PDA

View Full Version : God morgen


sk931
14-04-2006, 06:55
God morgen ...

Alle paa Forumet ønsket en god påske....

Ikke meget at berette så tidligt 0345utc regn og regn og regn


Hilsen
Ole

Dag Viking
14-04-2006, 07:04
God morgen fra the sunshine state. En lang onsdag er nettopp unnagjort, makset ut på flytiden i dag, Florida på kryss og tvers! Det har ikke regnet her på ca 6 uker, og 25 og sol hver dag.. Slitsomt!
God påske folkens!

EB
14-04-2006, 08:06
God laaangfredag morgen... I ettermiddag seiler vi nok en gang mot København - men denne gangen er vi 100% privat. Gleder meg til 8 timer i land i morgen. Ha en bedre fredag og enda bedre helg!

Bizflyer
14-04-2006, 08:35
God morgen fra Filippinene!

Her nede går folk og slår seg til blods i dag for å få litt ekstra påskelidelser, mens andre lar seg spikre opp på kors! Så her tar de påske"feiringen" seriøst!

Filippinene kan i dag by på solskinn fra skyfri himmel og 34 grader. Sjøen holder 28 grader mens pilsen holde de sedvanlige 4.

I går hadde jeg tidenes morsomste restaurantopplevelse. En idiot av en kelner!! Jeg bestilte en flaske rødvin til maten. Kelneren kommer med en flaske vin og forteller meg at dette er vinen jeg hadde bestilt! Nei, sa jeg. Det er det ikke. Yes sir, this is wine number 2001, your order, sir! Idioten trodde åpenbart vinene var nummererte og kunne også fortelle at nr 2002 var helt utsolgt. Jaja. Enden på visa ble at jeg måtte bort i vinhylla hans og finne den vinen jeg ville ha. De hadde jo tross alt 4 ulike rødviner og velge mellom. Så vinkunnskapene ligger helt i kjelleren her borte! Men, nå skal vi ikke skjære alle over en kam. Men man skal sandelig høre mye før ørene faller av!

Ha en laaaaaang fredag! Nå skal jeg hoppe i bassenget!!

BF:cool2

EB
14-04-2006, 13:02
Bizflyer! VG skriver om dette i dag...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303538

LN-MOW
14-04-2006, 13:20
God langfredag fra Alpharetta. Her pisker man seg for aa komme ut av sengen. Klokken er 6.20 og naa er det paa tide aa piske opp Lillegutten saa han kommer seg med skolebussen klokken 07.11.

Vaeret skal bli fint og varmt, Hadde 28 grader i gaar og i dag er det lovet minst 30 ..

FBU 4EVER
14-04-2006, 14:23
Og her på Nærsnes har man fått ORD og jetlag ut av kroppen med en bedre frokost!
Ha en fortsatt fin dag!

Farmer
14-04-2006, 17:19
God ettermiddag fra en gråværsdag i Mosjøen. Etter over en uke med kjempebra påskevær er vi tilbake til hverdagen, og det er jo hyggelig å være innendørs også.
Nå er det vel bare å begynne å tenke på en enkel pakking da jeg reiser til Thailand på søndag, og jeg må jo bare si at jeg gleder meg til det, selv om det blir en del reising med BKK som utgangspunkt denne gangen..

Bizflyer
14-04-2006, 18:14
Originally posted by Farmer


God ettermiddag fra en gråværsdag i Mosjøen. Etter over en uke med kjempebra påskevær er vi tilbake til hverdagen, og det er jo hyggelig å være innendørs også.
Nå er det vel bare å begynne å tenke på en enkel pakking da jeg reiser til Thailand på søndag, og jeg må jo bare si at jeg gleder meg til det, selv om det blir en del reising med BKK som utgangspunkt denne gangen..

Kanskje vi kan møtes på Erlings Beer Bar på onsdag eller torsdag????

BF:cool2

dc-8-63
14-04-2006, 18:57
God langfredag fra M/F Tacoma paa vei i fra et solfyllt Bainbrigde til et regnvaatt Seattle. Det ble en litt senere ferge etter Dobbel Latte og Apple Wrap paa Blackbird Bakery sammen med den lille italienerinnen.....og vaar lille Beagle gav oss en god latter paa morgenen, naar hun kom slepene med en "Garbage Disposal" som var litt stoerre enn henne og tyngre......naboen bygger om kjoekkenet...og hun hadde funnet denne blant skap etc. som skal kastes...

Someone
14-04-2006, 22:33
God Kveld fra beitostølen. I dag har jeg hatt årets første og trolig siste "planke"tur i og utenfor løypene. 20cm med nysnø gir masse glade