PDA

View Full Version : God Torsdag?


Fnate
29-08-2013, 06:18
Dra meg baklengs inn i fuglekassa. LA (pun vart intendert) meg for tidlig igår og voknet med et brak kl 03:50. BALLE!!! 9-timers jet-lag er ikke like gøy nå som før. Grrrr...

Anyway... God morgen fra Lillestrøm. Kontor i dag, ja.

Kos døkk.

Someone
29-08-2013, 07:25
Mornings. Ikke bare elefanten som er oppe tidlig. Et kjøreoppdrag for kona først, så er vel på jobb til sju. Der venter mer arbeid med månedsoppgjøret, samt diverse strategi og budsjettall. Sånn går nå dagene, men det blir penger ut av det også :p Ha en fin dag

SudCaravelle
29-08-2013, 07:33
God morgen fra Røa. Sud var førstemann opp, så jeg hjelper svigermor med en fjong avskjedsfrokost. Om to timer bærer det ut til OSL hvor Qatar skal fly oss hjem hele bunten.

Nyt dagen...

sirpjalle
29-08-2013, 07:46
God morgen fra Forus!

Urk og atter urk! Blir en lang dag dette, gå litt tidlig i dag, får elektriker på besøk, hvoretter det er å ta turen til Ikea av alle ting og stappe bilen full. Hmmmm, sånn går nu dagan.

Ha en fin en forumister! :)

LN-FHU
29-08-2013, 08:48
Mornings fra bartebyen
I likhet med Someone sitter man med månedsoppgjør, men tallene er sikkert i litt mindre målestokk vil jeg anta.....?
Idag blir det overtiiiiiiiid - crap on a stick !! Det betyr Fjordland overtidsmat og myyye kaffe.

Well....ha en floitters dag :D :D :D

Ståle
29-08-2013, 08:59
God morgen fra Oslo, kontor inntatt og kaffekoppen er snart tom igjen.

Sånn går nu dagan....

Ha en fin dag.

LNv22
29-08-2013, 09:33
God morgen fra Oslo!

Stor dag med privat charter til NCE!

Skal vel bruke den neste halvtimen til å ferdigstille pakkingen, før jeg tar en kort frokost og setter kursen mot GA-terminalen på OSL. Ikke noe vits å være for mett da cateringen ombord etter planen skal være "uten sidestykke" ;)

Ønsker alle en flott torsdag!

Bizflyer
29-08-2013, 10:10
God morgen fra det Sørlandske!

Ble Statoil boller til frokost i dag. Skikkelig helsekost ja!
Har flere møter utover dagen så denne dagen skal nok også få ben å gå på.

I kveld skal man overhøre en forsvarspolitisk debatt. Kan ikke si at partiene er så ivrige på å snakke forsvarspolitikk i disse dager. Så kan bli greit å høre hva de mener om det da.

Nuvel, fortsatt god aften!

BF:cool2

TOS_EBG
29-08-2013, 13:12
Hupp fra Gullstua på OSL!

Her har man tatt madammen med på DM-tur og kom ned fra TOS med SK 4409. Nå går turen videre til FRA med LH før OZ skal bringe oss til SIN via ICN, og sete 1A og 1K er reservert på OZ 542 senere idag.

I SIN venter 1 natt på Grand Hyatt og 2 netter på Raffles(!) - gleder meg.

TOS
29-08-2013, 13:37
Goddag fra SAS-loungen på OSL. Herfra går turen videre til Lisboa for noen konferansedager i varmen ..

LN-MOW
29-08-2013, 15:42
God morgen herfra også! Stor dag i Amerika! Årets college football sesong åpner med brask og bram i kveld, og her i sørøst (SEC) åpner fruens Gamecocks (University of South Carolina) i kveld mot North Carolina. Styrkeforholdet er omtrent som om Someone's lag skulle møte Vålerenga, men det er gode penger for 'mindre' skoler som NC. College Football er forøvrig en av de aller største idrettene her borte, og enkelte skoler har tribuner som tar over 100.000 tilskuere. Dette er religion for mange.

Så da får vi håpe på flere slike fra Jadeveon Clowney. :p

http://www.youtube.com/watch?v=ENuZHnQlqX0

Ellers vanlig arbeidsdag i dag .. Labor Day Weekend på gang, men skal jobbe lørdag og søndag ..

