View Full Version : En riktig god lørdag
Rekrutten sov sånn høvelig lenge i dag(0715), og det er jo alltids positivt når det er min tur til å stå opp.
Det blir trening på formiddagen, litt handling på ettermiddagen, og middag hos noen venner i kveld.
Ønsker alle en flott lørdag!
Chriscross
13-07-2013, 07:46
God morgen snartur til Sverige i dag som Crewsjåfør for crewcgange på seilbåt. Vi rekker nok å hilse på en nevø på veien også.
Mornings fra Nice. En løpertur før frokost står på agendaen. Litt skyet i dag, men satser på en fin dag for det. Ha en fin dag
God morgen fra Sandefjord. Kjørt min mor ned til Strømstadfergen i dag. Skal rydde litt i hagen og nyte dagen. Ser faktisk ut som det blir fint vær.
God morgen fra Trondheim :)
et skikkelig møkka vær med regn gjør at det blir bare
en rolig dag
God morgen fra Oslo.
Idag har jeg planer om, å ikke ha noen planer. Så satser på å følge den planen videre utover dagen.
Ha en bedre lørdag :)
haakonks
13-07-2013, 10:07
God morgen fra OSL.
Skal over til LAX via EWR med UA. To ukers ferie! :)
Robbiedeluxe
13-07-2013, 10:33
God morgen fra utkanten av Skien, der man var på plass for å hilse på svigers på gården deres. Eksotisk for en bygutt, dette. God dag ønskes og god ferie, Haakon!
God dag fra Tananger
Her ble man vekket av vekkerklokka tidligere enn man likte... trykket på noen vilkårlige knapper (gammel mobil) og den ble stille... i 10 minutter :(
Kom meg til slutt opp
Planen for dagen er å anskaffe seg mat for neste uke, da man blir billøs sannsynligvis hele neste uke. Heldigvis så skal man offshore i slutten av uka :p
Sjekket bookingen for HNL-turen neste måned, og der har jeg blitt flyttet rundt i C-kabinene. Alle, utenom en flight, hadde nye seter, uten at jeg har fått beskjed om det.
Men når det er sagt så er jo ikke setevalgene ved booking garantert, så jeg har ikke noe å klage over. I hvert fall så lenge jeg har seter som tilfredsstiller mine ønsker, som er vindu :p
Anyway, ha en fin dag forumister :)
God morgen fra New York. I dag er det utsjekk før det bærer med en American MD opp til Chicago.
Elefanten kan rapportere at minibaren er "100% likvid" ved avreise.
Ha en fin dag med eller uten brann i kaffetrakteren.
God kveld fra Hilton i Tokyo. Meget godt fornøyd med det Asiana leverte i går og i dag, landingene gikk heldigvis som de skulle :D.
w
Twin Otter
13-07-2013, 15:21
Er det lørdag i dag? Det er bra. God lørdag fra Stavanger. Døgnrytmen er ikke helt på plass enda etter ukas nattevakter. Var vel i seng sånn innenfor rimelighetens grenser i går kveld. Passe trøtt og. Men gutten som våkna klokka halv tre på natta, det var meg. Så da ble det nattmat og fjas før jeg endelig fikk sove litt sånn etter klokka sju engang(!). Jaja. Enda godt det er ferie. Og at det er lørdag betyr at jeg fortsatt har sånn noenlunde tid på meg til å forberede avreise på mandags morgen...
Blir nok litt indretjeneste utover ettermiddagen tenker jeg...
God formiddag fra Filtvet hvor ei flaske gul enke står på bordet med Oslofjordens båtliv i bakgrunnen.
Ha en fin dag!
G'lørdag fra høylandet i Georgia! Her er man allerede i full sving og har leid en U-Haul truck. fylt den med et monster av en seng, avlevert nevnte seng og tilbakelevert truck'en - og alt det før klokken slo 11. Så nok er nok. Resten av dagen skal tilbringes med avslapning ..
Klamt fuktig og skyet ute - bommeligbom med påfølgendenedbør spådd etter 15. God dag videre til alle dere ulykksalige der ute. Og dere salige også. Tjo-bing !!
God kveld fra gamlebyen Side
Her har man forflyttet seg fra provinsen og inn til sentrum for litt middag og slikt. Har nå bedrevet med absolutt ingenting i 11dager. Så tror vi fortsetter på samme måte de siste 3 dagene.
S
God kveld fra litt nord for Rena. Rømte fra skitværet i Trondheim og delte opp etappen til Oslo for å spare småttisene for litt kjøring. Morra blir det sjarmøretappe til Oslo, før DFDS bringer oss over til Danmark og 9 dager med R&R . Strålende fortsettelse på kveld og natt ønskes alle sammen :-)
Bizflyer
14-07-2013, 01:05
Har vært en deilig sommerdag her i skjægården!
Livet på hytta er deilig på sånne dager! Litt hagearbeid er bare deilig etter en god natts søvn. Mor stiller med egg & bacon som god start, deretter litt smågodt utover dagen. Reisekameraten kom innom og da ble det en deilig tur i båten sammen med de håpefulle.
Deretter grillings til kveld. En god Chablis 1 cru, og deretter øl & jäger! Kan det bli bedre?
Nå sitter jeg her alene på terassen og nyter youtube, bål og litt godt i glasset i sommernatten.
Måtte det bli mange flere slike kvelder........
Takk for lørdag!
BF:cool2