View Full Version : God morgen, alle forumister!
Fly med oss
29-07-2013, 05:07
En strålende god morgen fra Nationaltheatret stasjon. Jeg har sovet kort og dårlig, men sånn er det når årets andre LifeMiles-ekspedisjon skal påbegynnes, med destinasjonene Singapore og Tokyo. Blir to nye opplevelser i dag: SK i Plus og SQ i C. Najs! Ha en flott dag, alle sammen!
Islending
29-07-2013, 05:42
God morgen fra Silver Kris Lounge T2. Bare noen timer igjen nå... Jeg ankom Singapore i går uten noen hotellreservasjon og fant ut at loungen var åpen 24t. Siden jeg nå er arbeidsledig og blir student igjen til høsten ble det til at etter en tur til byen, så fant jeg meg et rolig sofahjørne i T3 loungen, fikk et pledd og en pute av personalet og fikk meg 7 deilige timer på øyet... 600 spenn spart! :)
En strålende god morgen fra Nationaltheatret stasjon. Jeg har sovet kort og dårlig, men sånn er det når årets andre LifeMiles-ekspedisjon skal påbegynnes, med destinasjonene Singapore og Tokyo. Blir to nye opplevelser i dag: SK i Plus og SQ i C. Najs! Ha en flott dag, alle sammen!
Oi oi! God tur! Gled deg... Blir det SQ C til Tokyo også?
God morgen fra Royal Slik Lounge i Phuket. Nå går veien hjem til Pattaya igjen etter noen fine dager her nede. Bare innom den norske ambassaden i Bangkok for å plukke opp fruens pass, et pass som forhåpentligvis inneholder mere enn en innreise til Norge. Skal bli morro å teste ut TG A300 fremst i flyet.
Ha en flott dag:)
SudCaravelle
29-07-2013, 06:23
Mye spennende sørøst Asia på forumistene denne morgenen… Herlig, god tur. Her er det nedtelling mot avreise i morgen. Litt småsliten etter en middag med en gresk nabo/kollega/konkurrent i går. Artig å høre at gresk shipping er litt som man faktisk tror.
Nyt dagen.
Fly med oss
29-07-2013, 06:26
God morgen fra Silver Kris Lounge T2. Bare noen timer igjen nå... Jeg ankom Singapore i går uten noen hotellreservasjon og fant ut at loungen var åpen 24t. Siden jeg nå er arbeidsledig og blir student igjen til høsten ble det til at etter en tur til byen, så fant jeg meg et rolig sofahjørne i T3 loungen, fikk et pledd og en pute av personalet og fikk meg 7 deilige timer på øyet... 600 spenn spart! :)
Fantastisk påfunn, og smart måte å spare penger på. Synd vi ikke er i Singapore samtidig. God tur videre!
Oi oi! God tur! Gled deg... Blir det SQ C til Tokyo også?
Takk! Og ja, SQ C på den strekningen også. Blir herrrrlig. LifeMiles er en bra oppfinnelse :up:
Mornings. Etter noen ukers fravær fikk jeg i dag igjen høre vekkerklokken på eplefonen. Hvilket også betyr ferien er over. Var ikke mer enn såvidt jeg fikk skrapt sammen en frokost av det jeg fant i kjøleskapet. Jobben kaller, men mistenker det blir en rolig uke. Det blir det nok hjemme også da kona fortsatt er hjemme på ferie. Ha en fin dag
baltazbot
29-07-2013, 07:46
God morgen fra bassengkanten på Sofitel Bangkok. Frokosten er bestillt, og nypresset juice på vei. Ha en flott dag allesammen :)
baltazbot
29-07-2013, 07:49
Ha en strålende tur, blir gøy å høre hvordan du hadde det i C...
Chriscross
29-07-2013, 08:03
God morgen fra solskinnet på Østlandet. Det varslede uværet i går kveld var pinglete greier, så hagen ligner snart en spansk gresslette i august.
Robbiedeluxe
29-07-2013, 11:11
God formiddag kjære internett. Starter jobbuken rolig med hjemmekontor/mailketchup. I lunsjen har man også rukket å booke AmEx CTen til NYC neste år og kjøpt 200' USDM. Produktiv lunsjpause altså.
