PDA

View Full Version : Transfer Malaga/AGP

737-405
30-07-2013, 19:01
Hei kjære flypratere!

Jeg har planlagt å kjøre en "Milage Run" for å sikre gullkortet hos SAS frem til utgangen av mai 2015.
Derfor ser det ut til at turen går frem og tilbake til Malaga/AGP på samme dag.

I denne forbindelse har jeg 50 minutter transfertid på AGP, med landing klokken 18:05 og avgang igjen klokken 18:55. Er det noen her inne som vet om man kommer direkte inn i avgangshallen igjen?
Siden denne reisen er mulig å kjøpe gjennom sas.no, må det vel kunne gå greit?

Håper på tilbakemeldinger :)

OSL-FLL
30-07-2013, 19:09
Du kommer rett inn i avgangshallen. Så det bør ikke bli noe problem så lenge du er sjekket inn på returen.

A

737-405
30-07-2013, 21:23
Tusen takk for rask tilbakemelding :)

litt-amatør
31-07-2013, 10:11
Hadde vært veldig interessant å høre om dette gikk greit i praksis også, da jeg tenker på noe av det samme. Av samme grunn som deg for øvrig også...;)

737-405
31-07-2013, 13:41
Hadde vært veldig interessant å høre om dette gikk greit i praksis også, da jeg tenker på noe av det samme. Av samme grunn som deg for øvrig også...;)

Jeg rapporterer gjerne tilbake til deg. Slik som det ser ut per nå med priser hos SAS, ligger det an til tur lørdag 24.august.
Når har du eventuelt tenkt å reise?

Mjolnir
31-07-2013, 15:26
Du kommer rett inn i avgangshallen. Så det bør ikke bli noe problem så lenge du er sjekket inn på returen.

Nesten korrekt. Kommer en med fly fra Norge/EFTA sluses en ned en trapp, gjennom tollen, og så opp igjen i selve avgangshallen igjen. Er vel generelt ingen konsekvent tollsjekk, så du skal være uheldig hvis det tar mer enn 3 minutter å komme seg tilbake til gaten.

OSL-FLL
31-07-2013, 22:33
Nesten korrekt. Kommer en med fly fra Norge/EFTA sluses en ned en trapp, gjennom tollen, og så opp igjen i selve avgangshallen igjen. Er vel generelt ingen konsekvent tollsjekk, så du skal være uheldig hvis det tar mer enn 3 minutter å komme seg tilbake til gaten.

Har tilgode å treffe på noen tollere der nede :)