PDA

View Full Version : Zzz det er lørdag

Hypern
27-07-2013, 02:34
God lørdag fra Royal First Lounge i BKK. Trøtt som pokker, men det får gå. Jeg har tross alt lite å klage på som first class passajser. Fløy jo tom Airbus 380 fra FRA (noe som sjeldent er tilgjengelig akkurat derifra som award, så måtte hive meg på telefonen for å booke). Ikke har jeg boarding pass for neste flight heller, men de ordner det nok for meg i loungen her (er ihvertfall det jeg fikk beskjed om) Det gjorde også Thais representant i FRA. Ha en fjong og fin lørdag folkens, er ihvertfall glad jeg slapp å gå hele veien fra gaten... Den buggyen tok sin tid, så gangfart ville tatt laaang tid.

Twin Otter
27-07-2013, 07:46
God lørdag fra SVG. Klar for siste innspurt av Norge Rundt reisen min. I går kveld var jeg egentlig lite motivert for å ta en runde til. Men nå vurderer jeg til og med å ta kvelden og natta i Oslo...

SQ 777
27-07-2013, 08:14
Lite folk på OSL i dag. Security kø nesten null og null i Fast Track... Til Salzburg...Faktisk gleder oss, lenge utsatt destinasjon...Beste av alt LH 735, flott fly ... Hver gang nytes det. Har samme til DUS om vel to uker....Uansett de har funnet økonomi i den maskinen . God Helg... Nyt været de siste timer..:up:

så ikke ZZZZ, sorry

SK384
27-07-2013, 08:15
God morgen fra Kongsberg. Her ble dagen startet med en 7 km morgenjogg klokken 06:15. Fantastisk å starte med morgentrim. Om litt går ferden mot Oslo og Color Magic som skal ta oss på svipptur til Kiel.

Someone
27-07-2013, 08:37
Mornings fra Tjøme. Overskyet og vindstille, så spørs om ikke seilturen blir byttet med noen land baserte aktiviteter. Kona skal på jentefest i kveld, så har alliert meg med en kamerat utpå øya her om å ta noen øl. Ha en fin dag

petter380
27-07-2013, 10:02
God lørdag fra SVG. Klar for siste innspurt av Norge Rundt reisen min. I går kveld var jeg egentlig lite motivert for å ta en runde til. Men nå vurderer jeg til og med å ta kvelden og natta i Oslo...

Er dette deg? http://www.nrk.no/rogaland/har-flydd-over-60-ganger-pa-to-uker-1.11152483

;)

Discus
27-07-2013, 10:08
God morgen, morgenritualet er unnagjort og for en gangs skyld skinner ikke solen fra skyfri himmel. Endelig mulig å gjøre litt indretjeneste uten å kaste bort en sol-dag.

sirpjalle
27-07-2013, 11:13
God morgen fra Stavanger.

Overskyet i dag, så det passer jo i grunn bra, da denne dagen skal gå til sparkel og sandpapir.

Ha en fin en forumister :)

AirbusTrond
27-07-2013, 12:04
God dag fra Akersgata. Noen må bygge landet mens andre later seg og flyr rundt på tulleturer!!

Ser fram til aftenens i aften. Det blir Alexs Sort meny, som skylles ned med Pol Roger 2002. Og så vanker det et uvalg kaker og konfekter fra Pascal. Og så skal nye whiskyglass testes ut, gjerne sammen med en cubaner. :cool:

God lørdag!

Fnate
27-07-2013, 12:05
God morgen fra Lillestrøm. Det ble en sjefsfjong uteaften igår. Ikke ofte man kan gå ut på byen i shorts i Norge uten å fryse ihjel.

Nå skal man straks flå en grevling så man får seg litt lunch.

Ha en kjekk og grei dag.

baltazbot
27-07-2013, 12:22
God lørdag fra OSL loungen. Lite folk på lufthavnen i dag. 2 små timer til vi setter kursen østover mot BKK. Ha en strålende helg :)

Bizflyer
27-07-2013, 13:07
Urk fra det Sørlandske!

Det ble visst sent på terassen i natt med mye godt i glasset. Regnet som skulle komme uteble. Men det skal visst komme litt i morgen. Tror skogen trenger det nå, for det er stor skogbrannfare overalt.

Selv slukker jeg halsbrannen med cola zero for øyeblikket. Så får vi se om alkoholsuget kan ta seg opp til kvelden, hehe.