OJB
29-08-2013, 16:49
God ettermiddag fra Forus,
Her går dagene unna etter ferien.
Travelt er det i forbindelse med de-mob av boreriggen vår som gå av leie neste tirsdag.
4 år med produksjons boring er ferdig og nå blir det en en god del etterarbeid og erfaringsrapporter som skal lages ut over vinteren.
Dette gjøres for at vi skal kunne ta i bruk erfaringene til neste fase på feltet.
Ha en fortsatt god dag alle.

learjet
29-08-2013, 21:29
God kveld fra Fjellhamar

Her sitter man på kontoret og venter på at noen finnmarkinger og trøndere skal få slaktet fisken sin, så man kan få gjort klar litt dokumenter..... Er en smule spent om hvor sent det blir i kveld. Men det er nok ingen tvil om at jeg er hjemme godt etter midnatt en gang.... Og for sikkerhetsskyld så har min nærmeste kollega fri i morgen, så da må jeg nesten komme ganske tidlig i morgen også.... crap..

Jaja, hva gjør man ikke for å holde verden med norsk laks :)

S

Discus
29-08-2013, 21:33
Pokker, nå har jeg bommet, august og september er for kort! Jeg som trodde begge månedene hadde 42 dager :headbang Her er det bare å kvesse blyanten og stå på. :drunk:

JoeW
29-08-2013, 22:01
God morgen herfra også! Stor dag i Amerika! Årets college football sesong åpner med brask og bram i kveld, og her i sørøst (SEC) åpner fruens Gamecocks (University of South Carolina) i kveld mot North Carolina. Styrkeforholdet er omtrent som om Someone's lag skulle møte Vålerenga, men det er gode penger for 'mindre' skoler som NC. College Football er forøvrig en av de aller største idrettene her borte, og enkelte skoler har tribuner som tar over 100.000 tilskuere. Dette er religion for mange.

Vi får nå se da. Som en "tar heel" fra lille UNC mener jeg stadiumen på skolen etter siste utbygging "bare" tar 63,000 tilskuere. For college football altså. Og det fylles da opp.

LN-MOW
29-08-2013, 22:10
Vi får nå se da. Som en "tar heel" fra lille UNC mener jeg stadiumen på skolen etter siste utbygging "bare" tar 63,000 tilskuere. For college football altså. Og det fylles da opp.

62980 . ;)

Verdt å merke seg at man må ned på 15. plass på USA's største stadioner før man kommer til et stadion som ikke er for college football.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_American_football_stadiums_by_capacity

TriStar
29-08-2013, 22:21
God ettermiddag fra Aeropuerto de Carrasco i Montevideo. Har nå begynt på den lange hjemreisen til Norge via AEP-EZE-GRU-IST-OSL. Første etappe er med Skyteam-medlem Austral, så man er bekvemt innlosjert i Sala VIP. Forøvrig er terminalen her bare 4 år gammel, og faktisk ganske pen.

Et par snapshots fra Sala VIP:

http://img.tapatalk.com/d/13/08/30/ynudeguh.jpg

http://img.tapatalk.com/d/13/08/30/yve6ujep.jpg

Ha en aldeles fortreffelig dag:)

JoeW
29-08-2013, 22:34
62980 . ;)

Verdt å merke seg at man må ned på 15. plass på USA's største stadioner før man kommer til et stadion som ikke er for college football.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_American_football_stadiums_by_capacity

Godt... Synes dog det nesten er enda mer interessant at vi i tillegg til fotballstadionen med sinde 62980 plasser, har 21,572 plasser i basketball-arenaen innendørs. Det er vel nesten Telenor Arena... for college basketball.

LN-MOW
29-08-2013, 22:39
Der er dere faktisk nummer 9 .. ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_basketball_arenas_by_capacity

Suverent størst er Syracuse med 34.616 ...

petter380
29-08-2013, 23:05
Pokker, nå har jeg bommet, august og september er for kort! Jeg som trodde begge månedene hadde 42 dager :headbang Her er det bare å kvesse blyanten og stå på. :drunk:

På tide å ansette flere folk, eller prioritere oppdrag bedre - vi kan snakkes mer om det om 3 uker på MD'n ;)

Discus
29-08-2013, 23:11
På tide å ansette flere folk, eller prioritere oppdrag bedre - vi kan snakkes mer om det om 3 uker på MD'n ;)

Hadde alt vært primærjobb og betalt, så. Det skjer litt annet også ;)