04:50
Thomas, jeg forutsetter at fuglen er på gate, og at den selvlastende cargo'n er på plass? ;)

Den står nok på 171, og når du kommer frem endres den spontant til bussing til remote stand. :p

-A

Fnate
10-09-2013, 06:03
Hurra fra den relative sivilisasjonen Bangkok. Utrolig digg å være ute av gytja. Fløy med TG biz ut fra BOM i natt, og min eneste oppsummering er at om du bevisst velger TG fremfor SQ i biz så må du legges inn. Ihvertfall må du frataes retten til å gjøre beslutninger.

Anyway - er i kantina på FS. Fjongt. Ikkje noko "Tokyo" her. Øl i kveld. Tjah... Ikkje gale.

Elefanten går og tripper for han skal straks ned i adopsjonssentralen i første etasje.

Ha en fin en.

Someone
10-09-2013, 06:19
Mornings fra Oslo. Første møte kl07, hvilket er relativt tidlig, men får komme meg på jobb. Alternativet var å dra til India.... Ut å spise med familien i kveld. Ha en fin dag

Tjab
10-09-2013, 06:23
God morgen fra SK2302 pyjamas i tåka.

Twin Otter
10-09-2013, 06:53
God morgen fra Forus. Valgvake-nattevakta er over. Rett hjem og senga neste.

Thomas
10-09-2013, 09:50
God natt... Ork!!

Da var det opp å hoppe igjen... Atter en gang på toget til Norges største handlesenter, med mulighet for flyparkering... Dagen tilbringes i lufta med en tur til Split, før man setter kursen vestover til Stavanger.... Hvorfor kan ikke folk fly til normale tider??? Thomas, jeg forutsetter at fuglen er på gate, og at den selvlastende cargo'n er på plass? ;)

Han flott natt (morgen) videre!

DYA'n

Hehe, det kan jeg bare tvile på siden jeg akkurat har kommet meg opp av sengen, men håper både kjerra og den verdifulle lasten var på tid :)

I morgen derimot, da er det back to reality! :cool:

OJB
10-09-2013, 09:54
Good mornings fra Aberdeen,
Her er det kraftig vind på morgenkvisten og temperaturen er falt en del over natten.
Det går naturligvis mot høst.
Møtene står i kø idag før returen med SK4616 i ettermiddag.
Og så ble det jo et godt valgresultat i går. Det gleder man seg over.
Ha en fin dag Forumister

darkcho
10-09-2013, 10:19
God morgen fra vestlandet. Her er dagen så vidt kommet i gang med booking av 8 flighter på SK metall. Rekvalifisert for sølvkort allerede (forrige periode var slutt 31.aug), så nå jobbes det hardt for gull :D

Futura
10-09-2013, 10:36
Gooood morgen fra Taxi for tog. Akkurat passert Drammen, på veg fra Skøyen til Larvik. og taxameteret har akkurat passert 850kr. Alle tog i kongeriket, mulig med unntak for Ofotbanen står, pga problemer med nødnettet til NSB, som umuliggjør kommunikkasjon med togførere, (det som før het lokomotivførere) Jeg har en viktig avtale i Larvik og 40 personer vil bli berørt dersom jeg ikke kommer frem, dermed hadde jeg ikke noe valg, men måtte reise. Dessuten hadde jeg forhåndskjøpt bilett i går, så jeg har ikke noe dårlig samvittighet for å ta taxi så langt alene. Det var heller ingen å dele den med.
Blir spennede å se hva regningen slutter på.

Konstaterer ellers at alle partiledere var fornøyd med valget. Det er jo utrolig.
Det er vel bare noen Tromsøværeinger som er missfornøyd med ja til OL i Oslo.

Ha en dag fri for kommunikkasjonsproblemer alle sammen.

Bizflyer
10-09-2013, 15:02
God ettermiddag fra det Amsterdamske!

Her er dagen gått med til å være på konferanse og høre masse talere bable i vei. I kveld er det gallamiddag. Og i morgen er det konferanse og så hjem. Hadde håpet på litt tid til å rusle litt rundt og kikke, men det meldes regn, regn og atter regn! Er det rart at jeg drikker??

BF:cool2

Hpkris
10-09-2013, 15:36
Go ettermiddag fra Pattaya, her er man endelig hjemme igjen etter å ha kjørt både 787 og 777 til QR. Kan konstantere at 787 dreamliner er oppskrytt.
Fotball kamp venter på en Norsk pub i kveld, og da nabo puben er sveitsisk håper jeg virkelig at Norge vinner :)

Utflyttet
10-09-2013, 15:43
Kan konstantere at 787 dreamliner er oppskrytt.

Jeg likte vinduene på 787, og selv om det var et par mindre ting jeg ikke likte ved setet, så liker jeg det bedre enn biz på 777'ene.

-A

LN-MOW
10-09-2013, 17:07
G'formiddag fra Vestsørøst! Her skin sola og bookingfingeren har fått gymmet seg litt .. Booket meg ATL-OSL med LH/SK på United-miles .. Så da blir det endelig inspeksjon av LH-kantina her i ATL. Har ikke funnet noen passende retur ennå, men det kan jo være at LH åpner noe siste uka .. Men søndag er nok generelt en dårlig dag å booke Saver ..

Prøvde å betale med Paypal, men fikk aldri avsluttet transaksjonen. Imdlertid må den ha gått igjennom for plutselig sto jeg med to bookinger. En hyggelig dame i Bangalore fikset imidlertid den biffen ..

Uansett .. Snorkende Hund har inntatt sin vanlige posisjon og arbeidsdagen er i gang. Tjollabings!

ENGM 911
10-09-2013, 17:45
En hyggelig dame i Bangalore fikset imidlertid den biffen ..

Holy cow, bra det ordnet seg :stir

Nå er det horisontalen etter en hard dag på jobben for Mr ENGM 911 i treseter`n mens hustruen gjør det hun er flink til - lage mat og mase på meg :D

Fri i morgen, najs.

Hpkris
10-09-2013, 17:47
Jeg likte vinduene på 787, og selv om det var et par mindre ting jeg ikke likte ved setet, så liker jeg det bedre enn biz på 777'ene.

-A

Mulig biz setene er bedre enn i 777, men total opplevelsen synes jeg ikke var noe bedre enn med 777 som jeg liker veldig godt.