PDA

View Full Version : God morgen fra Forus!

sirpjalle
01-08-2013, 07:13
God morgen fra Forus!

Da var man på plass for en ny dag. Diverse på tapetet i dag og, men det hyggeligste å tenke på er at det er T minus 5 dager igjen, så er det atter en gang ferie! ^_^

Ha en fin en forumister! :)

baltazbot
01-08-2013, 07:24
God morgen fra Bangkok. En kort frokost ved bassenget her nu. Middag på lebua i kveld. God dag til alle :)

bergejm
01-08-2013, 07:47
God morgen fra loungen paa BEG. Tror jeg akkurat har blitt matforgifta av noe som skal ligne paa musli, haerlig..TK1082 til Istanbul om noen strakser for aa nyte noen dager der, skal bli godt. Ha en fin dag folkens!

Someone
01-08-2013, 07:55
God morgen. Sol og pent i hovedstaden, og ser ut som sommeren er tilbake. Begynte dagen med en liten forsovelse, men innen rimelighetens grenser for å være i sommerferien. Ser ut som lunchen vil bli inntatt på en nedlagt flyplass i dag før det bærer tilbake til Tjøme etter jobb. Ha en fin dag

Discus
01-08-2013, 08:00
God morgen, her ser det ut som ting skjærer seg fra starten av dagen, får håpe det tar opp litt, men frykter det værste. Straks opp til det store kjøpesenteret og litt kantinelunsj.

LNv22
01-08-2013, 08:09
God morgen fra gullstuen på OSL!

Boarding er i gang for SK4713 til FCO så det er vel på tide å rusle til gaten.

AirbusTrond
01-08-2013, 08:28
God morgen fra Hotel Odessos, Varna. Balkongen er inntatt med en kopp kaffe. Pussig nok, til august å være, er ikke himmelen helt blå, men svært lettskyet. Meldingene sier dog bare sol framover, som seg hør og bør. Storkoser meg ved Svartehavets perle. Og det skal jeg gjøre i 14 dag. God torsdag alle!

kimpe
01-08-2013, 08:45
God morgen fra Skaun!

Først en gratulasjon til min kommende frue som i dag tar over sin helt egen butikk! Måtte alle kjøpe sine julegaver hos Kicks Byhaven... :) (Reklame, beklager.. hehe)

Ellers går dagene med til masse forefallende jobbing etter sommeren her, snart tilbake i rute igjen. Hvorfor forsvinner ikke mailer og henvendelser av seg selv når man har ferie tro? Ferie medfører jo bare at man må jobbe dobbelt så mye når man kommer hjem.. hehe

Ny mnd, nye muligheter og feiring av litt bursdag neste uke... Utrolig hvor mange ganger man kan fylle 29 år gitt! :)

Ha en flott torsdag, snart helg med konsert under Olavsfest-dagene påspandert av Sparebank 1. Med Ølsmaking før konsert og hele pakka.. Tyder vel på at rentene kanskje er litt høye når de spanderer slikt? Så grillfest med venner lørdag... Det grues allerede til søndag her...

Tjohei, Kim

LN-FHU
01-08-2013, 09:06
Grå morn fra Trondheim
Her er man på plass,klar til dagens dont.Etter mnds.oppgjøret igår og i kombinasjon med ferie blir det en særdeles rolig dag på jobb. Har mottatt min ene kunde for dagen, og alt papirarbeid er ferdig :D :D
Egentlig grei å jobbe i ferien.....
Igår ble det indretjeneste av hele huset og ungene er til svogers, så idag når er hjemme fra jobb kan en bare slenge bena høyt og jekke en :drink

Ha en strålende dag :up: :up:

Bizflyer
01-08-2013, 12:39
God litt over lunsj fra det Sørlandske!

Kom hjem sent i natt med Superspeed, og etter å ha manøvrert mesterlig gjennom tollen, er hyllene i heimen nå supplert med både Jodlevæske, tøysevann og voksenbrus! Liker ikke å komme under minimumslager, så det er jo greit med påfyll etter en tørst sommer.

1 august betyr månedsavslutning på jobben og noen hektiske dager. Trofekjerringa skal jobbe i kveld og bandittene hos farmor, så jeg ser frem til en deilig filmkveld foran TV'en i heimen i aften. Mutters alene! Kan knapt bli bedre. Mulig jeg må smake på en voksenbrus eller 2 da i anledning anledningen.

Sola skinner, og jeg jobber inne! Da er det vel ikke så rart at jeg drikker.
Queen Victoria fra Cunard ligger utenfor her. Flott skute. Hadde ikke hatt noe imot en uke på den. Men jeg må i dagens anledning sende et olmt blikk til Hamar som ikke engang unnet meg 50 kr i Viking Lotto i går. Måtte de bli bitt av mygg opptil flere ganger som straff!

