PDA

View Full Version : Grod fedag

Fnate
09-08-2013, 06:26
Tidlig om morran, og Jeg skal ut og fly SAS GO til Haugebygda. Dette blir første test av det nye konseptet.

En hard jobbehelg, med overnatting på internatskole, venter.

Ha det fint i dag

kjeandersen
09-08-2013, 06:39
Zzzzz fra toget på vei ut av Indre Østfold på vei til OSL. Skal ut å fly min første ruteflygning på 5 år ( ja jeg veit det er flaut) Flyr i SAS GO til BLL. Ha en fantastisk morgen;)

Someone
09-08-2013, 06:59
Mornings fra Sandaker hvor jeg febrilsk prøver å huske alt jeg skulle ha med til Tjøme. Et møte i morgentimene før jeg håper å råne nedover E18 før lunsj. Der venter nok endel arbeid før morgendagens festivitas, og kjebner jeg Fru Slavedriver rett har jeg vel en lang "to do"-liste Ha en fin dag

Chriscross
09-08-2013, 07:12
Lettskyet i Bgo, satsaer på at det er tåkeskyer så vi får nok en fin dag. Blir en lett sykkeltur med kona og også litt jobbkurs på Eple mitt.

SudCaravelle
09-08-2013, 07:19
God morgen? Jeg lurer på om jeg er allergisk mot Kobe kjøtt da jeg ofte er fryktelig dehydrert og sliten dagen etter et slikt gilde?
Blir nok en del skygge og hydrering i dag etter fem timer på Al Qasr stranden som også har satt sine spor.

Nå er det bare å hoppe inn i tanksen til mor og vise kompisen de områdene han ikke har fått med seg her tidligere.

Nyt dagen..

Fnate
09-08-2013, 07:20
Gosh darn... I want domestic lounge :)

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/20130809_071727.jpg

Ståle
09-08-2013, 07:39
God morgen fra linje 435 på vei oppover fra sentrum, heldigsvis var det fredag når jeg stod opp idag! Med alle disse ukedagene som finnes er det alltid en like stor overraskelse å oppdage hvilken dag det er!

Ser at flere går i langbukse for tiden selvom det helt klart er shortsvær, ikveld går turen til Filtvet for en hyttetur og ei kasse med øl pluss mye annet godt er klargjort ;)

Ha en fin dag!

Peppep
09-08-2013, 07:51
God morgen fra BGO og SK246. Reiser i wrapklasse til KEF, er spent på resultatet. Måtte påpeke at bagasjen skulle pritagges, forrige gang jeg reiste herfra i C fulgte jeg ikke med og fikk ikke med tag-en. Bra statistikk, SGH. :rolleyes:

Ha en uuuudmerket dag.

Edit: og der ble midtsetet tatt.

fluxie
09-08-2013, 07:58
God morgen.
Rekrutten våknet 05:35 i dag, så det ble tidlig morgen i dag.
Rekrutten skal snart leveres hos svigers, slik at jeg og min bedre halvdel er klar for festivitas hos Someone i morgen.

Ønsker alle en flott dag!

BSSW
09-08-2013, 08:35
Guud mårning fra MOL

Her stod man opp ca 0520 for komme seg fra øya til flyplassen, heldigvis ikke hver dag man gjør det :p

3C på første flight, og 5E på neste :8:
Kommer i hvert fall hjem litt tidligere, og kan begynne på 3 uker ferie!

Ha en fin dag forumister :)

bardf
09-08-2013, 08:38
God morgen fra BGO og SK246. Reiser i wrapklasse til KEF, er spent på resultatet. Måtte påpeke at bagasjen skulle pritagges, forrige gang jeg reiste herfra i C fulgte jeg ikke med og fikk ikke med tag-en. Bra statistikk, SGH. :rolleyes:

Ha en uuuudmerket dag.

Edit: og der ble midtsetet tatt.

Hehe, wrapklasse var en av de bedre navna til nå;)

God morgen fra t-banens linje 6 på vei opp i skogen. Siste dag på ansattsamling.

Sola stråler!

Tommy777
09-08-2013, 09:40
Anti Wrapklassemorgen fra verdens beste flyplasslounge. Rosechampersen flommer, snart klart for annen etage

Peppep
09-08-2013, 11:40
Og da var man live fra SK4787, med både fungerende wifi og mobilnett. Hadde prøvd en samtale hvis det ikke var for at det sikkert er svindyrt.

Salaten var OK, terningkast 4. De hadde en musserende som var mye bedre enn forventet, og sitter nå med kaffe og cognac. Med lounge, doble poeng og ledig midtsete var det verdt prisforskjellen. :)

ToreD
09-08-2013, 12:10
Kvakk fra Norwegian VIPlounge OSL (Upper Crust)
Teste 787 til Køben på rad 5 og båten hjem i morgen. Noe sier meg dette blir en hard helg!!
Ha ei fin hælj folkens

Ruby
09-08-2013, 12:34
Phuu fra Side Resort, det endte med pakketur
På tampen av ferien, nyter atter en sol dag her nede. Vær meldingen hjemme har jeg ikke turt å sjekke. Søndag bærer det hjem igjen, pri 1 da blir å søke opp og booke DM tur. Ha en flott helg alle sammen.

