Log in

View Full Version : Gode spottesteder på Torp?

barteki
10-08-2013, 21:44
Heisann! Skal i morgen på TRF ettermiddag for å ta litt bilder så lurte jeg på om noen er kjent der nede og vet om en god plass for å ta bilder? Hørte også om den gamle flyplassen der hvor Dakota har hangar noen gode steder der? Tusen takk for svar på forhånd :-)

Twin Otter
10-08-2013, 21:48
De har egen spotterplattform på den store parkeringsplassen. Går du ut av terminalen gå mot venstre og følg stien opp på parkeringsplassen. Så finner du plattformen med god oversikt over apron og rullebanen.

barteki
10-08-2013, 21:53
De har egen spotterplattform på den store parkeringsplassen. Går du ut av terminalen gå mot venstre og følg stien opp på parkeringsplassen. Så finner du plattformen med god oversikt over apron og rullebanen.

Tusen takk for svar, men den plattformen vet jeg akkurat om, men tenke litt mer på andre siden den gamle flyplassen ved Dakota hangar? :)

Twin Otter
10-08-2013, 21:56
Kjenner ikke til andre gode spotteplasser på Torp dessverre....

barteki
10-08-2013, 22:01
Kjenner ikke til andre gode spotteplasser på Torp dessverre....

Aha men tusen takk allikevel! Får bare kjøre ned dit i morgen og finne noe selv :)

jameson82
10-08-2013, 22:03
Her ser du ifra plattformen ved Dakota http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117592

barteki
10-08-2013, 22:06
Her ser du ifra plattformen ved Dakota http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117592

Tusen takk! Men er det på Dakota`s side eller terminal side? :)

inger
11-08-2013, 11:20
Tusen takk! Men er det på Dakota`s side eller terminal side? :)

:) Følg skilting mot Dakota Norge (vei til venstre rett før du kommer til selve flyplassen/parkeringsplassene) Husker ikke akkurat hva det står på skiltene der, men mener det bl.a. står Dakota. Følg denne veien helt til Dakota, god parkeringsplass der. Plattformen ligger til høyre for bygningene :) Flott plass å stå :)

:) Håper du får en fin spotter-dag :)

:) Inger

barteki
12-08-2013, 15:39
:) Følg skilting mot Dakota Norge (vei til venstre rett før du kommer til selve flyplassen/parkeringsplassene) Husker ikke akkurat hva det står på skiltene der, men mener det bl.a. står Dakota. Følg denne veien helt til Dakota, god parkeringsplass der. Plattformen ligger til høyre for bygningene :) Flott plass å stå :)

:) Håper du får en fin spotter-dag :)

Vær der på Søndag veldig fin sted for å spotte! Men det begynte å pøse-regne så jeg dro hjem. Men planlegger noe i morgen for det blir en del trafikk der nede så hvorfor ikke stikke ned? Bor jo bare 10 minutter unna så haha kan være der når jeg vil :) Tusen takk Inger for tips og deler bildene på den gruppa vi prata om og her :-)

inger
15-08-2013, 11:32
Så nok denne for sent :) Sier fra når jeg bestemmer en tur ned :)

barteki
15-08-2013, 21:02
Så nok denne for sent :) Sier fra når jeg bestemmer en tur ned :)

He he, greit det! :)