PDA

View Full Version : Aloha fra Paradise


SQ 777
07-09-2013, 01:56
God helg til dere, har alt topp , selvfølgelig , kom i går etter 8 t fra IAH . :drink

Utflyttet
07-09-2013, 03:08
Morn morn. Her sitter man og justerer innhold av sekker fulle av alt mulig man må ha på en reise hvor man ikke helt hvilke kontinent man skal på. Første segmentet er med SAS Wrap over fjellet, og SAS gjør alt de kan for å flytte meg til et midtsete hver gang jeg velger midtgang. Nice.

Nå litt søvn før man tar fatt på de siste oppgavene.

-A

Fnate
07-09-2013, 03:15
God helg til dere, har alt topp , selvfølgelig , kom i går etter 8 t fra IAH . :drink

DÅRLIG GJORT ;)

God morgen fra jokkmokkland, aka Jakarta. Vært borte i snart en uke og det er helt klart nok på sånne uhumske steder. Men det bærer til India i dag. To dager der før man styrer mot komfortable strøk igjen. Der blir det ratt litt Fly&Øl også.

Får tasse ut og få meg litt frokost.

Ha det fint.

LN-MOW
07-09-2013, 03:36
Jadda .. Da måtte en av disse jævelkundene plage meg med et seteønske akkurat da jeg skulle ned å trekke opp en Arrogant Bastard ... I mitt neste liv holder jeg meg til flyfrakt. ;)

Mørkt nå ... og bastarden har kommet seg i glasset. Helg.no ....

SQ 777
07-09-2013, 03:40
Herlig å vite at jeg har det myyye bedre enn dere tre. !:lol::colgate:

peterfox
07-09-2013, 04:28
Morn-Morn eller Aloha Honolulu,
Jeg har ikke vært der siden siste episode av Baywatch i 2001. Sikker endret seg, jeg dro i en periode rundt med disse menneskene ikke grouipe men Chief Purser for David Hasselhof
Kos dere

Chriscross
07-09-2013, 06:59
God morgen fra Bergen. Sk kl 0715 over fjellet i dag alene med to små. Håper vi slipper gate 19H og at trillen får være med inn i flyet.

Thomas
07-09-2013, 08:17
SK244 skal inn på 174, så du slipper 19H ;)

Ellers kommer tåken sigende inn over plassen, men det tegner uansett til å bli en fjong dag.

Sjallabais :cool:

Someone
07-09-2013, 08:49
Mornings. På tide å komme seg opp og få noe ut av dagen. En mulig ribbensbrudd legger litt demper på treningsplanene. 30års lag for en kamerat i kveld, så da ender jeg vel opp "fin i farta". Har uansett en practical joke på lur jeg håper slår til ;)
Ha en fin dag :cheers:

Utflyttet
07-09-2013, 09:35
SK244 skal inn på 174, så du slipper 19H ;)

Ellers kommer tåken sigende inn over plassen, men det tegner uansett til å bli en fjong dag.

Sjallabais :cool:

Hvor skal SK274 inn?

mvh,
Jævelkunde :p

robertaas
07-09-2013, 09:37
Jadda .. Da måtte en av disse jævelkundene plage meg med et seteønske
Etter at noen i Berg Hansen insisterte på at B var et vindussete (det stemte kun på de helt siste radene i flyet) jeg helt gitt opp å ta slikt via reisebyråer. Selvbetjening mot flyselskapet er tingen.

Ellers bør jeg idag få planlagt en reise langs landjorden mellom CAG og AHO. Leiebil er som vanlig uaktuelt.

Thomas
07-09-2013, 09:41
Hvor skal SK274 inn?

mvh,
Jævelkunde :p

Stand 11, men kan sikkert få den flyttet den til 171? :p

Utflyttet
07-09-2013, 09:57
Stand 11, men kan sikkert få den flyttet den til 171? :p

Ellers takk. 171 er for stort tall for meg, jeg har vanskelig å lese over 26, og under 20. :p

-A

Chriscross
07-09-2013, 13:10
Skjønner ikke disse internnummerne, men ble iallfall parkering ved siden av 787 på non-schengen og busstur. Tar 10 min lenger tid å fly bgo osl enn fra rullebane på OSL til ankomsthallen. Sender igjen mange onde tanker til de som har planlagt utbyggingen...

Utflyttet: Var du eneste passasjer i Plus?

Fnate
07-09-2013, 13:48
Rant - Aaaaaah. Hva er det med folk som setter seg med PC i fanget og skype på full guffe over høyttalerne? Som regel et Amerikansk fenomen men nå i SIN. Full guffe på alt. Barna hans har det bra, bor i Sydney og han har bedre tid enn noen. - Rant over.

Utflyttet
07-09-2013, 14:16
Utflyttet: Var du eneste passasjer i Plus?


Nei, jeg skal ut om noen timer, og ut i fra hva jeg ser er det tilnærmet stinn brakke. Så de forsøkte å utrydde alle fra rad 6 og gi den til allmuen bak i bussen. Jeg er ikke helt kompatibel med midtseter, men hjelpesommme folk har hjulpet en djevlekunde til en løsning. :p

-A

darkcho
07-09-2013, 15:25
Rant - Aaaaaah. Hva er det med folk som setter seg med PC i fanget og skype på full guffe over høyttalerne? Som regel et Amerikansk fenomen men nå i SIN. Full guffe på alt. Barna hans har det bra, bor i Sydney og han har bedre tid enn noen. - Rant over.

Har heller aldri forstått det her. I tillegg kommer de som går med musikk på mobilen, uten headsett.

Martin
07-09-2013, 16:36
God lørdag fra Kollen. Straks avgårde for å møte moderen på Jessheim, og hjelpe henne med å bl.a. kjøpe TV og etterhvert en tur for å kikke hennes nye leilighet. Muligens litt småplanlegging av ferien senere på kvelden (To ukeeeeeeeer!!!).

Ha en god en :)

LCH
07-09-2013, 16:48
God lørdag morgen fra Hyannis på Cape Code. I dag går turen videre til Newport i Rhode Island, før ferien ubønnhørlig er over på søndag. En liten trøst er at hjemturen byr på nytt selskap på longhaul, og ny flytype. (BA 744)

Utflyttet
07-09-2013, 18:44
Stand 11, men kan sikkert få den flyttet den til 171? :p

Det ble 13, det er et helt OK kompromiss. :)

God nærhet til saniteten etter en lite gjennomtenkt time på 5F. Hadde mest lyst å gjøre det i baklommen til 5D, men det er en annen historie.

-A