PDA

View Full Version : God tirsdag


Someone
23-07-2013, 09:57
Morning. Solen skinner her på Tjøme, og om ikke lenge er det frokost. Svigers ha meldt sin ankomst etter seilturen deres i kveld så har lovet å stå klar med middag. Dessuten bør det vel kanskje ryddes litt her. Ser ut som vi må en liten tur inn til Tønsberg også. Ha en fin dag

LN-FHU
23-07-2013, 10:08
God formiddag fra dejlige Danmark. Dessverre nest siste dag har, i morra er det ubønnhørlig slutt, og hjem til striskjorte og havrelefse.
Håper alle får en strålende dag ;) ;)

jcnorway
23-07-2013, 10:19
God tirsdag fra hovedstaden.

Her skal man straks en tur til frisøren, og deretter hjem for å pakke.

Kursen settes for Radisson Blu på OSL i ettermiddag hvor en kort natt skal tilbringes før man rundt kl 4 (:headbang) må opp igjen. DY1850 til Malta med avgangstid kl 06:00 er ikke spesielt humant...

Ha en fin dag!

Chriscross
23-07-2013, 10:47
JC, du har iallfall forstått at det er smart å spytte 1000 kr i en litt bedre start på ferien.

God morgen fra Asker. Frokost med nylaget solbærsyltetøy med bær fra "egen" hage og omelett fortært med utsikt over fjorden samt rådyr som svinser rundt i hagen. Satser på samme temperatur som i går.

ATC-flyradar
23-07-2013, 10:51
God morgen fra Alcudia - 27 grader denne morgen i skyggen - det skal bli opptil 34 grader i skyggen. Turen i dag går inn til Palma sentrum og det skal bli en varm opplevelse, selv om det er bare 50 km tur hver veg.

God tirsdag folkens.


Jan

Twin Otter
23-07-2013, 11:21
Hei fra Sandnessjøen. Rolig start på dagen her etter en tidlig oppstandelse i går og tidlig oppstandelse i morgen. Deilig å ta seg god tid om morgenen.

På bussen inn til byen i går forhørte jeg meg om rutetider for turen tilbake. Og da han hørte hvor jeg skulle videre sa han noe sånn som: «Skal du til Mosjøen tar du bussen, ikke flyet». Jeg vet ikke jeg men reisetid på 15 minutter vs. 1,5 time i buss. Enkelt valg når man har Norge Rundt-billett.

Blir altså først innom en tur i Mosjøen for å hilse på en bonde jeg tror mange her inne vet hvem er. Videre til Bleik senere i kveld.

Discus
23-07-2013, 11:53
God morgen fra Bærum, her rapporteres "intet nytt fra vestfronten". Satser på å fortsette med det. Over og ut.

learjet
23-07-2013, 12:04
God dagen fra Fjellhamar

Her må man bare stå på og jobbe for å dekke inn gårsdagens shopping av vaskemaskin og tørketrommel. Dyrt ble det, men så slipper man å vaske for hånd... Det var ikke så gøy :)

Ellers så skinner solen på Fjellhamar og det blir ekspedert gode mengder med laks ut av landet. Så da holder vi oss i jobb en liten stund til :)

S

TriStar
23-07-2013, 13:22
God dag fra Gniezno i Polen. Her er det strålende vær med 29 varme. Om noen lurer på hvorfor jeg er her, er det snakk om et jobboppdrag. Men nøt noen halvlitere til ca kr 12,- i solen i går kveld:) Nærmeste flyplass er Poznan, og ikke allverdens forbindelser nå i ferietiden. Så hjemreisen går via München... Ha en fortreffelig dag!

SudCaravelle
23-07-2013, 13:27
God ettermiddag fra Midtausten. Nå er man tilbake på kontoret etter en meget god (og stor) lunsj på sjømannskirken. Temperaturen ligger fremdeles på levelige 39 grader så man rekker en halvtime bruning hvis man går hjem til norsk tid.

Hyggelig middag i går med noen gode kunder paa Madinat Jumeirah, og i kveld blir det en deilig middag på Ruth Chris Steakhouse med noen kunder fra gamlelandet. Det er tøft a holde matchvekten nå som lovet ovenfor dragen.:wow:

Nyt dagen.

