PDA

View Full Version : Go mandag fra Forus!

sirpjalle
02-09-2013, 06:55
ZZZZ fra Forus! Kjenner på meg at det har vært en hard helg gitt, så nå skal det være godt å komme på jobb og slappe av! :D

Ha en fin en forumister! :)

Someone
02-09-2013, 06:57
Mornings fra Oslo. Har tatt tranen min så er klar for å dra på jobb. Her dundrer månedsrapportering og budsjettprosessene videre. Håper riktignok den nye mobilen snart er klar så jeg kan få tilgang på jobbmailen hjemmefra....,aner ikke hva som venter med hver morgen nå. I kveld blir det å trå til på fotballbanen, lenge siden siste seier nå. Ha en fin dag

Hickok
02-09-2013, 07:40
God morgen fra Bergen. Her blir det er relativt rolig dag, helt uten flyging. Kjenner i grunnen at det ikke blir feil. I morgen, deriomt, er det på an igjen med tur til Bodø, og videre til Narvik på kvelden. Retur til Bergen fredag morgen. Det ser ut fortsatt ut til at 200k poeng på innenlands alene innenfor kalenderåret er innenfor rekkevidde, og jeg er ikke sikker på om jeg liker det..

Savipix
02-09-2013, 08:07
God morgon från Arlanda,

Sjunger på Boomtown Rats mest kända melodi, enough said!

pgaa
02-09-2013, 08:46
God morgen fra en av #Ruters hvite, som har stått stille snart 7 minutter på Sinsen. Men når en er igang igjen er målet, å komme seg frem til jobb. Etter jobb, er det ikke stort på programmet - tross alt mandag. Ha en flott dag :)

DY_ENZV
02-09-2013, 09:18
God morgen fra forelesningssal CF01 på moholt! Her er det innføring i skatterett på menyen! Nok en ny uke med student hverdagen! Ha en fin uke :-)

LN-FHU
02-09-2013, 09:20
Redusert morgen fra Trondheim
Kjenner fremdeles bursdagsfeiringa på kroppen....men du verden så artig det var :D :D
Første høstmnd. er her, og vi kjører på med jobb og greier.I motsetning til flere andre synes jeg mandager igrunnen er ålreite dager ;) ;)

Ha en strålende dag folkens :fly :fly :fly

Fnate
02-09-2013, 11:03
God dag fra Hong Kong. Relativt grei utsikt fra rommet.

Hadde en helt fabelaktig flight over med Cathay. Nå skal det taes en tur i poolen før det blir litt mat og muligens en svipptur ut til Lamma.

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20130902_161457.jpg

Cheerio!

OJB
02-09-2013, 11:52
God formiddag/Ettermiddag fra Forus,

Her man i gang med å planlegge det neste året for neste fase i prosjektet , kalt fase 2.
Mange spennede oppgaver står for døren.
Det blir nok å ta seg til i neste uker,måneder og år.
I kveld skal det bli første kveld på lenge uten at mobiltelefonen følger operativt vakt.
Det kan være godt en periode.
Ha en fin dag og god uke.

Ruby
02-09-2013, 12:30
God dag fra OSL, her skinner solen og det lukter parafin her jeg står å sikler på TG sin 777 å drømmer meg noen å tredve dager fram i tid. Du verden.
Ha en fin uke.

Bizflyer
02-09-2013, 12:53
God litt over lunsj fra det Sørlandske!

Grått her i dag, og jeg har vært hos tannlegen og fått borret opp et par hull. Alltid like festlig hver gang. Det gjør vondt både i munnen og i lommeboken av slike besøk.

Ingen andre planer for dagen heldigvis. Kjenner at de 5,5 timers søvn jeg fikk i natt var noe i underkant, så en liten lur ville nok gjort godt. Må bare pønske ut en lettvint middag først til meg og bandittene.

Godt man kan glede seg til helga iallefall!!

BF:cool2

Savipix
02-09-2013, 13:05
Säger det igen.... MÅNDAG!

Martin
02-09-2013, 13:23

Har de mer enn en kjent?