Siden jeg nå er arbeidsledig og blir student igjen til høsten ble det til at etter en tur til byen, så fant jeg meg et rolig sofahjørne i T3 loungen, fikk et pledd og en pute av personalet og fikk meg 7 deilige timer på øyet... 600 spenn spart! :)
Første gangen jeg hører om en arbeidsledig student som flyr F og "må" bo i en flyplasslounge. :lol:
BALLE!!! Ferien er over.
Å buuhuu, min ferie var over akkurat i det godværsperioden starter for alvor! :p ;)
Tilbake på kontoret etter en London-weekend som ble avsluttet med thailandsk amatøraften ombord på Norwegians Dreamliner.
Ahhhhh....solen skinner igjen og det er to uker til jeg skal på jobb :colgate:
Æsj, ikke bare er ferien over men der dukket også bare et sølvkort opp fra SAS i posten. Krisedårlig dag :(
Æsj, ikke bare er ferien over men der dukket også bare et sølvkort opp fra SAS i posten. Krisedårlig dag :(
Forsøkt å løpe i ring, vifte med armene og vræle?
God mandag fra Berger. En ikke så halvgæren en, faktisk (Burde sikkert ikke sagt det, for jeg har ikke vært ute og sett på mengden pakker fra posten enda)
Ellers er det hele 56 dager igjen til ferie, og enda en dag til skuff 62K med tilhørende sete over dammen (Fikk lov av Fnate å låne den, så jeg prøver den den ene vegen. Noen andre hadde tatt den andre vegen).
Ha en god en :)
Bizflyer
29-07-2013, 13:24
God litt over lunsj fra det Sørlandske!
Lettskyet i dag her sør, men ikke noe regn så langt. 2 store cruiseskip i havnen i dag, hvorav ett med 5 master.
Nettopp bestilt en liten tur over til DK her, med innlagt overnatting i Aalborg. Da blir det strand og Sommerland hvis været tillater det. Kidsa gleder seg. Måtte bare trofekjerringa klistre på seg et smil så ikke det hele blir ødelagt.
Bare en ting å gjøre: Bestille seg 2 BKK milagerun med LX i C a 11200 kr, så er du tilbake igjen!!
Fortsatt brillefin sommer!
BF:cool2
Ellers er det hele 56 dager igjen til ferie, og enda en dag til skuff 62K med tilhørende sete over dammen (Fikk lov av Fnate å låne den, så jeg prøver den den ene vegen. Noen andre hadde tatt den andre vegen).
Han skal bruke den to ganger nå i August, og da har han lovet å børste av den og sette den i stand til du kommer. Så alt skal være greit.
ENGM 911
29-07-2013, 14:04
Kidsa gleder seg. Måtte bare trofekjerringa klistre på seg et smil så ikke det hele blir ødelagt.
Fortsatt brillefin sommer!
BF:cool2
Haha, er det mulig å flire så godt noen ganger :colgate:
Her er det ikke mye gullkort og champersnipping blant fiffen, mannskitarbeid derimot - flere netter på rad! Ikke for å syte men hvorfor er det møkkavær når jeg har fri og sol og sommer når jeg tjener øvrigheta?
Nå er det bare å hyle nedpå flere kaffekopper å glede seg til første nattvakt. Ha en fjongesen dag.
BALLE!!! Ferien er over.
Kunne ikke si det bedre selv....:(
God ettermiddag fra trønderriket, varmt og deilig her idag og rolig start på jobben. Bare å glede seg til MD80 DO nå fremover.... (må huske å bestille returbillett også....)
Framifrå dag ønskes alle :drink
Nok en god dag fra sør i Trønderriket, nærmere bestemt Skaun! :)
Ny uke med hjemmekontor her, før reisingen igjen tar seg opp og går stort sett i ett fra midten av Aug til midten av Oktober igjen.. Med destinasjoner som Riksgrensen, Mallorca, Arvika, Strømstad og Malaga. Vidt spenn kan man vel trygt si.. mulig det blir en tur til Malta og Las Vegas inn i midten der også.. hehe.