Hpkris
23-07-2013, 13:42
God ettermiddag fra BKK. Venter på boarding av en TG type 747, men kom plutselig endel vann fra oven. Så spørs om vi kommer av gårde på tid. Passet til fruen er levert ambassaden så da får vi slå ihjel ventetiden i Phuket sålenge.
Ha en fin tirsdag :-)

BSSW
23-07-2013, 13:52
Greetings fra bøljan blå

Her ute er det sol :8:
En helt grei temperatur er det også.

Her sitter man og gleder seg til man kan ta ferie :p

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

Thomas
23-07-2013, 14:05
+25 og en 12 timers på OPS venter, jeg tror man tillater seg å kneppe opp øverste knappen på skjorten idag.

learjet
23-07-2013, 14:14
God tirsdag fra hovedstaden.

Her skal man straks en tur til frisøren, og deretter hjem for å pakke.

Kursen settes for Radisson Blu på OSL i ettermiddag hvor en kort natt skal tilbringes før man rundt kl 4 (:headbang) må opp igjen. DY1850 til Malta med avgangstid kl 06:00 er ikke spesielt humant...

Ha en fin dag!

Selv om vi ikke bor så langt unna, så gjorde vi det samme når vi dro på ferie. Og det var verdt hver en krone. For en mye bedre start på turen når man kan sove en time ekstra og slippe veiarbeid og slikt :)

Henshaw
23-07-2013, 16:21
Tok studentløsningen når jeg skulle ha fly 0610, være oppe til man må dra hjemmefra :p

eirikma
23-07-2013, 16:32
God ettermiddag fra Bodø!
Endelig, når jeg skal stikke til sol og varme i Oslo, samt Muse i morgen, DA kommer sol og varme her...! DY355 kl 20:00 i kveld, med muligheter for en liten en eller to underveis (er det ferie så er det ferie!) hvis ikke det er noen som kjenner noen som vet om noen som kan ordne klappsetetur... ;)

En god ettermiddag ønskes alle!

jcnorway
23-07-2013, 16:48
JC, du har iallfall forstått at det er smart å spytte 1000 kr i en litt bedre start på ferien.

Selv om vi ikke bor så langt unna, så gjorde vi det samme når vi dro på ferie. Og det var verdt hver en krone. For en mye bedre start på turen når man kan sove en time ekstra og slippe veiarbeid og slikt :)

Det ble et par hundrelapper mer enn den 1000-lappen, men synes også selv at det er verdt hver krone. Med en 10 måneder gammel Sparkende Foting på slep, så er det vel anvendte penger ^_^

Ekstra hyggelig er det selvfølgelig at man over telefon med hotellet et par uker i forveien blir oppgradert fra standard til Business Class rom på direkten fordi man er juksegull og fordi "der er det garantert plass til springelsenga" :lol:

Tommy777
23-07-2013, 17:35
Grynt fra Montreal. Opp tidlig for en dagstur. Blyant med vinger begge veier, noe som er hyggelig naar man har betalt en halv formue for turen :rolleyes:

Naar hjulene tar bakken i Chicago i ettermiddag, er man heldigvis grounded frem til neste onsdag!

Ha en fin uke

LN-MOW
23-07-2013, 18:06
Blææh - fra litt lenger syd. Her har klokken såvidt passert 11 og den første ettermiddagsbygen seiler allerede innover. Sitter og sliter med en litt ustø internettforbindelse - trodde jeg - inntil jeg prøvde en annen computer. Får ta på meg sveisebrillene og ta et dypdykk ...

Ståle
23-07-2013, 18:17
God morgen fra West Palm Beach, jeg vet nå ikke om ordet "god" bør brukes her men høflighetsfrasene tilsier vel det. Nattelivet her ble testet og kredittkortet fikk tydeligsvis kjørt seg litt :p

Urk, om ikke altfor lenge er det på`n igjen med nok en Kieltur! :D

Ha en fin dag!

Bizflyer
23-07-2013, 19:54
Prost aus Berlin!
Happy days!!

Derfor jeg drikker, he he

Hjem i morgen, dessverre...