View Full Version : Happy Onsdass'mårning!
DY7001 TQY 17:45 ED 16:10 TD 186 JFK 58D
Noen som har bekjente i Mohave? Vi trenger en Airbus, helst to! :colgate:
... ja, også regner det.
Sjallabong fra *GM.
ENGM 911
14-08-2013, 05:49
Vestre gravlund er stappa, velg og vrak Mr Thomas.
God morgen fra baksiden av 180-feltet OSL. Nada stress her, vel vitende at jeg snart skal hjem og ikke tilbake før i morgen natt. Kaffeslurping til tunga blir koffeinmarinert, skal bli godt å nyte en god kopp varm te uten sukker......kødda ;)
Twin Otter
14-08-2013, 05:54
O'hoy fra Forus. Kaffeslurping, forumlesing og generell flynerding innimellom de vanlige arbeidsoppgavene har stått på programmet her også de siste timene. Kjenner det skal bli uendelig digg å finne loppekassa om en drøy times tid og håper jeg får sove i fred. Lenge!
Ha en fantastisk fisefin dag forumister! So long!
SudCaravelle
14-08-2013, 06:34
God morgen fra Emiratene, full rehabilitering i går med svømming, nesten sunn mat og nesten 10 timer søvn!?!? Vurderer en copy/paste av det i kveld da det blir en tøff finalehelg for ensomme menn i UAE.
Par godmøter og en kundelunsj står på innsatsprogrammet.
Nyt dagen.
Mornings. Merker jeg har et eller annet rusk i kroppen som forsøker gjøre dagen litt mindre behagelig. Stolleken har jeg også tapt, så ser ut som jeg må flytte fem meter lenger bort på jobben for at kabalen skal gå opp. Hvilket betyr jeg må leke PC-montør....noe som ikke er en favorittsyssel. Og for å toppe det så har kona trumfet gjennom besøk på både Maxbo og Ikea i kveld. Hjalp ikke en dritt å løpe rumdt i ring og veive med armene for å slippe. Tjohei
sirpjalle
14-08-2013, 07:46
God morgen fra Stavanger.
Fremdeles ferie, og fremdeles jobbing i heimen. Men det begynner å bli lys i andre enden av tunnellen nå. 3-4 sponplater igjen, så kan man begynne på favoritten sin, sparkling.... NOT! :drunk:
Nuvel, ha en fin en forumister! :)
God morgen!
Koffertpakking på høyt nivå her, reiser via OSL til EVE i dag for kundearrangement der oppe i Nord. :) 4 dager med mye tjo og hei er nok til å få en voksen mann sliten på forhånd.. hehe
Dropper wrap`en i dag, men satser ppå flere muligheter til å prøve den (igjen) neste uke. Kroppen har alt levert protestskriv, men vurderer faktisk å prøve den kyllingsalaten mange skryter av. Vet ikke om kroppen min er kompatibel med salat men....
Ha en fin onsdag!
Kim
Tally-ho fra Trondheim
Heavy dag med myyyyye overtid -nuff'said
Sliten.no,trøtt.no,dritt.no og alt det der.....
Ha en bedre dag :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
God morgen fra Lillestrøm... Vanlig kontordag idag, før opphavet har bestemt at man skal på Ekeberg grevlingsentral for å spise grevling.
Ha en fin en.
Chriscross
14-08-2013, 09:18
Alene hjemme i solskinnet i BGO og venter på krisetelefon fra barnehagen. Håper den ikke kommer.
God morgen fra hovedstaden, i tillegg til flere andre er det kaffeslurping og littegranne forumtitting midt i alt det andre jobben sørger for jeg må drive med.
Suget etter å fly litt i F er svært stor nå som en minst like reisegal kollega har kommet tilbake fra ferie, skal titte litt i kontoene mine hos DNB ikveld og se om jeg ikke kan få kjøpt 50 pluss 50k miles! Mulig du får en øl også Bizflyer.. ;)
En vennine inviterte meg med lommebok ut på italensk ikveld, så da slipper jeg å kokkelere middag heldigsvis, og dersom opphavet er hjemme i morgen satser jeg på noe grillings der! Greit å bunkre opp med litt mat før helga på Color Fantasy!
ha en fin dag!
Bizflyer
14-08-2013, 09:53
Guten mårnings fra det Sørlandske!
Ble en utmerket middag på Restaurant Sjøhuset i går og mye god vin.
Sov dårlig i natt, men har karret meg til kontoret og gjennomført dagens første møte.
Blir dårlig med ettermiddagshvil også i dag da guttungens fotballsesong (dessverre) er startet opp igjen og far må være sjåfør og heiagjeng.
Får prøve å legge meg tidlig i dag da. Er det ikke helg snart?
BF:cool2
God formiddag fra Vardø Lufthavn Svartnes. Har forvilla meg hit ut (og finner ikke veien tilbake før lørdagsettermiddag) for å jobbe litt :)
Jadda jadda jadda .. da var det klart for nok en arbeidsuke. Heldigvis varer den bare tre dager, og så har jeg fire dager å hvile ut på. :up:
Skolestart i dag .. husker da det var seriøse greier. Nå er det bare baklys som forsvinner ned oppkjørselen. Forsåvidt greit for meg, det ... ;)
Skyet, 22 grader, muligheter for 'scattered thundershowers' .. eller på godt norsk; -Har ikke peiling på hvordan været vil bli .....
Noen som har bekjente i Mohave? Vi trenger en Airbus, helst to! :colgate:
... ja, også regner det.
Sjallabong fra *GM.
Du kan få låna en MD eller två av mig :)
Full fart även i den blå fyrkantens OPS. I morgon är det halvdag innan jag tar mig västerut. Ha en fin kväll!
God ettermiddag fra Torp, her slapper man av etter en nok lang dag helt fra sent kveld... Blir godt og endelig få sove litt :D Så er det studiestart fra mandag igjen... Men men :)