Melding til Hamar: Send gjerne noen millioner i min retning i kveld!

Fortsatt god helg!

BF:cool2

Twin Otter
27-07-2013, 15:03
Hej. Fløy nettopp Sogndal - Oslo på klappsete. Fin fint!

Er dette deg? http://www.nrk.no/rogaland/har-flydd-over-60-ganger-pa-to-uker-1.11152483

;)

Det sies så...

Fikk ellers ikke booket om billetten min til i morgen uten å måtte betale litt da det ikke var ledige plasser på min bookingklasse. Flex, ikke full flex.

Så om noen timer skal man teste SAS Plus.

LN-MOW
27-07-2013, 15:04
Glad morgen fra et overskyet vestsørøst! Frokost er inntatt og det eneste som står på planen i dag og i morgen er en runde med gressklipper'n samt en 'Costco-run' for å fylle opp kjøleskapet. Uten mexikansk cola duger helten ikke, som det sies. ;)

Har en router som ikke er helt på nett også, så det blir muligens en liten tur innom Fry's for å finne en erstatter, siden den ligger like ved..

Ståle
27-07-2013, 15:46
Urk fra Andaz 5´th i New York, ligger enda i senga med en Cola for å samle nok energi til å karre meg bort til dusjen og etterhvert finne en frokost som er stor nok til oss to.

Om et-par timer er vi da ombord på Queen Mary 2, og det skal bli godt! Sees i Europa neste uke! :)

ha en fin dag.

LN-MOW
27-07-2013, 16:02
Aha .. Vålerenga-Barca på TV, ser jeg .. Kanskje få med meg det....

Bizflyer
27-07-2013, 16:50
Det sies så...

A-ha! Så det er sånn en flynerd ser ut...:D^_^:colgate::p:stir

Utflyttet
27-07-2013, 17:23
På tide å finne frem et glass whisky og heve det høyt for J.J. Cale som forlot oss i morges. :(

-A

kimpe
27-07-2013, 17:55
God lørdag fra fjellet!

8 km fjelltur i går og startet dagen i dag med en på 7km... Flott vær fra Savalen og innover, og rakk tilbake før regnet startet å hølje ned i formiddag.

Lunch på Røros, og nå blir det middag hjemme i stua! Føler meg svææææært sporty i dag..

God helg dere latinger i flysetene..

Kim

petter380
27-07-2013, 19:06
Hej. Fløy nettopp Sogndal - Oslo på klappsete. Fin fint!

Det sies så...

Fikk ellers ikke booket om billetten min til i morgen uten å måtte betale litt da det ikke var ledige plasser på min bookingklasse. Flex, ikke full flex.

Så om noen timer skal man teste SAS Plus.

Haha nice ;) Tenkte på deg med en gang jeg leste den artikkelen! Nå har jeg ikke lest trip reports på en stund, og hvis du ikke har skrevet, så MÅ du skrive en!

Ellers god kveld fra Oschlo.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Twin Otter
27-07-2013, 19:16
Haha nice ;) Tenkte på deg med en gang jeg leste den artikkelen! Nå har jeg ikke lest trip reports på en stund, og hvis du ikke har skrevet, så MÅ du skrive en!

Ellers god kveld fra Oschlo.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Jeg er i full gang med rapportering her:

http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=872610#post872610

Bergern
27-07-2013, 19:55
Jeg er i full gang med rapportering her:

http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=872610#post872610

Og den nytes i store magadrag på terassen med både ett og to glass krisp hvit :)

Lat dag. Lunsj hos den gamle og klesvask før en uke på solkysten.

God lørdagskveld!

robertaas
27-07-2013, 20:51
God lørdag morgen fra Rarotonga. Etter 2 fredager er et endelig lørdag og jeg skal snart fly opp til Aitutaki. Kun 3,5 kg håndbagasje og 20 kg bagasje totalt så vi får se om jeg slipper gjennom. Etter vindforholdene skal man lande fra nordvest så høyre side av flyet skal ha best utsikt til atollet. Får se om jeg har beregnet riktig og om jeg klarer få meg et vindussete på den siden. :-)

Cecilie
27-07-2013, 23:40
35408

Spottet i Honningsvåg i dag.

Tromsø i kveld og ender opp i Mosjøen i morgen kveld. Men først på dagen skal man være 5 timer på Andøya :)