Nuvel! Back to bizniz!

BF:cool2

Savipix
01-08-2013, 12:45
God eftermiddag ifrån Skärhamn!

Solen ligger bakom molnen och vinden vägrar visa sig vilket gjorde att segelturen droppades till förmån för att skriva klart trip report från Norge Rundt resan. Stay tuned folks!

KLM 1200
01-08-2013, 13:47
God ettermiddag fra Ryfylke. Etter en ukes ferie i Skottland så er det godt og komme hjem igjen. Fikk også en Overaskelse fra Crew på SK4616 i går :) Ha en fin dag alle sammen ;)

LN-MOW
01-08-2013, 14:27
*GRYNT* !! Lite søvn i natt ... sent hjemme etter en forøvrig framifrå konsert med The Script og Train. Opparmingsband The Script fikk virkelig liv i massene og leverte på et helt annet nivå enn man vanligvis ser oppvarmingsband gjøre.

Hjemturen gikk gjennom stedvis ugjennomtrengelig regn med torden buldrende over. Hjemme var det full pakke og dunder og brak helt til 3-4 tiden .. Dermed urolige dyr og ikke så lett å få sove.

Velvel - stø tilgang av kaffe holder meg forhåpendtligvis våken ...

Peppep
01-08-2013, 15:58
God ettermiddag fra Bergen. Her ble det også lite søvn i natt, og jeg angrer litt på at jeg har lagt planer for hele dagen. Men en travel arbeidsdag er i hvert fall unnagjort, resten av dagens agenda er triveligere... hvis jeg holder meg våken.

Forumet er forresten lynraskt med 4G på bussen. Nærmere bestemt 43,8 Mbit. Teknologien, altså. ;) Husker fortsatt da jeg mobilsurfet med en supermoderne Nokia N82.

Ha en fin ettermiddag og kveld!

wilhelm
01-08-2013, 16:13
God kveld fra F-loungen i BKK, hvor god mat, Singha og Champagne nytes. 3 ukers rundreise i Asia er slutt...:(

w

SudCaravelle
01-08-2013, 16:24
God ettermiddag fra Røa hvor man camper hos svigers. Deilig med litt norske innslag igjen, som å drikke vann fra springen og betale bortimot 200 kroner for en liten lunch pizza på Olivia.

Nu et det straks min game bule Lorry som skal nytes med noen gode kollegaer :-)

Nyt dagen sier jeg..

Hypern
01-08-2013, 17:12
God ettermiddag fra Røa hvor man camper hos svigers. Deilig med litt norske innslag igjen, som å drikke vann fra springen og betale bortimot 200 kroner for en liten lunch pizza på Olivia.

Nu et det straks min game bule Lorry som skal nytes med noen gode kollegaer :-)

Nyt dagen sier jeg..

Ah du aner ikke hvor frustrert jeg blir over vannflasker som stadig hoper seg opp halvbrukte. Om man bor permanent i et slik land har man vel gjerne vanndispensere som kjøpes eller leveres på døra. Var ihvertfall det da jeg bodde hos en familie i Tyrkia en periode.

Uansett god kveld fra Conrad Hong Kong. Jeg tror ikke dette er verdt pengene (rimelig stivt prisa) sånn egentlig, men blås i det. Her er man på ferie og skal nyte hvert sekund. Kveldens flyging med Eva Airs Hello Kitty var virkelig morsomme greier. Her bader man plutselig i rosa. Hva jeg skal med de mange souvinerene jeg kjøpte/fikk vet jeg ikke, men kanskje gi det bort til noen?

Tommy777
01-08-2013, 17:39
Ahh.. Lorry. Bodde lenge i Uranienborgveien 9C, har blitt ett par paller pils på Lorry gjennom tidene... blir garantert ett par pils der på onsdag neste uke ;)

Mornings fra Chicago. Oppe gryyytidlig for ett par samtaler med Europa i dag. Kanonværet er tilbake etter litt regn i går.

I aften satser man på Lou Malnatis

Tommy777
01-08-2013, 17:40
Ah du aner ikke hvor frustrert jeg blir over vannflasker som stadig hoper seg opp halvbrukte. Om man bor permanent i et slik land har man vel gjerne vanndispensere som kjøpes eller leveres på døra. Var ihvertfall det da jeg bodde hos en familie i Tyrkia en periode.

Kjøleskap med vannkjøl/filter kanskje? Det funker ihvertfall her