Log in

View Full Version : God mandag

LN-FHU
12-08-2013, 06:38
Da erre mandag og på'an igjen (",)Ser ut som dagen idag blir ganske så hektisk gitt, men det skal nok gå bra. Trondheim kan melde om øse-pøsevær idag og 14 grader. Ha en strålende dag (",)

Ståle
12-08-2013, 06:39
Forløplig er "grynt" dagens ord her i heimen dersom det per definisjon kan kalles et ord. Frokosten fortæres i dette øyeblikk og et kjapt titt ut av vinduet avslører at det kan være håp om sol idag. Tempen aner jeg ingenting om men shortsen skal på!

Merker det på formen nå at det er enda godt jeg ikke har noen andre planer enn å kose meg med tv-en ikveld!

Ha en så fin mandag som det er mulig å ha!

Someone
12-08-2013, 07:02
Mornings fra Oslo. Et par antydninger til blåmandag, men kommer vel i gang. Første fotballkamp etter ferien, så får man se hvor mye jeg halter i morgen. Ha en fin dag

Chriscross
12-08-2013, 07:06
Opphold i Bergen. Siste uke hjemme før en må gi tilbake til fedrelandet.

SudCaravelle
12-08-2013, 07:08
God morgen herifra også.. Litt sen kveld i går igjen med en Ganske så rå middag på Rhodes Twenty10 (http://www.rhodestwenty10.com/)som er flere ganger kåret til den aller beste restauranten i Dubai (blant 5.500). Bra var det og mye og drikke.

I kveld reiser kompis, så det blir nok rolig aften hjemme med noe filippinsk mat.

Nyt dagen..

Henshaw
12-08-2013, 08:18
I Vietnam plasker det ned så man er for øyeblikket parkert innendørs med iPad og de to engelskspråkelige filmkanalene. Hadde ikke protestert om sola hadde returnert, men man har fortsatt tid før man farter hjem på lørdagen

ENGM 911
12-08-2013, 08:26
Ho hooo. Nix blåmandag, nix skallebank, nix arbeid men derimot rett i loppekassa. Siste nattvakt er unnagjort så nå skal døgnet snus. Alltid like artig å se nepa i speilet når man våkner rundt 1400. Ikke engang Axe-effekten biter på da.

Tenkte forresten hvor gal flyverden egentlig har blitt. Før stappa man noen plastikkslanger i øra og bægga til Limahl og Boney M på en ultramoderne B742 eller DC-10. Man fikk fludium i bøtter og spann og kom på en real snurr, men vi "satt stille i båten". I dag er det oppstandelse om det ikke er internett, AVOD, barnefrie fly, skyinteriør og maks tre meter å gå til gaten. På flyplassene må det være sjokomokkokaffelatte med to kilo sukker fra en overhypa amerikansk kaffekjede og flust med stikkontakter til iPad iPhone iMac iPod og selvsagt det feteste bredbåndet som er å oppdrive.

Lurer på hvorfor man egentlig serverer fettiser i gullstuene rundt omkring. Det er jo bare sååå 2012. NATTA ;)

Hagen
12-08-2013, 08:26
God morgen!

Mandag og jobb men idag begynner Radioresepsjonen igjen! YES!

sirpjalle
12-08-2013, 08:27
God morgen fra Stavanger.

Noen begynner på jobb denne uken, og andre har fri denne uken. Hva står på tapetet i dag? Jo i dag skal man leke rive Rolf og rive et stykk soverom. Så i morgen er det manneshopping på Monter eller noe slik og sette i gang og rebygge rommet.

Ha en fin en forumister. :)

Fnate
12-08-2013, 10:44
God morgen fra Gaustad. En hard jobbhelg ligger bak meg. Nå er det kontoret som venter.
En kompis har i tillegg lurt meg ut på en laaaaang sykkeltur i kveld, så dette blir en tung dag!

På den positive siden: Hadde første tur i GO igår. HAU-OSL. Eneste ledige sete var ved siden av meg.

Ha en fjong en.

Savipix
12-08-2013, 11:05
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Första dagen efter semester, need not say more.

BSSW
12-08-2013, 11:16
FEEEEEEEERIE!!!!! :colgate:

I dag skal man bl.a. fjerne noe av det på toppen av hodet, og flytte seg fra Egersund til Tananger.
Mere planlegging til HNL-turen må også unnagjøres.

Sol ute, men liker ikke skyene i horisonten. Grei temperatur er det i det minste :)

Ha en fin dag forumister :)

Martin
12-08-2013, 12:45
FEEEEEEEERIE!!!!! :colgate:

Gni det inn :angry:

Urk fra hølet ved siden av E6.

Noen påstår at svaret på meningen med livet er 42. Jeg googlet meg opp på det i går, og fant ut at svaret var 42, men at man først måtte skjønne et uhyre komplisert spørsmål. Jeg syntes ikke det var så vanskelig jeg: "Hvor mange dager er det til Martin sitter ombord i en A319/320 fra British Airways på veg til ferie?" :colgate:

Nuvel. Kortarmet, så ingen ermer og brette opp, så da er det bare å sette i gang.

Hævv a gudd vånn :)

Bizflyer
12-08-2013, 12:50
God litt over lunsj fra det Sørlandske kontoret.

Greit vær, men en del vind her i dag.
Ingen store planer utover jobb i dag, annet enn å mekke en lasagne til middag. Hverdagen er begynt igjen tydeligvis, og jeg merker at det er en kamp å komme over i vanlige rutiner igjen. Sov dårlig i natt gjorde jeg også. Drømte voldsomt fra jeg sovna til jeg våkna, så var helt utslitt etter disse kaotiske drømmene.

I kveld reiser kompis, så det blir nok rolig aften hjemme med noe filippinsk mat.
Nyt dagen..

vennligst fortell meg hvordan du kombinerer "filippinsk mat" og "nyt dagen". For meg er det meget selvmotsigende!:stir

BF:cool2

AirbusTrond
12-08-2013, 13:12
Ferien fortsetter.... Dagens gjøremål var å kjøpe en togbillett Varna - Ruse - Bucuresti, som skal brukes onsdag. Nå er strandbar inntatt og med Stella i glasset. Hyggelig her, inntil høyrøstede amerikanere inntok bordet bak. Fikk med litt historie i dag - disse anleggene er over 100 år gamle, og er artig ivaretatt som fortsatt badeanlegg, barer og serveringssteder, flere er nye av året, men ingen slår Cubo på musikk (dempet jazz) og atmosfære. Yngre og penere folk på Palm, så der passer jeg ikke. God mandag, blå eller ikke!!!

LN-MOW
12-08-2013, 14:37
Yayaya... g'fomiddag fra høydedragene i Nord-Georgia! Her er man fortsatt internett-, kabel- og telefonfri etter gårsdagens andre tordenvær, så lynet må ha plukket sitt mål godt. Går smått på 3G også, så det er nok flere enn meg som bare har dette. Godt jeg har fri idag.

Ellers skinner solen og så fort det blir noenlunde tørt blir det en runde med Deere'n ...

Jens W
12-08-2013, 14:46
Trondheim kan melde om øse-pøsevær idag
Bedre kjent som syndflod..