PDA

View Full Version : Liverapport Brussel-London-Dallas/Fort Worth-Honolulu

Hickok
11-07-2013, 09:48
Jeg ser det ikke er en eneste rapport fra AA sin nye 77W (i hvert fall ikke som jeg finner), så da tenkte jeg å gjøre noe med det. Nå er det jo blitt så populært med liverapporter, så da kan jeg prøve meg på det samme.

Jeg har bevisst unnlatt gårsdagens to flighter i SAS i Go, ettersom de flygningene er veldokumentert fra før. Stikkord er smikkfull BGO-OSL, og halvfull OSL-BRU. Begge 737-700.

Nå blir det utsjekk om 5 minutter, så kommer jeg tilbake enten fra BRU eller LHR.

kosvines
11-07-2013, 12:08
Ser frem til rapporten din fra LHR-DFW, da jeg reiser samme strekning selv i august :)

Hickok
11-07-2013, 14:13
Da var man kommet seg på LHR. Kort oppdatering fra kort tur. Turen gikk med G-EUOB, en av BA's eldste A319. 6 rader club med bra belegg, og tilsynelatende stinn brakke bak. Kort tur betyr ofte lav cruise, så også her. Store deler av turen ble tilbragt på FL220, og INGEN strafferunder før landing!! Jaja, kanskje ikke helt sant, siden vi nesten var helt i Wales før vi snudde opp for en landing fra vest.

Ellers lite å rapportere. Sitter nå i Admiralklubben til AA og spiser litt mat og drikker druesaft. Blir fyldigere rapport, med bilder, fra neste flygning. Kanskje til og med noen stikk underveis, ettersom det er Wifi ombord.

Tommy777
11-07-2013, 16:01
Herlig. Har ikke hatt gleden av å teste produktet siden den ikke opereres i Chicago.

Har ikke du BA gull? Det er også flagship lounge på LHR

Hickok
11-07-2013, 18:29
Herlig. Har ikke hatt gleden av å teste produktet siden den ikke opereres i Chicago.

Har ikke du BA gull? Det er også flagship lounge på LHR

Det var der jeg satt. Hun var nøye med å sørge for at jeg gikk der og ikke i den vanlige Admiral klubben.

Er nå forresten live inne fra Atlanteren noe sør for Grønland, og det jeg har fått så langt er helt konge. Fantastiske seter, og god mat. God drikke også forresten. Musikkanlegget er også helt konge, med stort utvalg på en SVÆR skjerm.

FlightDeck
12-07-2013, 09:02
Takk for rappport så langt. Ser frem til detaljer - og gjerne noen bilder også!

Hickok
12-07-2013, 10:24
Takk for rappport så langt. Ser frem til detaljer - og gjerne noen bilder også!

Har fått tatt noen bilder, men ikke veldig mange. Har akkurat begynt å skrive (for kanskje å bli trøtt nok til å sovne igjen), og satser på å få den ferdig underveis på neste flygning senere i dag.

BSSW
17-07-2013, 20:58
Venter spent på fortsettelsen, spesielt fra HNL