View Full Version : God tirsdag morgen
Her er man på plass på kontoret og alt er flott
Ser fram til en nogenlunde grei dag, før dagen avsluttes med baking....:p
Ha en flotters dag :drink
Mornings fra Storokrysset. Noen minutters blomstring mens jeg venter på riktig buss. Ser ut til å bli sol og pent, men er definitivt slutt på å ikke ha på jakke. Kurs store deler av dagen før jeg må ta med noen indiske kolleger ut på middag.
Mornings fra kontoret, formen idag er mye bedre enn gårsdagens men man er fortsatt noe sliten etter en litt hard Kieltur. Regner med at lommeboka til Bizflyer er glad for at jeg for en gangs skyld dro på kjøpesentercruise! Til helga blir det sikkelig båttur igjen med Crown Seaways, bare fredagen kan skynde seg litt først!
Tannlegebesøk venter i tretida, dersom kjeften er noenlunde inntakt etter det oppholdet der satser jeg på et overraskelsesbesøk hos noen venner oppi Fnattown senere på kvelden.
Ha en fin dag!
Morn fra Oslo.
I teorien er jo det å gå på asiatisk tid så man våkner 8-tiden uthvilt veldig fint, men når forelesninger ikke starter før 1215 så er jeg litt mer usikker...
God formiddag fra TOS, grått med glimt av sol og det skal vel komme ned noe vått også....
http://weather.cs.uit.no/
http://weather.cs.uit.no/wcam0_snapshots/wcam0_latest_medium.jpg
På jobben er hele gjengen tilbake fra ferie (sjefen inkludert), så det er taktskifte fra og med i går så regner med at jobbreisekalenderen skal begynne å få innhold ganske snart.
T-9 til en langhelg i SIN sammen med kjerringa kona på DM-tur, det blir OZ og TG i F, samt Grand Hyatt og Raffles. Kjenner at jeg faktisk gleder meg litt allerede:cool:
Bizflyer
20-08-2013, 10:04
God formiddag fra det Sørlandske!
På plass på kontoret og i gang med dagens gjøremål. Fått ringt legen også. En hersens infeksjon i et sår i beinet vil ikke gro til tross for 5 dagers antibiotika kur. Må nok sterkere lut til her. Noe dritt er det. Bare så vidt jeg får på sko nå. Så da blir det besøk hos han etter lunsj. Får håpe jeg slipper amputasjon.
Til helga blir det sikkelig båttur igjen med Crown Seaways, bare fredagen kan skynde seg litt først!
O du vantro! Måtte alle dine kameler få flatlus!:old
God moorgen vestsørøstfra! Her venter vi inn tordenvær klokken 09:45 ifølge The Weather Channel .. Krabbet noen grader opp igjen, så nå er det litt nærmere normalen for årstiden. Solen holder seg imidlertid unna.
Dagen er helgens siste fridag og den skal for det meste nytes i ro og fred. En liten tur ned til Target er imidlertid nødvendig.
God ettermiddag fra Forus,
Det ble en travel start på halvåret etter ferien. Slik er det i en bransje som går i høygir.
Uken er preget av gjøremål i forbindelse med ONS 2013 og tilhørende sosiale arrangementer på kveldstid.
Ha en fin dag folkens
Tannlegebesøk venter i tretida, dersom kjeften er noenlunde inntakt etter det oppholdet der satser jeg på et overraskelsesbesøk hos noen venner oppi Fnattown senere på kvelden
Vær snill med Fnattown da. Du som er sånn cruise interessert vet sikkert at første huset i Lillestrøm (Lurkahuset) com cruisende inn elva til Lillestrøm? På mange måter var nok det Øyerns første cruiseship. Så da kan dere jo feire det i kveld?
God morgen fra Seattle. Gårsdagen ble tilbrakt på jobb i Bellevue (der et annet forummedlem også har vært) samt Everrett. Idag bærer det videre med bil til Portland for div møter og så fly til Oakland. Ååååh, som jeg gleder meg. Veldig gøy å kjøre bil.
Ha en fjong dag skrotinger!
God ettermiddag fra Bodø! Variert vær, og siste fridag på en uke nytes med å ta en lunsj på jobben, kaffe hos venner og sosialt samvær i kveld. Noen som sier man har for mye fritid? I morgen er det bare å kaste seg uti skolebusskjøringen med begge henda foran øynene, og med et godt humør, kun motivert av siste ukes slaraffenliv og dertilhørende Roger Waters konsert forrige onsdag. (Er SÅ glad at sommer- og høstturnus klaffa slik denne gangen!)
GERONIMO!!!
Mornings fra kontoret, formen idag er mye bedre enn gårsdagens men man er fortsatt noe sliten etter en litt hard Kieltur. Regner med at lommeboka til Bizflyer er glad for at jeg for en gangs skyld dro på kjøpesentercruise! Til helga blir det sikkelig båttur igjen med Crown Seaways, bare fredagen kan skynde seg litt først!
Var med Crown sist helg. Håper de har rekki å fylle opp prammen med øl igjen, for har en følelse av at vi drakk opp det meste de hadde...
AirbusTrond
20-08-2013, 20:19
God aften fra Berlin. Her sitter man på sin suite og ser utover Spree med et glass musserende. Dagen har i hovedsak dreid seg om å slappe av. En interessant tur rundt Tempelhof ble det også tid til. Det er ellers en del nordmenn i byen. I går møtte jeg en raring (som meg). Ellers tror jeg ikke at Marit og Bjarne er her, for de ble bare omtalt av nabobordet. God tirsdag videre!
God morgen fra HNL
Planen for dagen: Ikke så mye, kanskje en tur til andre siden av flyplassen for å kikke på resultatene av noe som skjedde før foreldrene mine ble født.
Gårsdagen ble hovedsakelig tilbrakt bak rattet på Wrangleren. Shuttlesjåføren (til Hertz), som påstod at det kun ville ta 1,5 time å kjøre rundt øya (uten pauser), er en løgnhals! Men hadde mer enn nok tid, så det skapte ikke noe problem.
Solen skinner, og jeg antar at det er varmt ute.
Ha en fin dag/kveld forumister :)