God mandag fra Berger. Her trøstes det med at det skal jobbes bare to mandager til, for om tre mandager er jeg akkurat nå mest sannsynlig i securitykø på OSL. "Then I'm leaaaaavin' on a jetplane, and I actually know when I'll be back again...."

Ha en god en ;)

LN-MOW
02-09-2013, 13:48

Banana Republic ? :p

G'morgen.... Her i vestsørøst skal det kjøres til South Carolina i dag. Og tilbake. Kona dro over igår, sammen med Svigermor. Skulle vel blitt månelyst om jeg 'glemte' å hente henne .. har har....

Varmt og klamt .. torden, please!

LN-CMN
02-09-2013, 13:53
God formiddag fra BI Nydalen, bra start på dagen med heftig budrunde som resulterte i kjøp av leilighet på beste vestkant :) Happy day!

TOS_EBG
02-09-2013, 18:58
God 5 på midnatt fra Thai Royal First Class Lounge på BKK!

1 times full body massage gjorde godt, nå er det 1A til MXP som venter. Back to reality utpå ettermiddagen i morgen.

Tommy777
02-09-2013, 19:35
God dag fra Hong Kong. Relativt grei utsikt fra rommet.

Hadde en helt fabelaktig flight over med Cathay. Nå skal det taes en tur i poolen før det blir litt mat og muligens en svipptur ut til Lamma.

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20130902_161457.jpg

Cheerio!

Ser hva Fnate tenker. "Dersom fattern ikke hadde vært så kjip hadde vi bodd der borte" ;) :D

God eftan fra Sirmione og Flyprathotellet. Akkurat koser oss med en flaske Prosecco på balkongen mens solen er på vei ned. Sen middag ala Italia, poolslaraffenliv i morgen før Arena Verona og Aida i morgen kveld

Ståle
02-09-2013, 19:43
Fnate: Balja med blå/rød skorstein til kai nermest dere er søstra til Pearl Seaways som går mellom Oslo og København! På morran og kvelden kan du også sikkert få med deg Ji Mei (ex. Jahre Line Prinsesse Ragnhild bygget i 1996)! ;) Hun har en stor J på skorsteinen.

For en dag, nå er middagen snart på vei her og det blir tidlig kvelden....

Fnate
02-09-2013, 22:48
Ser hva Fnate tenker. "Dersom fattern ikke hadde vært så kjip hadde vi bodd der borte" ;) :D

He he, din skroting.

Fnate: Balja med blå/rød skorstein til kai nermest dere er søstra til Pearl Seaways som går mellom Oslo og København! På morran og kvelden kan du også sikkert få med deg Ji Mei (ex. Jahre Line Prinsesse Ragnhild bygget i 1996)! ;) Hun har en stor J på skorsteinen.

Oj, kult. Danskebåt i Hong Kong!

Martin
02-09-2013, 22:52
På morran og kvelden kan du også sikkert få med deg Ji Mei (ex. Jahre Line Prinsesse Ragnhild bygget i 1996)! ;) Hun har en stor J på skorsteinen.

Jahre Line bygget vel ikke Kiel-ferger i 1996? Ble ikke de Color Line tidlig på 90-tallet?

Twin Otter
02-09-2013, 23:00
Wuhu. En kveldsvakt unnagjort, en igjen og så er det fri til mandag. Kaizers på onsdag! Gleder meg! Og i kveld fikk bookingfingeren litt trim også. Sweet.

LN-MOW
02-09-2013, 23:39
Og da er fryser'n full av hash. Høsten er reddet! :up:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/971481_10151568220616036_1078000871_n.jpg

Ståle
03-09-2013, 10:11
Jahre Line bygget vel ikke Kiel-ferger i 1996? Ble ikke de Color Line tidlig på 90-tallet?

Ups, 1966 skulle det være! :D

Fnate: Star Picses er også gammal Østersjøferje, og ble samtidig med nåværende Pearl Seaways opprinnelig bygget for trafikk Stockholm - Åbo men de gikk ikke lenge der før søstrene forsvant til Asia. Nettopp trafikken i Asia er også grunnen til at det finnes endel Asiatiske trekk i suitene på Pearl Seaways.