PDA

View Full Version : OT: Coca Cola Blak .....


LN-MOW
13-04-2006, 00:15
Fola Fola Blak'en ... det er vel naa jeg burde si at den smaker som hestepiss, men saa ille er den ikke.

For de som ikke vet det - CCB er Cola's svar paa Starbucks og andres kaffedrikker paa flaske .. greia kommer paa en tradisjonell colaflaske av glass, stoerrelse 0.237 ltr. Den er pent sort og brun, noe som ved naermere ettersyn viser seg aa vaere et plasttrekk. Innenfor avsloeres en veske som er en anelse lysere enn vanlig cola.

Glassflasken oedelegges av en plast skrukork, og ved aapning av flasken oppdager man at drikken saavisst inneholder kullsyre - ulikt andre kaffedrikker paa markedet.

Smaken - vel - flasken jeg drakk var halvlunken og min foerste tanke var at det smaker karamell. Etter litt mer smaking ble jeg enig med meg selv om at smaken hadde lite med vanlig cola aa gjoere. Ei heller smaker det saerlig kaffe. Syns det smaker mer som dobbeltsukret sukkervann med karamellsmak.

Skuffende.

Terningkast 1.5. - pluss for god rap.

Kanskje jeg skal si at det smaker hestepiss likevel?

EB
13-04-2006, 10:22
Men ingen ting slår den gamle og første TAB`n når det kommer til å få til en god og laaang rap...;)

Savipix
13-04-2006, 10:23
Smaken på Coke black är minst sagt suspekt men som student är det guld värt.

Someone
13-04-2006, 12:23
Originally posted by Savipix


Smaken på Coke black är minst sagt suspekt men som student är det guld värt.



Da er vel Red Bull og/eller koffein piller å foretrekke!

EB
13-04-2006, 17:44
Coca Cola merker vel kanskje at konkurrenten har et tett samarbeid med Starbucks...

LN-MOW
14-04-2006, 19:47
Da har vi ogsaa testet den avkjoelte versjonen, og den brakte smaken opp et hakk. Klar forbedring, men kaamellsmaken er fortsatt den mest fremtredende. Rapen er like bra.

.. En liten advarsel .. naar jeg kjoeper kaffedrikker paa flaske, snur jeg alltid flasken paa hodet foer jeg aapner den. Men ettersom Blak inneholder kullsyre er ikke dette noe sjakktrekk ... :D

LCH78
14-04-2006, 20:29
Originally posted by EB


Coca Cola merker vel kanskje at konkurrenten har et tett samarbeid med Starbucks...

Pepsi Max Cappochino du tenker på?

LN-MOW
01-09-2007, 16:06
.. og da er kranen skrudd igjen ogsaa for Blak. Det ble aldri den suksessen Coca Cola haapet paa. Dermed er baade C2 og Blak trukket fra markeded i loepet av kort tid.

Poengterte den gode rapen jeg fikk av Blak ... det skal nevnes at C2 var suveren i saa henseende!

Blak skal visstnok fortsatt bli aa faa i visse europeiske markeder...