LN-MOW
09-08-2013, 13:10
Tjoblings fra 1180 fot!! Her har det såvidt lysnet og det ser ut til å bli en noenlunde grei dag ..

Skadede Hund og Gamle Hund ser klagende i min retning .. går ut fra at det betyr at det er tid for frokost. Kun tre dager til helg !!

Cecilie
09-08-2013, 13:36
God ettermiddag fra Arendal. Straks til sentrum for å høre på Kåre. Kåre Willoch. Fin fyr.

sirpjalle
09-08-2013, 15:00
God ettermiddag fra et sted ikke langt fra Sirdalen.

GT kan trygt anbefales oppe i høyden, og den Hollandske gjesten er mer enn nok fyllt opp av fjord og fjell, sauebreking og bjelleklang.

Ha en fin en forumister. :)

Discus
09-08-2013, 15:16
God morgen fra Sunshine State. Nå venter snart AA og en 6 uker gammel Boeing for litt Tierpoint-påfyll. Dag Airlines stilte ikke med så gammelt fly tidligere i uka, det var bare 3 uker gammelt :). Fort gjort å bli bortskjemt med ny-fly-lukt og shiny kabin. Have a good one!

Tommy777
09-08-2013, 18:29
G'aften en time far ORD. Lufthansa F leverer på høyeste verdensnivå. Selv uten Comes de Taittinger eller Krug, slår de alt ned i støvlene fra innsjekk til landing. Til og med maten var panser fra ende til annen.

Og det å ha en seng i tillegg til stol i annen etage er jo beyond alt annet, til og med kubåser.

Godt man har en upcoming med samme materiell allerede neste søndag.

Skal forresten bli godt med helg

Klette
09-08-2013, 18:40
G'aften en time far ORD. Lufthansa F leverer på høyeste verdensnivå. Selv uten Comes de Taittinger eller Krug, slår de alt ned i støvlene fra innsjekk til landing. Til og med maten var panser fra ende til annen.

Og det å ha en seng i tillegg til stol i annen etage er jo beyond alt annet, til og med kubåser.

Godt man har en upcoming med samme materiell allerede neste søndag.

Skal forresten bli godt med helg

Ble det FCT med bil i FRA? Porsche eller MB? :)

Tommy777
09-08-2013, 18:41
Ble det FCT med bil i FRA? Porsche eller MB? :)

S klasse til, Cayenne S fra ;)

Bizflyer
09-08-2013, 21:02
Anti Wrapklassemorgen fra verdens beste flyplasslounge. Rosechampersen flommer, snart klart for annen etage

Trodde ikke du drakk homochampers????

Nu vel! God aften fra hytten!
Reker og hvitvin er fordøyd og øl og jeger er på plass i glasset. I tillegg er flagget heist!

Fortsatt god helg!
35472

Tommy777
09-08-2013, 21:05
Trodde ikke du drakk homochampers????

35472

He he.. Sier han som drikker Fernet wannabe. ;)

Bizflyer
09-08-2013, 21:07
He he.. Sier han som drikker Fernet wannabe. ;)

Fernet? Spagetti lakris drikk? Neitakk! Kun skikkelig tysk panserkvalitet, takk!!

Tommy777
09-08-2013, 21:07
Fernet? Spagetti lakris drikk? Neitakk! Kun skikkelig tysk panserkvalitet, takk!!

Som bilen din?? :D

Klette
09-08-2013, 21:10
S klasse til, Cayenne S fra ;)

Herlig. Det blir ikke stort bedre enn det. :)

Leste et sted at LH vil ta i bruk den nye S-klassen, modell 2014 (w222), i September på FRA.
Dette betyr i praksis at LH F bruker den noen måneder før den lanseres i Unaiten.
Noe å være obs på hvis noen planlegger LH F og digger en fet bil.

Bizflyer
09-08-2013, 21:12
Som bilen din?? :D

Din frekkas!
Er det rart jeg drikker?? :cheers: :drink

Tommy777
09-08-2013, 21:13
Herlig. Det blir ikke stort bedre enn det. :)

Leste et sted at LH vil ta i bruk den nye S-klassen, modell 2014 (w222), i September på FRA.
Dette betyr i praksis at LH F bruker den noen måneder før den lanseres i Unaiten.
Noe å være obs på hvis noen planlegger LH F og digger en fet bil.

Fett. Er en bil som kun kan nytes i baksetet, så den passer godt der.

Den jeg ble plukka opp i var an parafinbrenner.

Merk at de ikke kjører deg frem til døra lengre overhodet. De setter deg av ved A, veldig nærme bagasjeopplukk, det er under 5 minutt å gå. Kjeringa ble droppet av ved B tidligere i uka. Viktig å be om A ellers blir det litt av en trimmetur. Til flyet kjører de deg selvsagt fra terminalen

Tommy777
09-08-2013, 21:16
Din frekkas!
Er det rart jeg drikker?? :cheers: :drink

He he. Kun 3 nazikjerrer her i huset også, men to av dem blir straks britiske, så da regner jeg med å havne i samme båt som deg