Fortsatt nokså pent vær utenfor her, så får satse på at shorts holder uten frostskader også i dag!
Ha en flott uke folkens, overhodet ikke misunnelig på de som har ferie... neeeeei.... Brum
Kim
haakonks
29-07-2013, 15:17
God ettermiddag fra SAS lounge på LHR.
Kom inn for et par timer siden med Air Canada fra YVR. Skal fly videre til OSL om en times tid
God eftan fra KRS hvor jeg sammen med gulljenta skal hjem igjen til TOS etter den lille familiereunionen i Grimstad.
Jobb i morra.............
God fortsatt formiddag fra REM's hjemby Athens, hvor guttungen og jeg sitter i en kaffesjappe og sløver. Athens er kul, en typisk studentby med masse barer og serveringssteder. Til og med en god gammeldags platesjappe!
Vovsen ligger under kniven og vil være klar til hjemreise om et par timer...
Tertit54
29-07-2013, 17:58
Gjør de siste forberedelsene til USA tur og til EAA Oshkosh i morgen tidlig.
Skal prøve meg på SK946 ARNORD og , med en R1 billett i lomma , så føler jeg meg ganske sikker på å få bli med en passe overbooket fly.
Sjekk ut:
www.airventure.org. :D
robertaas
29-07-2013, 19:26
God mandag morgen på Aitutaki. Fra sengen kan jeg se utover lagunen og følge hvordan dagen bryter. For en gangs skyld er det mye penere enn på bilene. Er innkvartert på skikkelig Tommy-klasse i "Ultimate Beachfront Villa" på Pacific Resort Aitutaki.
http://www.pacificaitutaki.com/pacific-resort-aitutaki/ultimate-beachfront-villa_idl=204_idt=391_id=1907_sid=134_.html
Etter en bedre frokost skal mesteparten av dagen tilbringes på rundtur i lagunen med flere snoklingsstopp og grilling av lunch på en av småøyene. Over en uke igjen av ferien og her er livet som dere skjønner virkelig hardt. :cool:
God fortsatt formiddag fra REM's hjemby Athens, hvor guttungen og jeg sitter i en kaffesjappe og sløver. Athens er kul, en typisk studentby med masse barer og serveringssteder. Til og med en god gammeldags platesjappe!
Vovsen ligger under kniven og vil være klar til hjemreise om et par timer... Athens er absolutt en hyggelig by!! Siste dag i CA i dag, før nær en uke skal tilbringes nede i sørstatene, dog ikke så langt ned som athens!
God arbeidsuke til de som er tilbake!
God kveld fra Arendalsbanen. Ja, jeg tar tog etter en liten uke flaksende i Nord-Norge med små grønne fly. Det har vært en helt fantastisk tur. En TR kommer så snart jeg har funnet en passende tittel. (Ja det er lissom der problemet er per nå lol)
Tusen takk til alle forumister jeg har møtt på, på min ferd! Kan jo nevne Savipix, LN-MEH, imm, LCH78(?), Farmer, og ATC-fyren i Bodø jeg ikke husker nickname på :D Dere har alle på deres måte gjort turen helt spesiell!
Twin Otter
29-07-2013, 21:52
Hei fra lokaltog retning Nationalteateret. Hadde en flott dag på tur i dag. Først SVG-TRF deretter tog til Oslo og noen timer der før man dro videre til det store kjøpesenteret. Derfra brukte man ettermiddag og kveld på ånfly OSL-HOV-SOG-BGO-FDE-OSL. Time well spent!
God natt fra Bodø! Etter heftig nedtur (fin tur sørover altså) er jeg ankommet ranchen, og klar til å innta horisontal posisjon om litt. Kjenner på meg at jeg må jobbe inn tapte penger på et prosjekt som i utgangspunktet var dødfødt; også kalt bil! Måtte ut med 16.600,- i reparasjoner etter at en ventil brant seg på tur opp en bakke med vogn på slep. Fint at ferieavvikling og sykemeldinger går hånd i hånd i bedriften vår da! ;)
God natt, og lykke til til alle dere som er ute og farter i det store Asia! :)